Jingels, Claessens super! s&d nms. wt, leuk dat fay nu ook begint te kletsen. Hoe gaat het met je herstel? miffy, welkom! Poeh heftige tijd zeg met jullie dame..Sonde voeding etc. Hopelijk is allles in een wat rustiger vaarwater. laarsjes nms. madeliefke, de jumpsuits zijn echt leuk hoor! Sandraske, hihi leuk toch dat ze zo trots is op haar konijn shirt die mama heeft gepimt. @ hier, moet flink wat in huis gaan doen..vooral de was opvouwen.
@tukker, lief dat je het vraagt. Er lijkt iets vooruitgang in te komen, alleen heb ik ineens sinds 2dgn weer bloedverlies en dat zit me dan weer niet zo lekker. Maandag controle bij gyn. Succes met de was opvouwen en alles in huis
Madeliefke, stoer zeg! Sandraske, wat lief!! Haalde hier net het Quapi jurkje van de lijn gehaald, 1e keer wassen en echt helemaal vaal. Futuremama, had jij ook toch? Ben je teruggegaan naar de winke?
@tulip: grappig zeg, super leuk short he? Miekje had hem ook al geloof ik! @sandraske: ach wat lief! @Miffy: jee meid hoe is dat zo gekomen met je meisje? gezellig dat je er weer bent! @loesjuh: oh jee bij jou ook al? slecht zeg! @wt sterkte!
Jas is van v&d. Hij is licht gevoerd. Zocht eigenlijk een dikkere jas maar dit was de enige gevoerde jas die ik eigenlijk wél mooi vond en rood is helemaal bijpassend bij haar setjes voor de winter! Dit is maat 104 valt niet ruim dus!
@madeliefke: dankje! JA hier was dit broekje in spijkenisse ook allang uitverkocht in haar maat, maar heel toevallig in rotterdam hingen ze nog in alle maten....dus die kon ik niet laten hangen natuurlijk
het was hier ook nog de enige die er hing en toevallig in 98/104, heb ik ff mazzel. Ik had nog dat rode shirt met stippen van de hema met dat blauwe bloempje en dan met een rode maillot denk ik.
@tulip: ik heb nu de 86/92 denk dat ie wel past...straks even doen na het slapen... Ik ga hem combineren met die blauw/gris gestreepte maillot, rode laarsjes, rood tshirt en blauw/grijs gestreept wikkelvest van Lofff(vorig jaar) had het net al even bij elkaar gelegd en is leuk! @jasminum: nog beter: ik heb de jas gepast bij D. en ze wilde hem niet uit doen! Betekent dus dat ze hem zelf ook fijn vind zitten! ik heb 1 x zo'n glimmende jas gepast en die wilde ze niet aanhoude, die moest gelijk uit! Zegt dus ook wel was over haar, ze vind dat soort jassen ook niet fijn denk ik dus moet ik het ook gewoon bij dit soort jassen houden...