Meest lastige klus was trouwens om goed zittende effen shirts te vinden... Nu één goede van de V&D, die blijven ook mooi, want die had ze een maat kleiner ook. En twee wat te grote van de C&A. Moet nog een keer naar een stenen V&D voor wat mooie effen shirtjes. Heb de vraag ook op het baby & dreumesdeel gesteld, maar misschien heeft iemand hier een goede tip: ik ben op zoek naar een leuke, warme winterjas in maat 74 zonder (of in ieder geval zonder grote) kraag. Iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden?
@ strijk embleem, hebben jullie de nieuwe shirtjes allemaal eerst netjes gewassen? Of gewoon meteen erop gestreken. Sandraske, oei een hello kitty step. Als ik met R ga shoppen vraagt ze nooit om iets. Als ze woezel en pip zie zegt ze meteen pipp!. Nog iets..Ben zooo trots op mijn meisje..vanaf dat ze 2 is geworden gaat ze met spronen vooruit in de taal! Ze kan elke dag een nieuw woord..vandaag was het huisss hihi. En plakt soms al 2 woordjes aan elkaar.
@ Niekekris, welkom! Wonterjas vond ik zelf al echt een drama dit jaar dus geen tips. @ Sandraske, leuk geworden die shirts voor je neefje. En wel heel toepasselijk dan die VWbus. @ Tulip, bij de hema hebben ze idd nog van die hydrofielen speciaals voor jongens/meisjes. Ik vond zelf de meisjes versie niet zo leuk, ik heb ze bij de wibra gehaald en effe roze (licht en donker) bi de babydump @ Mum2be, leuk geshopt! Ik moet eigenlijk nog zo'n rokje voor Lot bedenk ik me nu. Waar heb je deze gekocht?
@tukker: Ik ga ze eerst wassen. Wordt ook aangeraden, dus daar houd ik me dan maar aan. En knap van je meisje! @sandraske: Mag, is wel handig (als ie er ook af kant dan), maar het hoeft niet. Kan d'r ook een losse muts opzetten. @Diddlemouses: Tnx. En wat voor winterjas heb jij gekocht dan?
@tukker ja rienke kent ze ook allemaal, woezel en pip, sesamstraatfiguren, teletubbies etc maar die step pfff. Ze weet precies waar hij staat bij intertoys, van de week was ze helemaal teleurgesteld dat hij niet stond waar hij normaal stond.. Ook in het boek weet ze hem te vinden en dan heeft ze hem gevonden en dan zegt ze oooooo moooooiii... Mooi dat R zo vooruit gaat! Gaat snel dan ineens he?
Goedenavond! Niekenkris.. welkom! wonderteam.. ja jochie van mn vriendin. Ze werd ingeleid en is afgelopen woensdag bevallen. Dus was vanaf dinsdag hier. Net terug en dus weer rust Tukker.. fijn zeg! Dan mag je trots zijn! Mum.. leuke basics hoor! Wat groeien haar haartjes snel! Leuke site benikhip.nl! Ik ga direct wat bestellen.. Hier morgen naar een auto voor mij kijken.. dat is ook shoppen he
GRRRRRRRR heb ik groene ninni vi rokje in mijn winkelmandje, bij betalen, is ie ineens weg!!!!! oftewel iemand anders mij voor geweest en bij de pre order had ik dat óók al!! Nou heb ik hem nóg niet dus @strijkapplicaties: leuk allemaal meiden, maar het is niet mijn ding
@lyn balen zeg! Dat had ik bij brand.. enne het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben toch, dan wordt het ook zo saai..
Weer een sale-item: Welcome! | kleertjes.com Sommige strijkapplicatie´s vind ik wel leuk, maar niet voor hier. Claessens heeft echt een geweldige wintercollectie dit jaar. Van te voren niet gedacht.
Ik vind alleen de blauwe lijn leuk (maar dan ook wel meteen ècht Leuk, maar met mij geloof ik veel anderen, want bv. bij kleertjes is J.'s maat al uitverkocht... ). Hier ook de hydrofielluiers geverfd... Vind de kleur alleen niet mooi geworden, beetje fletse bedoening...