Dankjewel voor het kijken, heb ze voor de zekerheid toch maar aan mijn moeder meegegeven, die is wat handiger met dat soort dingen Thanx voor de leuke reacties op de jumpsuits. Had niet verwacht dat anderen ze ook zo leuk zouden vinden. Houd wel van een beetje retro en ze zitten ook lekker bij zo'n rollende en in de toekomst tijgerende en kruipende baby. Als hij eenmaal loopt, dan vind ik het niks meer, gok ik
@madeliefke: ik moet morgen terug naar hema rotterdam,moet ik voor jou ook kijken voor het short met bretels? Ik ruil die van mij om naar een 98/104 en daarvan hingen er vandaag 2 stuks, ik heb er 1 weg laten hangen. @ninni vi binnen: jurkjes vallen heeeeel raar, heel lang en de mouwen zitten weer te krap en smal en je krijgt het jurkje nauwelijks over het hoofd. Beenwarmers gaan ook terug ook te groot. Ik hou alleen het blauwe en roze rokje.
Ninni Vi had ik ook al dergelijke verhalen over gehoord...echt voor de hèle slanke meisjes en dan kon je bij een kind van 104 cm best 98/104 nemen... Niets voor J. dus...helaas, want het is wel leuk. Jumpsuits vind ik vooral voor babyjongetjes leuk. Babymeisjes soms ook en verder voor oudere kinderen voor in bed. <3
@tnx iedereen!! @mariomama: ja dat is ook mijn twijfel nu want als ze straks dan geen luier meer draagt dan zal ie beter zitten denk ik...nou ja ga morgen terug dan vergelijk ik ze allebei wel even...moet ook morgen met het blauwe ninni vi rokje even wat te matchen erbij zoeken dus ga maar nog een dagje shoppen in r'dam dan
Leuk lynn, ik had er ook een rood shirtje op. Over de bretels heen, net als jij, maar ik wil ook nog een combi bedenken waar je de bretels ziet, maar daar ben ik nog niet helemaal,uit.
oh maar bij mij hangen de bretels gewoon los naar beneden Maar dat zie je op de foto niet zo goed. Ze heeft hem alleen even op de foto aangehad ik heb het hema shortje daarna gewisselt met het retour jeans short voordat we buiten gingen spelen
Lynn, o ja de bretels naar beneden is ook leuk ja! Ik ga morgen ff wat proberen, ze is nu niet meer in een pas bui