madeliefke, Klinkt als een heerlijke shop dag! Lekker zeg van 9 tot 21 u..wil ik ook wel weer een x. Klinkt leuk de dingen die je hebt geshopt. Ben heel nieuwsgierig.foto?? Sandraske, Ah altijd goed een bon van 100 eur..lekker shoppen bij de bijenkorf! Ga je iets voor R shoppen, of jezelf lekker verwennen? Wbt die speen..ach lekker ff zo laten. Tis niet niks voor die kleine hummels. Futeremama, Wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord! Jammer dat je geen echo hebt gehad. Wanneer krijg je er wel weer 1? Mariomama, Veel plezier met je wkendje weg! Tulip, We zien het kamertje vanzelf wel een x in je album verschijnen..Je hebt nu wel meer tijd op hier te komen kletsen. Ach gezellig toch als je meisje je goed bezig houd.
Mijn name it bestelling is er, kan K mooi zijn nieuwe groene joggingbroek meenemen op vakantie. Hij is stoerrrrr!
Tukker, ja tijd zat nu, dus kom maar op kletskousen!! Hopelijk kan ik vanaf maandag weer wat lopen enz.
@tukker nog geen idee wat ik ervan ga shoppen, Rienke heeft genoeg en voor mezelf kan ik nooit zo goed slagen bij bijenkorf. Denk dat ik hem gewoon bewaar voorlopig..
Leukleuk! Ik ben helemaal blij met dt blauwe jurkje voor Juul. Als je ipv legging nog maillot eronder zoekt: ik heb het jurkje oa gecombineerd met een grijze maillot van de Hema met witte, roze enblauwe sterretjes erop. Staat erg leuk!
Ik zwaai ook weer even!! OTM: sterkte meid!! Even goed aan jezelf denken. Hier momenteel ook een wat minder leuke periode. Vraagje: wie van jullie heeft het stippenjurkje van Claesens? J draagt nu maat 86/92, welke maat zou ik dan nodig hebben?
Ik heb hem in maat 92/98 en die is zeker niet te groot. Was geloof ik 48 cm lang. Verder wordt nog wel hema 86/92 gedragen bijvoorbeeld.
tja, en wat ga je doen als je zomaar zit.........juist shoppen. Heb nog een setje van z8 en van noppies geshopt voor de beeb. o stoer mariomama
Maat 2 (92-98)! Heb 'm net binnengekregen voor Julie, die heeft een klein maatje 92 en past deze prima. Hij is leuk!
Zo wat is het warm vandaag zeg bizar hoe het kan wisselen. Was gisteren helemaal zeiknat op de fiets. Ik heb niet zoveel geshopt behalve 2 mega mindy pakken en k3 jurk alvast voor sint. Ben eigenlijk alleen maar aan het verkopen. Bizar ene maand gebeurd er niks en zo heb je 5 pakjes per week He meiden hoe vinden jullie dit jurkje van C&A: http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini%60s/Collectie/Jurken,%20outfits%20&%20sets/90386/1