madeliefke en lob, de jas is van noppies. Op kleertjes is hij ook online, ik heb hem uit een winkeltje hier in de stad.
@tukker, ooo gaaf kamertje zeg! Daar zou ik ook wel even van moeten slikken die weg te doen! @zo79 leuk geshopt! Gaaf jurkje van brand, ook al wel over getwijfeld. Gaaf je kast ook, o shit vergeteneenfoto te maken. Die houden jullie nog tegoed. @sandraske en mariomama, lastig om nu eenvjaardagsoutfit te vinden. Hier zijn de meiden van maart en juni (en twins van febr) dus ideaal wat betreft outfit. Maart, nieuwe collectie, kan ze de hele zomer dragen, en juni uitverkoop hihi.
Schattig Tulip! Hmm heb net alle schoentjes gecontroleerd en het lijkt erop dat ze een groeispurt heeft gehad. Zelfs de ballerina's die ze sinds dinsdag heeft, zijn te klein. Morgen maar even kijken wat er nog past.
@sadraske, leuk setje van shoeby! Jas ziet er ook wel leuk uit, maar ik zou hem niet kopen denk ik. Ik heb zo vaak gedacht, handig voor erbij, en ligt dan te verstoffen omdat ik het geen wauw vind. Maar ja, 2 jassen is ook wel weer handig.. @sweetbel, fijn dat je paard het naar zijn zin lijkt te hebben. Doet je wel goed denk ik. Logisch dat hij/zij de okak nog moet vinden. Hopelijk voelt hij/zij zich gauw bij de groep. @lynn, zag je foto op facebook. Superschattig! Staat dr pittig! @mirell, lekker gegeten dus! Wat zagen jullie er weer top uit! En logisch dat jullie veel complimentjes krijgen, super gaaf zo!
Tulip, echt lieve kleertjes!! Verjaardagsoutfit (Puck is donderdag jarig en we vieren het vlgnde week zondag) wordt hier een paars geruite jurk van Molo met een gele legging. Op de jurk zit ook een geel strikje. Heb de jurk vorig jaar al gekocht en hangt het hele seizoen al te wachten op haar verjaardag. *eigenlijk zonde als je er over nadenkt*
Schattig Tulip!! Vriendinnetje van me gisteren bevallen van jongen nr 4 (!!!) en andere vriendin 3 weken geleden van tweede meisje, mag ook weer aan de shop dus... Net even deze legging besteld van Bonnie Doon, vind hem superleuk...als jullie nog tips hebben voor leuke effen jurkjes erop (niet te duur) let me know. Wil hem ook combineren met jeansshort/ jeanspak Vingino en overgooier
Mirell, had je foto nog niet gezien, maar superleuk stel jullie! Waar is het jurkje van Amy-Lynn van? (kan niet zo heel goed zien) Tulip, te lief die babykleertjes! Sandraske, K heeft ook een slaapwekker (met aapje dat ogen open doet, heet momo) en dat gaat ook goed! Alleen als E eerder wakker is (tegenwoordig altijd) wil hij nog wel eens ook uit zijn kamer komen omdat hij haar hoort praten met ons. Slaapt ze in een groot bed, kan ze er dus zelf uit? Echt lastig op die leeftijd, bij K kan ik het best even streng zijn als hij weer voor momo wakker is zijn kamer uit komt en zeggen dat hij dan echt nog moet slapen (of stil spelen op zijn kamer). Madeliefke, ik ben super benieuwd naar Pucks verjaardagsoutfit! C&O groen shirt: is er niet meer in K's maat !?!
@loesjuh: echt, sinds dinsdag nieuwe schoenen nu al te klein @tulip: wat een schattige kleertjes! @otm: dankje! @geke: heb net gekeken en de groene hema legging past wel bij het br@nd rokje! Ik heb die legging vandaag ook meegenomen.
@tullip, gave jas! Balen dat ze er alleen wantjes bij hadden... Snap dat soms niet helemaal. Waarom niet en handschoentjes en wantjes.. zucht hihi. Succes met je zoektocht! Leuke setjes trouwens voor jongen en meisje! Zo leuk dat babyshoppen. Stiekem gehoopt dat de tweeling wat langer klein zou zijn (in vergelijking met mijn andere 2 meiden die al met 4/5 maanden uit maat 68 knapten hihi). Maar gelukkig doet de tweeling het ook super, en knappen ze met hun bijna 7 maanden ook uit maat 68 hihi. @madelifke, oo puck ook bijna jarig!! Ben benieuwd naar dr outfit. Eigenlijk wel zonde idd het heke seizoen laten hangen. Maar paars en geel kan toch prima in het najaar doorgedragen worden? En anders weet je me te vinden hihi. Zag op fb dat je een heerlijk mama-dochter middagje hebt gehad. Heerlijk zo af en toe!! @allemaal, bedankt voor alle reacties op de laarsjes, ik vind die van hip ook het leukste! Teentjes lijken idd heel iets opgekruld, maar zijn de sokken. Ik vermoed dat ze geen groeispurt zal krijgen, haar voetjes zijn net gegroeid,en ze is verr ook klein van stuk. Op de hip laarsjes kon ze ook goed rennen, en de koel laarsjes vind ik dat ze een beetje moeilijk op liep, net of het zeer deed. Dus ik denk dat het de hip laarsjes worden!!
@tulip: erg leuke jas en sjaal en muts! Ik had zo'n soort jasd 2 winters terug van BF is volgens mij dezelfde stof als ik het zo zie!
@tulip, ja in het echt zijn die kleine kleertjes nog schattiger. Heb van de week de eerste pakjes van allebei de dames weer in mijn handen gehad. Dat ze daar ooit ingepast hebben! @loesjuh, wow dat is een ware groeispurt geweest als de schoenen van afgelopen dinsdag nu al te klein zijn Hoop dat je nog wat kunt vinden, er is best wel veel sale nog. @madeliefke, haha ja best zonde om een outfit zo lang te laten hangen, maar aan de andere kant: zo blijft het wel speciaal! @meril, leuke legging! Wat voor soort jurkje zoek je erbij? Stoer, klassiek, wijd, smal?
potverdrie tulip, doe s niet, rammel de pan uit hiero! (noppies newborn collectie kan je me ook bij wegdragen).