Shop-a-holic-topic deel 13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

    tukker Fanatiek lid

    1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Shannen, jammer zeg van dat rokje.

    Wonderteam, Heel mooi nieuws zeg over je mooie meisje! Begrijp dat het emotioneel is zeg zo'n moment. Maar ze is en mag er zijn jou faytje heeft een feetje bij zich:).

    Diadeem, Oei schoenen na 1x dragen niet meer aankunnen is een heule dure grap en erg zonde.

    Ik ben opzoek naar tips voor de inrichting voor R haar kamertje. niet te stoer en niet te bloemig meisjes achtig..wel roze richting fuchsia.

    En naam op de slaapkamer..leuk of zo passé.
     
  2. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit keer ging het om de afsluiting van het 3e kwartaal van ons financieringscentrum. In december ws nog een keer heen ivm inwerken nieuwe werknemer (zodat ik wellicht op termijn minder heen hoef...).
     
  3. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb ik toen ook gedaan met die 2 nieuwe benghjurkjes
    gevraagt of ze het wou versturen als pakketje
    was wel 80 euro wat ik haar betaalde
     
  4. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    tukker: Maar dan was het vaak wel mijn eigen schuld hoor dan kocht ik schoenen op de gok in de uitverkoop, dus vandaar dat ik het nu niet meer zo snel doe.;)
     
  5. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ook niet alleen ben je hoger verzekerd
    Andre zijn breitling horloge was stuk en werd verzonden en raakte ook kwijt
    onderzoek gehad en na 3 maanden het verzekerde bedrag teruggekregen van het horloge

    en hij was nog wel pissig...omdat hij op het pakketje aan de buitenkant moest aangeven wat erin zat:(en de waarde:$:$:$
    dus stond Horloge op en de waarde ervan

    gek he! dat ie weg was!!!!!!
     
  6. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @lyn heftig zeg!

    @marktplaats ik heb niets meer gehoord na gisteren...

    @mirrel so das ook handig om dat op de buitenkant te zetten!!

    Ik ga mijn bed in, vrienden op bezoek gehad vanavond..
     
  7. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.351
    299
    83
    Welterusten. Ik ga ook naar bed. Nog hard gewerkt vanavond (maar dat had jij al gelezen op FB).

    Slaap lekker allemaal!
     
  8. Tesske

    Tesske VIP lid

    24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lynn wat schrikken vd uitslag... Maar beter dat je nu weet dat het een zwakke plek is.
     
  9. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx meiden, lief dat jullie zo meeleven!

    Ik heb heerlijk geslapen ben lekker vroeg mijn bedje in gedoken en heb geen boek gelezen (want dan kan ik niet meer stoppen met lezen en ga weer te laat slapen) dus ik voel me vandaag wat fitter yeah!

    Hoop dat het weer een beetje meewerkt vandaag kunnen we lekker naar buiten...
     
  10. geke

    geke Fanatiek lid

    10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Lynn, heftig nieuws zeg, misschien goed om te weten maar wel rot.

    Tukker, leuk is dat he, nordhorn! Jee, dat jouw meisje helemaal niet meer slaapt! Die van ons kan nu wel een dagje zonder maar dat merk ikde volgende dag wel dus liever laat ik dr slapen.

    Tulip, leuk shopgeld voor inrichting, babyspul verkoopt altijd wel goed! Kan je niet echt tips geven maarik vind voor accessoires kleinezebra.nl altijd wel leuk.

    Gisteren een nieuwe fiets gekocht voor jo, plaats zo wel linkje, was ne al mn tekst kwijt. Was wel erg duur maar we kregen een goede inruilwaarde voor zijn oude fiets. Mijn man was wezen kijken met hem vrijdag en ze hadden deze gezien maar hij durfde niet te beslissen zonder mij. Was niet zo handig van ons want Jo was helemaal naar dat ie misschien die fiets niet kreeg. En hij is me er trots op nu!
    Nouja, meestal zijn wij heel bescheiden met cadeaus dus het mag een keer.
    Alleen geen shopgeld meer nu :( haha, en gister was er weer een broek door dus moet wel weer wat hebben.
     
  11. geke

    geke Fanatiek lid

    10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Dit is m maar dan een 20inch, hij fietst er prima op!
    Bike Fun Jump 4 Fun 24 inch blauw/wit 3 V

    Lynn, ik val juist altijdheerlijk in slaap als ik een boek lees, vind het soms jammer dat ik het niet langer volhoud ;)
     
  12. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @geke gave fiets!
    ik val ook vaak in slaap maar als een boek heel boeiend is kan ik niet stoppen haha!
     
  13. sweetbel

    sweetbel VIP lid

    27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lynn, wat een heftig nieuws. Fijn dat ze het wel goed in de gaten houden, en dat er een operatie mogelijk is. Gelukkig heb je goed geslapen!

