Dank! Het is een hoogblond jongetje met blauwe ogen. C&O is niet geschikt, daarvoor is hij niet smal genoeg. Om het nog moeilijker te maken: zijn moeder wil het liefst een overhemdje, vestje en/of broekje, shirtjes met lange mouwen heeft ze al heeeel veel. Jammer, want daar had ik al erg veel leuke dingen van gezien
okee korte uitleg... een kinderdagverblijf heeft een uurprijs(wij betalen 6,00 per uur) ook zijn er die 7,50 per uur vragen de belastingdienst vergoed tot 6,50 per uur een gedeelte dus betaal jij 7,50 per uur dan is 1,00 daarvan altijd een vaste prijs stel je neemt 100 uur af per maand=100x6=600 euro en je krijgt 400 vergoed is je eigen bijdrage 200 euro maar heb je het duurdere kdv blijft je vergoeding 400 euro betaalje 100x7,50=750 euro vergoeding blijft 400 euro eigen bijdrage is 350 euro dat scheelt 150 euro per maand dat is op jaar basis 1800 meer
ah jullie hebben natuurlijk een heel ander geval met een eigen zaak ja dan is het wel even erg onhandig die teruggave
zoiets dan met een bijpassen overhemdje? Kleuterkleding Vesten voor jongens - Cardigan knit Forge Kleuterkleding Shirts voor jongens - Shirt Elixir ik vind dat aqua altijd mooi bij mijn blonde mannetje met blauwe ogen
Ooooo thanks, die ga ik in gedachten houden. Weet zeker dat ze dat helemaal geweldig vindt en zal hem ook goed staan. Super!
otm: meid, dat snappen wij heel goed. Pak je rust waar je kan, en probeer ook wat tijd voor jezelf in te plannen. Doen hoor! debby: hoe is het daar?
ik woon hartje randstad en een vrij duur (tevens erg fijn) kdv en alsnog 6,60, die van 7,50 moet ik nog tegenkomen! dan betaal ik inderdaad 10 cent meer dan (deels) vergoed wordt ik ben wel benieuwd welke dan 7,50 vragen?
Ja klopt, ze koopt zelf al vrij veel bij H&M dus de kans dat ik daar iets koop wat ze al heeft is best groot! Zijn leuke dingen wel voor baby jongens, maar Noppies is dan net wat aparter om te geven. En in ieder geval geen kans dat ze het al heeft
Ja gelukkig wel, vorig jaar was beetje raar allemaal, allerlei constructies met bv's etc. nu is het gewoon eenmanszaak, recht toe recht aan stuk makkelijker en overzichtelijker. Zwaar ja ligt eraan hoe je het bekijkt, de laatste jaren waren wel Zwaar. veel en hard werken en weinig overhouden en de winst van de jaren daarvoor zien verdwijnenn was erg zuur. Nu trekt het weer wat aan gelukkig en draaien we weer redelijk, salarissen eruit en verder niets maar gelukkig geen verlies tot nu toe. Was dat wel geweest dan hadden we besluit genomen om te stoppen en te verkopen, hadden we in die 10 jaar niks verdiend, gewoon goed geleefd en geen schulden maargoed voor alsnog niet het geval gelukkig...
Net een half uurtje thuis... Was echt shop till you drop. Kom even zwaaien en mrgn uitgebreid weer meekletsen, nu alleen even OTM een dikke knuffel geven! Meid, rustig aan en je doet wat je kan. Je bent een OTM en een topmama!!
Ik heb kadokaart van de bijenkorf gehad met 100 euro erop, altijd fijn! Wij hebben op zaak een abo opgezegd bij een autosite en dat was niet verwerkt, dus nu krijgen we komende twee maanden gratis en 2013 30 euro korting per maand. Maar we hadden gisteren brief gehad voor nieuwe abonnees dat je een kadobon kreeg van de bijenkorf als je abo afsloot bij hun. Dus manlief zegt tegen die accountmanager doe er ook maar een kadobon bij want ik kan dit niet verkopen aan mijn vrouw, die heeft die brief al gezien. Kreeg ie die kadobon ook nog!