@ wt sterkte meid kan me voorstellen dat dat even heel emotioneel was! @ sandraske heel erg gaaf lekker knal shirt! Maar jammer idd dat de legging niet past bij het shirtje. Bij de we hadden ze ook oranje maillots!
Redelijk, ze was om drie uur wakker, ik ben er toen bij gaan liggen en ze is weer in slaap gevallen tot ongeveer zeven uur Ik ga volgende week naar de stad, even kijken bij h&m
Zo grijze rokje besteld, het blauwe is er nog maar in 1 maat. Met dit shirt erbij en heb nog donkergrijze bolero liggen dus mooi nog leuk setje erbij!! Frendz T-shirt V&D
Oranje kleur maillot is leuk bij Ninni blauw, maar ik vind de combi met het shirtje niet zo mooi, is echt een andere kleur. dan zou ik nog eerder een grijze maillot eronder doen. waar heb je die maillot gekocht? Vind 'm wel leuk onder het blauwe NV jurkje denk ik. Maar heb er ook al een van Bonnie Doon in oranje besteld.
Ga dit ook zo niet dragen, denk wel met rokje, groen streep shirt en dan dit shirt, rokje en grijze legging De maillot is van het merk Melton, besteld bij pimp your kids
wie heeft toevallig dit rokje en weet welke legging en shirt erop kunnen, is online moeilijk te zien nl. Frendz Rok V&D
Deze? Die hadden ze ook in de kleur roze in het rokje, maar die is denk ik uitverkocht Frendz T-shirt V&D Bijpassende legging kan ik niet vinden, ze hebben wel een legging met dezelfde bloemenprint als in het rokje, maar dat wordt misschien een beetje too much?