@momo, ze hebben zondag in het ziekenhuis een spuit pregnyl gezet om de eicellen te laten springen. Vanmorgen al een echo gehad (kwart voor acht)en alle 7 eicellen die er zaten, zijn weg. Het is nu wachten op menstruatie en dan beginnen we weer opnieuw met hormoonspuiten, alleen dan de laagste dosering en kijken hoe het dan ontwikkeld, betekent dus wel om de dag naar de kliniek voor een echo. Gelukkig rijden we diesel, het is 25 km enkele reis.. Ik heb nu geen last meer gelukkig, alleen door de spuit wel last van zwangerschapssymptomen terwijl ik niet zwanger ben, heel fijn..
Sandraske: ontzettend vervelend, hopelijk nu wel pijnvrij, en opnieuw beginnen. Ik hoop dat ik vandaag PL jurk binnen krijg, ik verwacht er veel van. En ik had vorige week 2 shirtjes van s.Oliver besteld, en die verwacht ik nu ook wel eens keer binnen.
dank jullie wel! Volgende ronde beter, we weten ieder geval dat de hormonen (te) goed aanslaan (positief blijven denken!)
zo ik ga vandaag haar kast omgooien..... heb het helemaa gehad met de zomerkleren en het is hier nu 12 graden.......beetje weinig.... ik ga nu alleen haar najaarspullen/herfst erin hangen en de winter/feestkleding laat ik nog in de boxen zitten ik wil meer overzicht.....in haar kast! ga meteen eens even kijken welke kleuren ik nog mis en wat ik nog nodig heb dan maak ik een lijstje en oktober kbs daar voor gebruiken. haar tussenjasjes hema vorig jaar passen nu goed dus hoef ik niet meer te soppen en ze staan nog leuk!
Heb net even wat sokken gekocht voor zoonlief, sokken van jongens slijten wel wat sneller vind ik,maar dat kan ook aan mijn kind liggen IK ga zo nog even naar de C&A, corderoy broeken halen voor beiden, vind het altijd supermakkelijke kleren voor op psz en kleuterschool in de herfst. MIjn zoon heeft echt genoeg, heb veel in de sale vorig jaar geshopt, en hier in daar in het voorjaar, dus hij is echt wel compleet. Maar wel nog wel wat kleur items in de sale kopen, hij nu toch wel veel d.blauw qua truien, qua blousjes heeft hij allerlei kleuren dus dat is prima.Ik wil nog wel wat van z8, en iets voor de kerst. Dochter haar kast moet ik nog doen,van het weekend waarschijnlijk. Sokken,maillots,kniekousen heeft ze meer dan genoeg, ondergoed heeft ze weer een riedeltje van oma gehad, dus hoef ik ook niet naar te kijken. Ze heeft een stuk of 5 vestjes, daar moet nog wel wat van bij, broeken heeft ze genoeg,maar wil nog wel wat speelbroeken ( zo even halen), ik heb niet zoveel rokjes stuk of 4 voor de herfst/winter, en ik mis nog wel wat dingetjes. Maar ik kijk daar wel naar in de sale. Ik ga in oktober nog een dagje winkelen in alkmaar en dan wil ik even naar kixx.ik wil TDDB in het echt zien,want heb een set op het oog, voor de kerst.
Ik moet ook nog wat basics en nog een paar dingen op verlanglijstje voor de sale.. We zouden naar de efteling gaan maar manlief is nog nergens te bekennen, hij zou alleen de zaak openen en om 9 uur terug zijn... mannen *zucht*
Ik heb bengh spijkerrokje in de aanbieding 86/92! Hier net te klein. nieuw gekocht en hij mag weg voor 15 euro. valt op maat. Bekijk bijlage 274635 Bekijk bijlage 274636
Bij de C&A hing heel weinig wat mijn smaak is voor meisjes, veel grijs met rood/zwart, nou dan haak ik natuurlijk gelijk af. Dora afdeling sla ik meteen al over,dus voor mij hing er weinig.De katoenbroeken waren ook heel dun,echt niet geschikt voor de herfst. Hing wel een geel herfstrokje,maar ik wil toch eigenlijk die van Bengh shoppen, dus maar niet gedaan. Voor jongens was het voornamelijk zwart,grijs ( in 300 soorten),rood, en d.blauw in truien en blousen, erg somber. Ook niet echt wat ik zocht. Qua broeken hadden ze allerlei kleuren, heel leuk,maar alleen vanaf 134, en dat is veel te groot. Voor hem 2 broeken gekocht 9,-- en 15,--. En dat was het. Viel erg tegen.
Das jammer. Bij duthler.hadden ze heel veel gekleurde broeken van cars en is nu drie halen twee betalen.. weet niet of die bij je in de buurt zit??
Ik heb deze Katoenen dekbedovertrek Hartje 120x150 (roze) | Peuter (junior) dekbedovertrekken | Textielhuis.nl | Dekbedovertrek | hoeslaken En deze Hiccups peuter dekbedovertrek Enchanted Garden 120x150 | Peuter (junior) dekbedovertrekken | Textielhuis.nl | Dekbedovertrek | hoeslaken