Shop-a-holic-topic deel 13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow das klote! hoeveel groepen zitten er?

Bij ons op kdv ook kleinere groepen, zijn al een aantal leidsters weg inmiddels..

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels gaan ze dus van 3 naar 2. zijn al 2 groepen dicht. Jemig zeg, hoop toch niet dat ze gaan sluiten! en suffe is dat ik een moeder van kindje uit Sjaaks groep laatst tegenkwam, die nu zwanger is van de 2e.. en die vertelde dat er weer een hele zwik babytjes aan kwam. stuk of 5 / 6 geloof ik...

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow dan zal het misschien wel goedkomen met nieuwe baby's...

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ooh, ik hoop wel dat ze kunnen blijven bestaan! Balen hè, Luc is een half jaar geleden ook van het kdv gegaan, maar sinds 1 januari hadden ze het ene afscheid na het andere van kinderen daar. Ook groepen samen gevoegd en toen hij weggging, hadden ze nog maar 5 kinderen over in die groep.

@Wonderteam, hoe gaat het nu met je en met de koorts?

Oooh, shit, zie ik nu dat ik een Hema basic shirt met korte mouwen heb meegenomen, misschien straks gelijk maar even ruilen.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is overal huilen met de pet op volgens mij op kdv's. Rienke's groep op vrijdag bestaat nog maar uit 5 kindjes ipv 12 vorig jaar...

6. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Hier bij ons in het dorp precies tegenovergesteld. Grote groepen en soms zelfs wachtlijst.

Straks even fotoalbum van de vakantie afmaken. Doen jullie dat ook? Overal een fotoalbum van maken. Zo'n leuk werk, doe het wel digitaal overigens.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik maak niet overal een album meer van, wel een album per jaar van rienke, steeds beginnend op haar verjaardag.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik heb voor beide kinderen een gewoon foto-album. Ik neem me elk jaar voor dat bij te gaan houden, maar het komt er (ook dit jaar weer) op neer dat ik honderden foto's op de computer door moet spitten en dan zo'n 200 foto's in 1 x bestel en een tijdje bezig ben met inplakken. Alleen van de zomervakantie laten we altijd zo'n digitaal foto-album maken, die hebben we vorige week binnen gekregen, is leuk geworden.

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nog ouderwetse inplak albums voor Sjaak. vind ik veul leuker. (loop wel zwaar achter, was blijven steken bij sint '11, omdat album toen vol was). Ik plak trouwens alles op maand in, en bij een nieuwe maand begin (of eindig, is maar hoe je het bekijkt) ik met een grote versie van zijn knuffel-foto (mijn FB vrienden weten wat ik bedoel).

en ik hoop maar dat ze met deze 2 groepen doorgaan, en niet helemaal gesloten wordt. Pff. Nog 2 jaar even doorzetten hoor!

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    #50 sandraske, 14 sep 2012
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
    ik hoop het ook voor jullie, lijkt me lastig om van kdv te moeten wisselen.

11. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier helaas precies hetzelfde :( sterkte!

Hé gadverdamme, veel sterkte!!

12. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze zijn bij ons gister met graafwerkzaamheden door onze glasvezelkabel gegaan, dus wij hebben helaas geen internet/tv/telefoon, waarschijnlijk wordt het pas na het weekend gemaakt, dus ik ben ff niet online :(

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Abonnement:)

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Hoi' dames hier vandaag een echte regendag helaas maar wel warm morgen weer naar huis toe en het weer schijnt hier regen en omweer r
    Te blijven..
    Maar het is nog even ge nietten.
    Maandag weer het normale leven
    En dat is maar weer goed ook het enigste wat ik nog pas zijn mijn schoenen denk ik dusssssssss maandag gaan andre en ik aan de lijn saampjes

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Oei jeetje, dat is schrikken!
    Hoe gaat het nu met haar tanden?

Leuk jurkje!
    Combineren met een vrolijke kleur maillot

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ge niet nog van de laatste daagjes!

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Sandraske, 3 x eruit..ook echt weer erg huilen. Doe rustig aan.

Djmomo, Ach wat vervelend..ook al een gebroken nacht achter de rug.
    En ook al een minder bericht van het KDV..hopleijk kan sjaak blijven.

Mijn schoonzusje en zus werken ook op KDV. En bij hun ook beduidend de helft minder kids/werk. Tis idd belachelijk aan de prijs..

Hier in de omgeving is een project gestart.
    Oppassers gezocht! | Buurtouders

Ik heb het niet nodig maar kan best interresant zijn voor de werkende moeders/vaders.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ze is gewoon naar kdv, liep vrolijk rond te huppelen vanmorgen.. Ik heb nog niets gehoord dus het zal wel goed gaan, ze heeft natuurlijk wat afleiding daar..

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Zo ben er nog en koorts is vannacht gezakt en weggebleven. Denk dat het komt doordat ik ook wat onder de leden heb.
    Verder belt het zkh tussen 14 en 15. Ga vragen of er ook iets anders voor de pijn mogelijk is.

@momo, balen en niet echt een goed teken als de vetigingmanager ook weggaat.
    @lob, oh wat sneu voor je meisje.
    @kindje met slechte nachten pfff blijft slopend.

Zo als ik me goed voel reageer ik en anders meeleesmodus :D

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    sterkte wonderteam, hoop dat het ziekenhuis wat heeft voor de pijn en dat de koorts wegblijft!

@alle dames die moe zijn na een slapeloze nacht: ook veel sterkte

Ik zag net dat het volgende week maar 13 graden wordt :$ Heb maar snel even dat borgvest van Z8 van vorig jaar voor T besteld, die had nog geen tussenjas. Verder toch langzaamaan ook de kasten maar aan het omgooien!

Deel Deze Pagina