@bibiche: leuke laarsjes zeg! @mariomama: ik vind ze best grappig, en geen geld! @slc: oh heerlijk Disneyland Parijs, ben niet jaloers hoor Lekker genieten,je hebt het verdiend! @diadeem: succes met je gesprek straks, ik hoop dat je wel steun krijgt van je naaste omgeving,en dat je niet alles alleen hoeft op te knappen.
ze zijn inderdaad echt leuk, ik heb ze zien hangen maar ze zijn echt te klein voor Rienke.. leuke pyama!
@ SLC, gaaf zeg veel plezier!! @ MInaa, nette bescheiden kast! @ Tukker, ook netjes. @ Lynn, netjes gedaan zo met de autostoelen. @ Bibiche, leuke kleur laarsjes. Echt goedkoop!! @ Sandraske, zo dat is snel zeg, balen! Hier gelukkig geen last met de zilveren, ze heeft ze al elke dag aan. @ Natja, leuk, foto!!!! @ Mariomama, zooo gaat hard dus met E dr voetjes! @ Tukker, beide laarsjes zijn niet helemaal mijn smaak.
Hihi, Klopt..Ik vind dit ook meer najaar. Wil nog een paar lekkere vestjes voor haar, en leuke gebreide winterjurk(jes). Kan ik nog altijd in de sale shoppen. Mariomama, Leuke laarsjes..Kom ik misschien volgende week op terug..dan weer shopgeld. Sandraske, hoe is het met je buik nu? WT, hoe is het met jou? Diadeem, Heel veel succes met de gesprekken nogmaals sterkte. Mijn man nog 1 week avond dienst...en dan s'avonds niet meer alleen. Ja voor 1 week. Maar dan wisselt het weer..laat/dag/laat enz.
@diadeem, succes straks met je gesprek. Hoop dat het een goede uitkomst heeft! @tulip, klinkt als een supervakantie, lekker hoor! Raar idee he, dat de volgende vakantie met z'n viertjes zal zijn. Leuke jas voor weinig geld, en veel plezier woensdag met je 20 weken echo @lynn, leuk een nieuwe autostoel! Kan hier nog steeds niet ivm gewicht. Duurt nog wel even voor ze hier 15 kilo is als ze zo doorgaat met groeien En daar baal ik wel van, want als ze straks naar school gaat zou het ivm spelen wel erg handig zijn als ze in een volgend stoeltje kan. @tukker, ik zou wel gewoon geld geven. Als ze zelf niets weten dan zou ik niet zomaar iets kopen. Hoogstwaarschijnlijk beland het dan toch achter in de kast..maar ik heb dan ook nooit zoveel moeite met het geven van geld aan een jarige. Netjes je kast! @jasminum, netjes van Muck! @sweetlake, oooo super naar Disney! Veel plezier!! @minaa, netjes hoor de kast. Je gaat zeker nog wel even los in Miami? Tipje: zoek nu vast waar de outlets zitten en meld jezelf aan als Vip lid, dan krijg je extra korting @bibiche, leuke laarzen! Jammer dat ze niet van leer zijn, dan had ik ze ook wel willen hebben @sandraske, he bah vervelend van de laarsjes! Moet je wéér op zoek @natja, klinkt leuk het bedje @mariomama, wow E haar voeten zijn flink gegroeid dan. Denk dat je de laarzen zo kwijt bent En grappige shirtjes! @all, thanks again voor alle leuke reacties op de foto van het foto feestje van Z Hier geen kleding geshopt, maar alleen een hotel voor volgend jaar Nu nog de auto regelen en dan mag het van mij vast zover zijn Ik heb wel heel erg zin om te shoppen, maar kan het niet echt vinden. Ik heb echt een winterjas voor Z nodig maar ik kan nergens een leuke vinden. Degene die ik wil is overal uitverkocht in haar maat Arme kind heeft ook geen jas dus als het straks echt koud wordt heeft ze niks..Misschien dat er straks met de 3 dwaze dagen van de Bijenkorf nog een leuke komt, hoop ik!
zo dank je...heeft esprit of mexx niks van jassen...of is dat niet je smaak. Moet zeggen dat ik daar het ene seizoen geweldig van vindt en het andere vreselijk.
@tulip, nee Mexx heeft niet veel soeps (tenminste, niet online) en Esprit heb ik wel een aardige gezien (van EDC Youth) maar niet echt een "wauw"..tsja, ben echt lastig. Heb namelijk wel een leuke gezien van Name It, maar ik weer zeker dat straks de helft van de school er ook mee loopt (name it winkel in het winkelcentrum), dus dan vind ik het al een stuk minder leuk Zal vast wel goedkomen
Dames, ik heb de jottum verjaardagsjurk ook te koop gezet! Zie album. Ik vind hem heel leuk maar weet niet of hij volgend jaar nog past en het is voor hier niet iets alledaags. Dus als er liefhebbers zijn hoor ik het wel!
Dankjewel voor de tip! Hoe werkt dat precies dan? Dat vip lid? En via welke websites zie ik de outlets?
@diddl de rits ging al heel moeilijk in het begin en gisteren schoot ie er gewoon uit! @tukker gaat prima, denk dat alles gesprongen is want ik voel niet meer die drukkende pijn. @zo balen dat je niets kunt vinden!
Lynn, een autostoel is ook belangrijk toch! SWLC, heerlijk er tussenuit, jullie hebben het verdiend geniet ervan! Sandraske hoop dat je je al wat beter voelt! Balen van de laarsjes! Zo, ik vind jouw feestje-idee echt supergaaf en de meiden zagen er echt super uit! Succes met jas vinden, ik heb hetzelfde gevoel van name it! voor Jack&Jones jassen voor mijn man, die zie je hier echt overal. Ik zag nog heel mooie kasten langskomen. ik moet alleen m'n eigen kast nog
thanks mariomama, het was erg geslaagd. Zag alle meiden vandaag weer op school en ze waren nog steeds super enthousiast. Moeders waren ook erg benieuwd naar de rest van de foto's hihi.
o pfff die moet ik ook nog... Moet ook echt voor mezelf shoppen, de kast is aardig leeg Heb alleen nog niet heel veel leuks gevonden..