Bij m3 trading, voor 10 euro koopje dus. Natja de schoenen zijn merkloos. ukkie gave jas en sjaal, setje is niet mijn smaak. Vind het vest wel erg leuk.. Vandaag ook het hoog zomer eruit gegooid echt ompakken moet ik nog bij beide meiden. ga ik volgende week doen. Dus foto volgt nog. Dan kan ik gelijk kijken hoeveel ik heb, voor romy heb ik al best veel maar voor nina kan nog veel geshopt worden hihi.. zoektocht!! Mirell mooie kleurige kast en bengh jurkje heel gaaf!! wou die kleur ook, maar was allemaal al weg pech voor mij hihi.. ik vind vingino de mooiste spijkerbroekjes hebben zitten bijna altijd perfect. leuke shirts voor mason. loesjuh ik vind ze ook leuk!!
loesjuh: Ze zien er wel lekker warm Wonderteam: Nog niks veranderd hier helaas, hij ontloopt me zoveel mogelijk. Super gave shirten zeg zijn het geworden!! Diddlmouses: Super hoor dat je meisje het zo goed doet op school!!
@wonderteam leuke shirtjes hoor! Foto van neefje en rienke in album (ze had er niet zo'n zin in), het is een rustig mannetje behalve 's nachts
@diddle: super Knap van Lisa!! Echt goed zeg! Leuk dat ze zo gemotiveerd is! @Mirell: nette kast! heel mooi!
m3 trading is dat een webwinkel? weet je of ze ze ook in maat 3 hadden? Ik zou er super graag weer 1 hebben een maatje groter....
loesjuh laarsjes niet echt mijn smaak maar misschien wel handig voor erbij? (hier bv thuis en op kvd regenlaarsjes, ook niet super mooi maar wel handig)
ja, dat zal het zijn vent kookt meestal maarre, nee, hij is einde dag altijd erg moe, dan neemt ie geen tijd cq heeft geen energie meer om te kauwen, en moet het vnl makkelijk voor hem zijn. vandaar dat ie nog regelmatig olvarit eet.. ik zag een jeugdtrauma voorbij komen, in de gestalte van twee gevoerde laarsjes.... (maw: nms.... )
Ennn back on track..gelukkig is lappie niet in de brand gevlogen. Heb bijgelezen..sjee wat een kletskousen zijn jullie. Hier geen shopsels. Ik zag dat er lekker geshopt was. En leuke laarsjes voorbij komen. En dat tullip een gezonde beeb mag verwachten! Super meid! Dat, lynn bij Brand heeft geshopt leuk! dat, sandraske heel gave nieuwe laarsjes heeft geshopt voor R. Diddl, Leuk die rode setjes voor je 3 meiden..weer wouw hoor..jij kunt dit echt goed..mag wel bij jou in de leer..ben nie zo goed in combineren. djmmomo, gelukkig is sjaak weer bijna beter..Eet ie al en tijd slecht s'avonds of eet hij nog graag olvarit? Loesjuh, laarsjes niet helemaal mijn smaak..wel lekker warm zien ze eruit. Vandaag mijn meisje in b&l tuniek met spijker jegging. Zal sandra wel bekend voorkomen. Sorry voor degene die ik ben vergeten.
@ Eten, hier een kliko..lust alleen geen sla/tomaat en komkommer. Maar toch iedere x proberen.. Maar een slechte brood eter. 2 per dag is echt de max voor haar of een tostie.
ja merk ik bij rienke ook, wij eten op niet kdv-dagen tussen de middag warm eten en dan eet ze stukken beter..