    Geke,gave fiets! Vestje nog ontvangen?

    Mirell, wat dom dat ze dat op het pakketje moesten zetten. De Breitling van m'n vader is een keer gejat, toen de koerier hem tetugbracht naar de juwelier is hij overvallen. Daar lopen ze echt op. Gelukkig ook netjes vervangen.
     
  14. geke

    geke Fanatiek lid

    10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hey sweetbel, ja, ontvangen hoor! Sorry, had het je nog willen laten weten. Ze heeft het jog niet aangehad maar past wel denk ik. Thanks nogmaals :)
     
  15. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @lyn fijn dat je goed geslapen hebt

    @geke mooie fiets!
     
  16. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    @diadeem, dat wordt vast een heel leuk setje van de v&d
    @sandraske, leuk dat shirtje van vingino. Dat dingetje van retiur is nms.
    @lynn, oef dat is wel even een heftige uitslag zeg!
    @tukker, leuk de dierentuin! Thnx voor je lieve reactie :)
    @diddl, ohja ingehaald nu? Hoeveel was Lotte ook alweer nu? En dan te bedenken dat die vrouw van het cb mij toen helemaal onzeker zat te maken met het gewicht van Fay. Nou nergens voor nodig. Have fun bij ballorig!
    @madeliefke, thnx voor je lieve reactie :)
    @mirell, jemig dat is idd wel heel bizar zeg dat dat dan op de buitenkant gezet moet worden.
    @geke, stoere fiets!!
     
  17. sweetbel

    sweetbel VIP lid

    27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Geke, maakt niet uit hoor! Maar het is tegenwoordig maar de vraag of je iets ontvangt met de post, vandaar de vraag :).
     
  18. Miffy77

    Miffy77 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wat een superstoere fiets geke! Kan me voorstellen dat hij die heel graag wilde hebben. Heerlijk he om je kindje zo blij te maken :)

    sandraske ik vind het dingetje van retour juist helemaal leuk!

    lynn fijn dat je lekker geslapen hebt. Nu lekker bellen blazen en koekjes bakken!

    @post: de volgende keer dat ik de pakketbezorgder tegenkom...grrrr! Tegenwoordig geven ze ook niks meer bij de buren af, gewoon snel zo'n briefje in de bus duwen dat je een nieuwe bezorgdatum kunt kiezen op de site. Kies ik een nieuwe datum en zorg ik dat ik op tijd thuis ben (bezorging tussen 14:00 en 16:00), zijn ze voor 13:30 al geweest en weer zo'n ellendig briefje in de bus. Zo heeft het vorige week een hele week geduurd voordat ik de nieuwe leveringen sondevoeding voor Elin binnenhad. En ik had nog wel een briefje op de deur geplakt dat het medische hulpmiddelen waren en of hij het bij m'n buurvrouw wilde afgeven (die nota bene dezelfde oprit heeft).


    Vannacht weer onrustige nacht gehad. Elin gilt tegenwoordig in haar slaap :(, echt snerpend hard.

    Vandaag/vanavond/vannacht dienst, jakkie, maar wel lekker verdienen. Papa en de meisjes zijn nog boven aan het dollen, straks gaan papa en Juul naar Dirk Scheele (Julie is al 3 weken nachtjes aan het tellen en papa moet Dirk een handje geven, zelf durft ze niet ;)), en Elin gaat naar opa en oma.
     
  19. ontzettendtrotsemama

    ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

    7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kort,

    Hier nog steeds niet veel beter.. Hopelijk nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

    @lynn, lees over het anurysma. Dt heeft mijn schoonvader afgelopen zomer gehad (was bij hem al 10 cm, en dus gescheurd). Zat gelukkig aan de kant van zijn rug waardoor hij niet gelijk is doodgebloed. Maar hij is er heel erg goed vanaf gekomen! Binnen 2 weken was hij weer thuis. Mijn man moet dus ook elke 5 jaar voor controle, omdat het erfelijk kan zijn. Mijn man is verteld dat ie normaal 2 cm is, en dat ze pas bij 5 cm ingrijpen, en opereren. Misschien is dat bij mannen anders? Idd is flink schrikken, gelukkig houden ze je goed in de gaten. Sterkte.. Wilde even laten weten dat ik aan je denk.

    Verder allemaal bedankt voor de lieve reacties!! Doet me goed. Hopelijk tot gauw!

    Alle andere mama's die een dikke knuffel kunnen gebruiken bij deze. Lees no g wel mee, en lees een hoop nare dingen. Ik ben jullie niet vergeten en denk aan jullie!
    Allemaal eenfijne zondag!
     
  20. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    werk ze!
     

Deel Deze Pagina