ff berichtje als reactie uit vorige topic kopieren: Oorspronkelijk geplaatst door Miekje1979 Ik heb de lief jurk gepast en in mijn album van s gezet! Dit zijn mijn combi's. Let niet op want ik ben echt veel te dik momenteel. Moet 5 kg afgewacht worden.. Vind combi met blazer het mooist.. Echt gaaf zo met die blazer! Mag ik vragen welke maat je nou hebt? Ik was vanmiddag even in Leiden bij de Lief! winkel (nou ja voorheen lief! nu van alles) en vroeg of ze de damesjurken hadden. Nee, chagrijnt de verkoopster, de kinderjurkjes hadden ze ook terugestuurd omdat ze te smal vallen, dat zal bij de dames dan ook wel zo zijn :O Wat???? Online zijn ze uitverkocht hoor! (en kijkt ze ook nog zo naar mij van jij past daar toch niet in) Nou lekker met lege handen weggaan bij zo iemand heb ik al geen zin meer iets te kopen.
Oorspronkelijk geplaatst door debby82 mij wel al 2,5 maand vrijwel niet geshopt maar we hebben je ook al 2,5 maanden niet gezien, dat telt wel als forumstop toch? __________________
heej maar deb, had je niets meer in de z8 sale gekocht dan? die begon toch eind juli? Dan is je shopstop heus niet 2,5 maand hoor lief! winkel leiden vond ik al vet aso personeel toen het nog lief was. is de eigenaar nog dezelfde? dan kan ik me er iets bij voorstellen.
Momo volgens mij dezelfde eigenaar/eigenaren, ik kwam er voorheen vaker en ze hebben wel eens leuke outletacties gehad maar voor de verkopers hoef je niet te gaan zeg maar!
@mariomama: wat verschrikkelijk klant-onvriendelijk. Tegenwoordig wordt alles en iedereen maar afgemeten aan de maat die je draagt, belachelijk.
@ madelief devstrijkapplicaties zijn heel mooi en soepel. Heb weleens andere gehad, maar dat was niks. Dit zit nu mooi.. Moet het nog gaan wassen. Voor T heb ik een soort tapete shirt gemaakt op blauw Cobalt shirt en rode Volkswagen bus. Echt super leuk! Dat voor 10 euro samen. De applicatie van S vind ik wel erg groot..
Nieuw topic alweer! Moet zeggen dat ik de laatste tijd echt alleen nog meelees.. Shop vrijwel niets meer aangezien we over 3 weken op vakantie gaan en daar wil kijken wat ze allemaal hebben! Zit alleen nog steeds te wachten tot Olliewood met een actie komt..
dacht je dat ze dat dacht of zei ze dat? want soms interpreteren vrouwen dingen verkeerd... Ik heb een keer gehad dat ik ergens een jurkje voor mijn zusje dr verjaardag wilde kopen die ze graag wilde hebben dat de verkoopster bij de ingang zei: Mevrouw u maat hebben we hier niet hoor... Heb het als een zware beledeging opgevat en heb de filiaalleidster erop aangesproken... die was ook not amused...
heerlijk minaa, miami! ik ga even aankleden en dan bij het spook kijken. de hysterie was weer niet van de lucht, en ik ben al sinds 4 uur wakker.
DJ Momo & Sandraske: pfff, wat een drama nachten zeg! Sterkte vandaag. Mariomama: jemig, wat een vreselijk mens zeg! Dat zeg je toch niet!
jemig, kom ik met Sjaak op kdv, ligt er briefje in bak: ivm teruglopend aantal kinderen gaat de vestigingsmanager weg, en gaat er nóg een groep dicht! op 28 sept hebben we een info avond 'over de toekomst van het kdv'. pfffff.