Shop-a-holic-topic deel 13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik werkte 16 uur op de vreselijkste tijden. Uiteindelijk na alles berekend te hebben zou ik voor een paar tientjes werken.. dus gewoon niet rendabel. Ik ben zelf ook niet een "echte" thuisblijf mama maar we hebben besloten om voor de rust van de oudste dat ik iig tot dat zij naar school gaat thuis blijf. En heel stiekem vind ik het niet heel erg. Oudste gaat lekker naar de PSZ, ik doe vrijwilligers werk dus ik vermaak me zeker wel. Ik ben het nu pas dus even afwachten hoe het blijft gaan en kijken of de muren niet echt op me afkomen :)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dat is ook de reden dat ik stopte met werken na mijn zwangerschap. Inmiddels werk ik weer wel maar dan bij manlief in het bedrijf..

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    dat klopt zeker,. Hier het voordeel (en tevens een nadeel) dat manlief goed verdiend. Dus kregen amper iets terug voor het KDV. Dus ik werkte daar echt voor en dat is zonde (kijk als het nu een leuke job was ala, maar dat was het niet)

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wow mooi!

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    O zo, ja het is toch fijn om dan weer de volledige privacy te hebben

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Nog van harte gefeliciteerd!!!

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Leuk!!!

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik denk dat iedereen dat nu wel ga merken hoor. Hier hakt de benzine en boodschappen er ook goed in maar we worden volgend jaar gewoon sale shoppers.:D

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Pff niet leuk meer die bezuinigingen..
    Ik krijg het er wel benauwd van moet ik eerlijk zeggen..
    Vriendlief zit hier net boven het minimumloon!

Hier vandaag nog even geshopt..
    Jas wibra (met 5.50 korting nog want een stikseltje los IN de mouw ;):D) en Vestje van c&a had een cadeaubon maar was verder niet veel soeps..
    Bekijk bijlage 274779

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Haha, sale shoppers. Ben ik nu al! Merk het hier ook zeker met de boodschappen hoor. Vooral groente/fruit en vlees.. Pff. Zat laatst al op dat topic over goedkope boodschappen te kijken. Maar goed dat is natuurlijk weer een ander onderwerp.

Wat ik wel merk ik dat je kinderkleding beter op internet kunt kopen. Jubel jurkje heb ik voor 35 euro hier in onze wijk in een kinderwinkel gekocht, zag ik heb op inet voor 30. Dus dat doe ik ook niet meer ;)

Iemand nog leuke sites voor goedkopere leuke kinderkleding?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Je bent een shop a holic of niet hé ;)

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum2be; you damn right ;) Je kent me :p

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Leuke dingen!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Iemand een idee voor een niet te duur spijkerrokje met niet teveel poespas?

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @diadeem: ik hoop niet dat hij je aan t lijntje houdt meid.

Z8 en jubelset: erg leuk voor jouw kind, niet voor die van mij :D

@lynn: ik merk het ook echt duidelijk, alles is veel duurder, heb echt minder te besteden.

@mariomama: gefeliciteerd met je zoon!

16. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ben er ook weer. Nog steeds hoofdpijn, dus ga zo maar weer naar bed.

Ik schrik toch best van jullie berichtjes omtrend de bezuinigingen. Tuurlijk ik wordt erook niet blij van (kot omlaag, is bij mij *4 natuurlijk) heb 4 kids te voeden, en te kleden en in de luiers. Wij hebben het niet super breed, maar hebben meer dan genoeg te besteden. Kunnen zelfs nog sparen. Hebben een koophuis (wel tussenwoning) maar in een regio wat niet bepaald goedkoop is) 260.000 voor een tussenwoning...

Mijn man ik ik hebben op zich een goede baan, en ik houd meer dan de helft van mijn salaris nog over na aftrek van kinderopvang.

Ik besef me, dat ik ook op de kleintjes zal moeten letten en probeer wel veel bewuster te kopen (en niet te kopen hihi).

Maar stoppen met werken zou hier niet kunnen, kan ik de hyp. Niet betalen. Gelukkig ben ik assistent accounant en weet ik alle regeltjes en kan ik alles van te voren uitrekenen wat alles kost en wat voordeliger is. En natuurlijk gebruik maken van alle mogelijkheden die er zijn hihi. Ach is ook een hobby. Ik regel de financien hier dus.

Al met al, gelukkg (nog) niets te klagen.

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Diadeem.. leuk name it rokje!

Niet goed voor mij dit topic :)

18. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wt, gefeliciteerd met M. Zijn berjaardag! Klinkt als een geslaagde dag. Zwemmen vinden de 2 "grote" meiden ook altijd erg leuk.

@mirell. Respect voor je reactie! Zag op fb weer een leuk snoetje voorbij komen, wat een meid wordt het al zeg!

@z8setje en jubel setje, helemaal leuk! Heb ik ook nog in,ijn hoofd, voor als het sale is hihi.

@wibra jas, leuk ennuh echt een koopje zo te horen. Vestje nms, maar heb nogal een traumaatje op "gebreidt" of alles wat er in de buurt komt haha.

Verder wel gelezen, niet onthouden.
    Die hamer blijft maar tikken op mijn kop...

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hema 7,50

Deel Deze Pagina