ik heb de capri's niet meegeteld een stuk of 5 broekjes. o,ja en een hoop jurkjes vergeten. zullen toch wel richting de 18 gaan.
Thnx allemaal. Hier nu wel klaar denk ik voor de winter. Hoeveel ik heb geen idee. Veel in ieder geval.
Sandraske.. zien er lekker warm uit! haha, dus jij hebt je dochter met sloffen over straat Nou niet meer naar buiten gaan dan maar.
Bescheiden kasten? Ik red dat (nog) niet hoor... gelukkig mag ik nog even doorshoppen haha! @ Sandraske: Oeps! Hoop niet dat je nog weg moet!
@Inhoud van kasten tellen, ik begin er maar niet eens aan, het is namelijk vreselijk veel, vooral bij de oudste. Al heb ik deze week beide kasten wat uitgemest en de zomerkleren naar boven gedaan. Even kijken wat ze volgend jaar nog passen.
Hier ook net alles van de zomer naar boven gedaan. Ik durf ook niet te tellen. bij beide niet hoor. Veelste veel. Schaam
Ik heb nooit zoveel dat ik het zomerspul eruit moet halen in de winter.. ik leg het wel op een stapel ergens anders in de kast maar gebruik daar toch stiekem nog wel wat van.. en dat scheelt dan 't voorjaar weer van zolder halen en uitzoeken wat ze nog past enzo.. Alles wat te klein is gaat wel meteen naar zolder of op MP (dan blijft het nog even onder in de kast totdat het verkocht is) Maar misschien heb ik wel een grote kast hahaha.. D.imara heeft 2 inbouwkasten, 1 met 4 legplanken (waarvan 3 voor kleding worden gebruikt) en een hangkast met 1 plank (beddengoed)
Als mensen nog interesse hebben in kleertjes van mijn boefjes. Jongens tm maat 68 en meisjes tm maat 92, dan graag een PBtje voor de Markptplaatslink
Mijn ervaring met MP is dat het echt slecht verkoopt. Gelukkig koopt nu mn vriendin alles op van onze meiden. En alles was Sophie niet meer past gaat naar Jasmijn en waar Jasmijn uit is gaat per maat naar haar toe.
Ik heb bijna geen spijkerbroeken voor E :O 1 jegging en 1 tregging 1 capri en wat shortjes. Wel veel rokjes en jurkjes dat draagt ze vaker.....
@setjes, hier voor Fay 27 setjes en 4 losse onderstukken en 8 losse bovenstukken Mason heeft: 12 lange broeken en 42 bovenstukken. ( ik vind dat ik genoeg heb hahahah) @diadeem, hoe is het nu bij jullie? @mariomama, wat is je richtprijs voor die zilveren? @xmelisx, oh fijn als het weer gemaakt is. Mijn man is glasvezelmonteur @diddl, erg leuk je aankopen @sandraske, Beterschap voor Rienke. vind de sjaal persoonlijk niet zo leuk bij de jas. hahah herkenbaar met die slofjes. Fay wou er vorige week boodschappen mee doen haha. @mumtobe,heel leuk dat gehaakte setje! @shannen, erg leuk geshopt! @momo, fijn dat sjaak opknapt nu! @madeliefke, leuk die applicaties, ik zat ook te twijfelen over de bus. Heb toch andere gedaan en krijg ze als het goed is zo met de post @ukkie, heel erg leuk setje! Jas is ook gaaf! @natja, sorry heb geen tips.
@shannen, leuk geshopt voor beide dames! @madeliefke, leuke applicaties @sandraske, balen dat je IPhone er nog niet is :x Schattige slofjes @alle kindjes die zich niet zo lekker voelen: veel beterschap @ukkie, leuke foto's van je dochter! Setjes nms, maar staat je meisje erg leuk @tulip, ik heb op dit moment ongeveer 25 setjes voor Z en 22 setjes voor T + voor allebei nog wat losse dingen. Komt nog wel wat bij denk ik, maar niet overdreven veel. Ga proberen dit seizoen maximaal 30 setjes per kind aan te houden. Overigens zijn het niet hele complete sets, maar ik reken een jurkje als een set, omdat daar alleen een legging onder hoeft Bijvoorbeeld vestjes of blazertjes kunnen bij meer setjes. @natja, oe lastig dat Isabella een hele smalle voet heeft. Hier hebben beide dames wel smalle voeten, maar niet supersmal want Clic en sommige Shoesme modellen gaan hier prima. Merken die breedtematen hebben weet ik dus eigenlijk niet. @wonderteam, hihihi 42 bovenstukken voor Mason, wowww
@hier, toch een jas voor Z besteld en een paar laarzen voor T gekocht. Voor Z een jas van Esprit, niet heel spectaculair, maar dan heb ik vast een jas. Voor 48 euro vind ik 'm prima, is wel haar modelletje: Esprit Online-Shop - ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen En voor T laarsjes van Shoesme, bij een tijdelijke schoenenoutlet hier in de buurt. Handig voor school. Nog drie weken en dan gaat ze al voor het eerst wennen : https://www.topshoe.nl/detail/16351?color=2935
Hai, ff snel ik ben er nog wel..f op comp bij mijn broertje..heb gister ochtend water over onze laptop gegooid..niet echt slim..vanavond of morgen kijken op ik hem weer aan kan zetten..moet eerst ff drogen.