@lynn, ja dat kan ik me voorstellen! Gelukkig dat ze er wel wat aan kunnen doen, maar het zal inderdaad een erg zware operatie zijn. Kunnen ze verder iets zeggen over het verloop of is het echt een kwestie van afwachten?
Tjee,dat is inderdaad schrikken. Gelukkig weet je al dat je er op moet letten. Dat is wel fijn. Succes
O oeps, had helemaal niet gekeken naar de prijs van de Bomba jas. Maar is inderdaad aardig aan de prijs
@ zo79 die blauwe jas kort model vind ik ook leuk! Maar nu niet in haar maat. Dus misschien toch Mimpi
Pfff dat wordt dus 2 weken in de stress zitten...balen meid. Ik ga duimen voor een zo gunstig mogelijke uitslag. Veel sterkte met wachten...hoe moeilijk het ook is, probeer jezelf niet gek te maken. En anders gewoon hier je gal spuwen! Sterkte!
@zo79: tnx lief hoor! Maar zit niet in de stress hoor haha, als ik dood ga dan ga ik dood, helaas maar daar kan ik dan toch niks aan veranderen...ik was er donderdag zelf wel even ondersteboven van maar nu denk ik: ja het is zo en het is niet anders, ik leef maar gewoon verder en meer kan ik toch niet doen...de arts was ook wel redelijk positief hoor dus hem inschattend hoef ik me (nu) nog niet al te ongerust te maken....
@miekje: ik vind die blauwe Lckr ook wel wat voor jouw dochter, vind ´m heel stoer. @lynn: gelukkig dat ze er aandacht voor hebben joh,en dat je onder behandeling bent . Maar kan me zo goed voorstellend at de schrik er goed in zit... Hoe zit dat met D. heeft zij nu ook verhoogde aanleg? Persoonlijk vind ik die Mim-pi erg zoet,komt misschien ook door de kleur.
Ze is 92 cm. Ik had eerst 98 in mijn mandje maar dacht ook ach dan overdrijf ik wel. En rokjes kunnen meestal nog wel 86..... In elk geval een gaaf rokje ik doe hem met c&o bolero.
Ik heb een zoon die heel klein van stuk is, hij heeft ruim 2 jaar in maat 128 gezeten. Maar als jou zoon beetje gelijk doorgroei dat zal hij dat vast passen volgend jaar!
Hmm ik heb ook even snel bij andere webshops gekeken, maar bijna overal uitverkocht. Ik zoek nog even verder, kijken of ik 'm toch kan vinden
Dat is mooi. Knap van je dat je niet in de stress zit, je hebt een goede instelling. Dat scheelt al de helft! Maar toch, als je er doorheen zit ofzo, denk ik dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je hier altijd terecht kan
Lynn, jeetje. Dat is inderdaad behoorlijk schrikken! Ben benieuwd naar de uitslag van de mri scan. Ik zal voor je duimen!
Jeetje Lynn wat heftig! Lijkt me helemaal lastig omdat je zo nog net onder die 3,7 cm zit, dan is het waarschijnlijk een kwestie van (nog) niet ingrijpen maar blijven monitoren? Je zult wel flink geschrokken zijn, wat knap dat je zo nuchter kunt blijven. Altijd hier spuien he! Duim voor de MRI.
@all tnx voor de lieve reacties! Ja D. heeft nu ook 50% kans als ik het inderdaad heb (wat ik wel denk met 3,6 nu al) Maar bij D. kunnen ze dat ook pas gaan meten als ze rond de dertig ofzo is. Nou ik zit er wel doorheen soms maar dat is meer de moeheid. De zaterdagen zijn echt slopend voor mij. Dan heb ik drie dagen gewerkt en ben zooooo moe, maar dan ben ik vaak alleen en heb ik Danique terwijl ik mezelf dan echt echt echt niet wakker kan houden, dan lig ik dus de halve dag een beetje op de bank en voel me een slechte moeder dat ik geen aandacht voor mijn dochter heb (althans in de zin van echt dingen doen op deze dag) ik zou eigenlijk op zaterdag een opa/oma moeten hebben die iets leuks met haar gaat doen maar helaas...de opa's en oma's wonen te ver weg. Dus voorlopig zijn de zaterdagen echt k u t te noemen hier. Maar morgen dan wel wat leuke dingen gepland, buiten bellen blazen en koekjes bakken.
Heel slim, straks als het sneeuwt zijn die dingen nergens meer te krijgen! Ik heb vandaag maillots en sokken geshopt. Een hele berg, man was er beduusd van en vroeg zich af hoeveel maillots ze nu hebben. Euhm..