@ Tulip: Ohhh dat moet moeilijk zijn om dat geheim te houden voor je man! ga je het kamertje ook zelf aankleden in geslachtskleur of blijft dat neutraal? z8 newborn is to cute! het werd helaas net uitgebracht toen mijn kleine man een maand of 3 was @ WT: Hier ook een tabel gemaakt in een worddoc. voor de financiën, streep maandelijks alle betaalde vaste lasten af, werkt erg fijn! @ Sandraske: hmm lastige voetjes dus.. fijn dat je goed en kundig geholpen bent! leuke laarsjes zijn het geworden! Jammer van de andere laarsjes, die zijn trouwens toch net ff anders als die ik heb.. die van mij zijn van Omoda en daar staat niks op van kanjers.. @ Ukkie: leuk geshopt weer! en mooi cadeautje voor, dat zal ze erg leuk vinden! ben benieuwd wanneer ze bevalt!
Sandraske fijn dat je geslaagd bent voor laarsjes! Wat vervelend dat de crisis een aantal van jullie echt raakt.. :x Morgen wordt ik geopereerd aan mijn pols, ik ben 14 jaar geleden door een ruit gegaan waarbij ik een slagaderlijke bloeding had. Deze is destijds razendsnel dicht gehecht omdat ze bang waren dat ik te veel bloed zou verliezen. Helaas hebben ze toen niet al het glas uit mijn pols kunnen halen en heb ik sinds een week of 7 veel pijn en tintelende vingers. Uit onderzoeken bleek dat er nog 3 stukken/stukjes glas in mijn pols zitten en dat deze naar de oppervlakte van de huid komen richting slagader. Vandaag hebben ze opnieuw met een echo bepaald waar de stukken glas zitten en deze afgetekend, de chirurg moet morgen zeker een rits van 12 cm open maken Chirurg geeft aan dat de kans dat mijn(slag) ader geraakt wordt erg groot is, gelukkig is er bloed voor handen zodat ik een bloedtransfusie kan ondergaan als dat nodig is. Wordt morgenochtend om 07.30 opgenomen in het ziekenhuis en ligt even aan het verloop van de operatie of en hoelang ik daarna moet blijven. Denk dat ik in het ziekenhuis maar flink online ga shoppen tegen de pijn
@ Tesske: Jeetje wat een verhaal zeg.. eng idee! hopelijk gaat het vlot en raken ze de slagader niet! toi toi toi alvast!
@tesske, jemig heftig zeg!!!! Heel veel sterkte en succes voor morgen en een voorspoedig herstel toegewenst @mumtobe, ja zo'n afstreeptabel had ik ook ,maar ik wil het nu nog wat overzichterlijker maken
Tesske: brrrr wat een verhaal krijg er kippenvel van veel sterkte morgen en hopelijk raken ze niks en ben je zo weer op de been. Ukkie: ik vind de maillot en kniekousen leuk alleen hou niet van zo van zo'n tuniek maar misschien staat het aan wel leuk!! Sandraske: Ik vind de laarsjes erg gaaf!! En als je dochter geen standaard voetjes heb zou ik ze niet meer online kopen maar echt in een winkel waar ze er verstand van hebben!! Ik zou het wel in de gaten houden, mijn nichtje had het bij 2 voetjes en heeft nu steunzolen en loopt nu vele malen beter!!
@tesske wat een verhaal zeg, sterkte morgen! @diadeem ga ook vanaf nu. Hier in het dorp zit een voetcentrum, schoenenwinkel en podotherapie en ze hebben veel merken kinderschoenen (behalve pinocchio en hip), verkoopster keek naar Rienke's voeten en zei meteen ik haal even de podotherapeut erbij omdat haar linkervoetje naar binnen zakt en naar buiten draait als ze loopt. Maar de stand van de heupen/knietjes is volgens hem goed dus zit puur in de voet. Dus nu inlegzooltje erin, die hebben ze ook nog tig verschillende dus was even zoeken wat goed was. Ze loopt ook beter nu, al moet ze er wel een beetje aan wennen, misschien gaat ze nu ook minder vallen Heb nog wel een leuk schoentje gezien van twins maar die hadden ze niet meer in haar maat, misschien dat ik die nog erbij aanschaf als ik ze met korting kan vinden, vind twee paar toch wel prettig.
mumtobe, leuke dingen. Nee het kamertje wordt sowieso neutrale kleuren. Voor baby's vind ik dat zelf leuker dan van die typische meiden en jongenskamers. Rood, wit blauw worden de kleuren. Zal tegen die tijd wel foto's van het kamertje laten zien, wij zijn niet zo vlot sandraske, gave laarsjes van red rag!! ikkie, nee mijn man is niet nieuwsgierig, hij wil het echt zelf niet weten... ukkie, leuk setje en kraamcadeautje ook zeg! Ik heb het eerste pakje geshopt van z8 newborn en nog een setje van prenatal met zo'n dik vestje. tesske, jeetje heftig verhaal, sterkte ermee morgen. Iedereen bedankt voor het meeleven met de echo
Tulip, wat fijn dat de echo zo goed was!! Ik ben wel nieuwsgierig haha Sandraske, welke winkel is dat? Zou ook wel eens naar Pucks voetjes willen laten kijken. Tesske, wat een pechvogel ben jij... nu weer je pols. Heel veel sterkte meid! Wel je shopsels showen hoor! Ukkie, kraamkado leuk, kleding weet ik nog niet Ik zeg showen in het "wat draagt je kind gedeelte"
@ Tesske jeetje meid wat een bizar verhaal! En vaag dat je er pas nu last van kreeg en niet al eerder zijn de stukjes aan de wandel gegaan? iig heel veel sterkte morgen! @ Ukkie ik vind het setje wel leuk ben benieuwd hoe het staat! @ Sandraske leuke laarsjes!
Thnx dames. Ik ben ook benieuwd hoe het haar staat. Ze komen zo weer van het kdv. Na het bad maar eens aantrekken Tesske.. jee wat een verhaal zeg! Heftig hoor. Hopelijk raken ze niets!
Knuvers voetcentrum, podotherapeut moet je normaal afspraak voor maken maarja de eigenaar is een klant van ons Shoebuddies in Berlicum komt ook eens in de zoveel tijd een podoloog, meestal wordt dat aangekondigd op de site of facebook.
dankje! ik ga zaterdag even naar de stad dan kom ik ook wel in de buurt van een WE dan kijk ik wel even... @tesske: sterkte en succes meid! @sandraske: top dat ze gelijk even naar haar voetjes hebben gekeken! @hier: omdat B&L een beetje tegenviel 'mocht' ik van mezelf nog een br@nd jurkje shoppen: Brand for Girls deze maar ik heb zonder plaatje gedaan.