In de club staat een webshop die er mee gaat stoppen en nu 35% korting geeft op nieuwe wintercollectie Bengh! * Ik zit op mijn handen *
Ik ben vergeten mijn nichtje van school op te halen..ze zou bij ons overblijven. Werd opeens opgebeld door mijn broertje..met de vraag of ik niet iemand moet ophalen.. Ben er nog een beetje van slag van..vanavond ff langs excuses aanbieden. En het loopt al zo lekker de laatste tijd met mijn zus en nu dit
Zo79: balen zeg nog geen jas maar komt vast nog wel!! Ik had hier dit jurkje nog op het oog Frendz Jurk V&D kom ik vanmorgen in haar klas hebben 2 meisjes het aan. Nou vond het wel erg leuk staan maar nou koop ik wel wat anders. Mariomama; Super jammer zeg van die mooie laarsjes!! sandraske: Nou wel zwaar hoor zo'n ziekenhuis traject maar alles voor het goeie doel ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is. Lynn: hier ook al lang in de vervolgstoel hoor, je moet er zelf een goed gevoel over hebben en als je meisje goed zit is het prima hoor!! Wonderteam: Nou ik hoop maar de schoolfoto gaaf is geworden. Super dat je zwager de sleutel heeft!! Djmomo: leuk hoor een nieuwe zwembroek, ga je vaak zwemmen? jingels; Gaaf dat de jurk binnen is ben wel benieuwd hoe het staat!! jammer dat c&a tegen viel!! mirell: heerlijk zeg je kast omgegooid!! tullip: Super hoor alle setjes gewassen!! miekje; Stoer spijkerrokje zonde dat hij te klein is!! Natja; Super gaaf zeg die dekbedovertrekken. Bibiche: Leuke maillots zeg!! Diddlmouses; Oei wel een tegenvaller dat je je verhuisdozen weer open moest maken maar het word nu toch wel frisjes voor echte zomerkleertjes Tesske: Beterschap zeg vervelend zeg dat je geen kant op kan. otzm: Gave setjes zeg van dirkje en beterschap doe rustig aan!! Wonderteam: Wat een gaaf shirt en sneakers!!! tukker: oh balen zeg ik weet hoe het voelt!! Ik haalde vaak 's morgens de kinderen van een straat hier achter op en nam ze mee naar school. Toen was ik het op een ochtend vergeten tjeeetje was was ze kwaad zeg en schaamde me kapot! Had maar een taart gekocht om het goed te maken. Nou het is hier nog niet opgelost, hij heeft bedenktijd gevraagd. En ook nog niet de makelaar gebeld **^^(^*^(^%(_ de held zucht!! Maar jah het geef mij weer hoop nu maar hopen dat ik niet weer het deksel op mijn neus krijg.
Logisch dat je nu weer hoop krijgt Ik hoop voor jou en de kids dat jullie er uit komen, maar niet ten koste van alles natuurlijk Succes!
Haha ik heb trainingvest gekocht voor de verkoop. Die gaat denk ik wel met winst weg! Anders draag ik het zelf af.. Ook het gele strik shirt
@tukker: ach jee kan me voorstellen dat je je daar rot over voelt maar zoiets kan gebeuren en het is niet het einde van de wereld...dus voel je niet te schuldig erover meid...
@bibiche de sterren mailiots heb ik ook! @jingles nms @diddl is ook erg frustrerend maarja het is niet anders. @tesske beterschap! @naar school.kdv brengen mijn man is nog op kdv geweest, zegt genoeg denk ik @tukker mooi dat alles goed was op cb! @otm leuke setjes! Beterschap! @wonderteam leuk shirt en schoenen! @lynn is pittig als je man veel weg is. Mijn man werkt heel veel maar is wel iedere avond thuis. Het complete huishouden en verzorging rienke doe ik eigenlijk.. @tukker kan gebeuren toch?! @diadeem pfff sterkte! En de kindjes? Die voelen toch ook wel dat er iets aan de hand is? Naar de efteling geweest dus vandaag, was leuk. Rienke vond het geweldig, het was niet superdruk gelukkig alleen bij Droomvlucht wat langer moeten wachten.
@tukker, o jee, vervelend, maar kan inderdaad gebeuren toch. We blijven mensen @sandraske, leuk naar de Efteling, lekker hoor. Was het weer een beetje ok? @wonderteam, jippie, bijna geen logé meer Is het wel goed gegaan de afgelopen periode? @otm, leuke setjes voor de twins @diadeem, weer veel sterkte. kan me voorstellen dat dit wachten ook wel slopend is.
1 regenbui gehad maar toen zat ze in de draaimolen dus maar paar rondjes extra. Het was wel fris als de zon weg was..
ff snel weten jullie hoe duur ongeveer 1 nieuwe rits in koel4kids keesje is? Die van mijn dochter is nu stuk maar als het veel geld is, mik ik het wel weg.
@sandraske, o dat is prima te doen maar 1 regenbui! Ja het wordt steeds frisser, brr. @bibiche, hier kost een nieuwe rits 20 euro ofzo, maar dat kan per schoenmaker verschillen denk ik? @hier, vergeten te zeggen, maar mijn bestellingen zijn binnen. Net op tijd voor morgen het borgvest van Z8 voor T, kan ze meteen morgen mooi aan, hij staat super en past perfect. Verder nog jeansblauwe allstars maar dan van Guess gekocht voor Z, die had alleen nog maar of open ballerina's of laarzen. Nu dus deze: Guess sneaker - Kinderschoenen - 15500 - blue denim | Shoemixx.nl En van mijn bestelling van Zalando hou ik 2 shirtjes, de rest gaat terug. @tulip, jij zocht toch een net geen wit net geen ecru shirt? De shirtjes van Benetton die bij Zalando onder wit staan, zijn die kleur!