Shop-a-holic-topic deel 13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    sterkte meid! Hopelijk komende week betere week ;)
     
  2. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx meiden!
    @otm: sterkte meid....
    Bij vrouwen is 4 cm de gevarenzone, bij mannen idd 5 cm (bij mijn vader ook met 5 cm geopereerd) gelukkig is jouw schoonvader er goed vanaf gekomen!

    @miffy: oh irritant zeg dat ze dan vroeger komen! Echt slecht!

    @mirell: ja stom zeg dat je op de verpakking moest zetten wat erin zat...

    @hier al koekjes gebakken, samen met D. speelgoed uitgezocht wat er weg kan en wat er moest blijven.
    heb schoonmaakwoede (en dat heb ik niet vaak) moet er maar even dankbaar gebruik van maken haha!
     
  3. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ff mijn man vragen....
    waarom dat was....
    hij had op het paketje alleen adres geschreven en niet de naam
    Juwelier van uden
    maar dat moest wel en ook de verzekeringswaarde

    dus dan heb je paketje in handen geadresseert aan juwelier met verzekeringswaarde van 5000 euro wand die info staat dus op het pakketje

    heeeeeeeeeeeeeel dom maar we hebben uitbetaald gekregen na onderzoek en hij heeft een ander horloge gekocht
     
  4. tulip

    tulip Niet meer actief

    mirell, wat raar van die post

    diadeem, oei das zonde van de schoenen.

    tukker, naam op de slaapkamer, absoluut leuk!

    geke, gave fiets!! En bedankt voor de tip, zal eens kijken daar.

    lynn, fijn dat je beter geslapen hebt.

    miffy, leuk voor julie
     
  5. Miffy77

    Miffy77 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Weet niet wat me overkomt, de dienst is zoooo rustig! Normaal gesproken ben ik vanaf 's ochtends vroeg als een dolle visites aan het rijden. Nu alleen belronde langs de huizen en een paar telefoontjes gehad!

    Papa en de meiden zijn weg, dus nu zit ik hier koortsachtig te bedenken hoe ik deze kostbare tijd het beste kan invullen... gek he, dat je zo verlangt naar een keer een dagje rust aan je kop, en als het erop aan komt niet weet wat je ermee moet ;). Ik kan niet weg, want moet snel weg kunnen als er een spoedvisite is. Huis is al gepoetst, wasje draait, heb gisteren de kledingkasten van de meiden al gedeeltelijk doorgespit. Misschien nu afmaken dan. Er moet een hoop te klein spul van Elin uit, dat stel ik altijd uit omdat ik dan zo emo word om al die schattige spulletjes in een doos te doen. Misschien een deel verkopen, de mooie dingen bewaar ik voor ons hopelijk nummertje drie :)

    Hoop wel dat die er komt, zit een beetje in de stress. Gebruik nu geen ac, ben normaal gesproken qua cyclus net een zwitsers uurwerk. Tijdens zh opnama van Elin 2 mnd terug een hele lichte menstruatie gehad, ik dacht zal wel van de stress komen. 3 weken geleden weer ongesteld geworden, maar ineens heel heftig en ik zit nu op dag 20 van veel helderrood. ben afg week naar de huisarts geweest, die zag op het eerste gezicht niks geks, maar toch naar de gyn voor een echo komende woensdag.
    Er spoken meteen de gekste dingen door m'n hoofd... ben best zenuwachtig, is niks voor mij :(. Sorry voor m'n gezeur hoor!

    @Lynn speelgoed uitzoeken, da's ook een goeie! Zal eens uitzoeken of hier in de buurt ook zo'n goed doel is waar het heen kan voor sinterklaas ofzo.
     
  6. tulip

    tulip Niet meer actief

    miffy, is altijd spannend zoiets...snap het wel hoor.
     
  7. Miffy77

    Miffy77 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hoe is het met jou nu tulip? Nog altijd op de bank? En je weeen-gevoel?
     
  8. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @miffy: oh jee ik snap dat je dat eng vind, is ook wel vreemd, hopeijk iks enstig...

    @zo heb het fornuis aan de kant geschoven en eens goed erachter gepoetst :)
     
  9. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik ben sinds vandaag een beetje aan het lopen, nog geen klusjes ofzo. Het echte weeengevoel is weg, maar de rugpijn nog niet dus wil morgen wel even bellen naar de vk om te overleggen.
     
  10. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @miffy wat doe je voor werk eigenlijk?

    @tulip inderdaad ff overleggen

    @lyn zo jij bent goed bezig!

    Ik ga mijn twee schatjes uit bed trommelen, even langs tante van mijn man die heeft slecht nieuws gehad vorige week en daarna even naar bos wandelen en daarna even borrelen met schoonfamilie.
     
  11. Miekje1979

    Miekje1979 Fanatiek lid

    23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb de babyface jas gekocht met 20 procent korting! Dus nu voor 50 euro een jas gescoord! Hoop ook nog een bengh jas in de big sale te scoren. Thnx zo voor het meedenken.

    @ madelief thnx dat je mijn meisje echt bengh vind!

    Ik had bfc jas in real life al gezien bij prenatal, maar niet meer in haar maat. Vond hem wel in lijn met de bomba en toch meisjes achting model. Vind jassen dit jaar zo tegen vallen. Gelukkig past de rode jas ook nog een 1/2 seizoen. Maar daar ga ik dadelijk met pijn in mijn hard afscheid van nemen!
     
  12. futuremama

    futuremama Fanatiek lid

    10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Lunn jeetje meid heftig zeg!! En je bent wel een goede moeder je zit alleen even ietsje minder in je vel!! Komt goed meisje!! En heel veel sterkte!!

    @ Miekje vind de Mimpi jas erg leuk!! Goed gevonden van Zo!

    @ Jasminum hoe is het met jou?

    @ Miffy werkse meid!

    @ Diadeem leuk setje van de V&D!
     
  13. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gap treintjes pyjama.. Heb hem net voor het eerst gewassen, en sommige (niet alle, gek genoeg) van de rode treintjes rijden nu op een roze spoor. :( kleuren zijn hier en daar behoorlijk doorgelopen!
     
  14. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow, ik meld het even bij gap, dat hun product niet optimaal is (vinden retailers altijd fijn om te weten), zonder verdere verwachtingen, direct reactie: en ik krijg een refund!
     
  15. Madeliefke

    Madeliefke VIP lid

    19 jan 2008
    6.280
    190
    63
    Netjes van GAP!
     
  16. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Netjes van Gap.
     
  17. Jasminum

    Jasminum Fanatiek lid

    16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Lief dat je het vraagt... Gaat redelijk. J is voor de 2e keer in 1 1/2 week ziek. Eerste keer spugen, nu hevige diarree. Arm kind. Gisteren heeft ze bijna de hele dag bij me gelegen. Zelf ben ik ook ziek geweest.

    Operatie van sm is doorgesproken. Zal een heftige operatie zijn met veel risico's. Grootste risico komt doordat ze zwaar hartpatiënt is. Begin/half november moet ze onder het mes.
    Zwangerschap van zs en broer verloopt nu stabiel. 1 kindje leeft nog en groeit volgens de curve...

    Net zoals OTM: ik lees nog wel mee. Zal af en toe ook wel eens kort reageren, maar klets ff niet uitgebreid mee.

    Nog wel een Lief! winterjasje binnen gekregen. Gaat terug, valt tegen.
    Ik las iets van een BFC jas met korting?!
     
  18. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Lekker geshopt :D
     
  19. tulip

    tulip Niet meer actief

    leuk jasminum!
     

Deel Deze Pagina