Shop-a-holic-topic deel 13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Wat een mooie meiden! Mooi dat ze zich verder normaal ontwikkeld. STerkte nog tis niet niks.

Diadeem, wat een naar bericht..sterkte met slles.

Mirell, wij zijn vriendjes:D.

Gelukkig ben ik normaal op het schone monden gebied;).

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zalando bedoel ik

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik lees nog steeds mee ;). Heb nog leukej shirtjes van Feetje gescoord voor de tweeling, moetnog even kijken hoe ik het ga combineren en anders gaat het gewoon weer terug.

@ hier hekaas steeds oech met leuke setjes...
    Tule rok van de WE zat na 1 middag dragen al een mega haal in..
    Rokje van j. van funkyxs al een naad losgetrokken van het strokenrokje.. En dat sooprt dingen. O ja, de roze laarsjes van c. zijn ook al helemaal beschadigd op de neus.. Ben er echt ziek van! Stom he? Vind mezelf dan echt een doos hoor, maar ik koop tegenwoordig erg weinig, en ziekelijk weloverwogen. Heb ik iets leuks is het gelijk naar de haaien. Ben er voor nu ook wel behoorlijk klaar mee.

Fruitvlekken en groentevlekken bij de kleding van de tweeling, vlekken die ik er niet meer uitkrijg (uit de leuke setjes). Heb ik eenvoudig spul, hema, v&d, ter stal of zoiets, nou dat is na 20 ke wassen en dragen naar de gastouder nog mooi.

Verder toch weer onrustig aan het worden nu de kbs in zicht is. Heb een mooi vest van Jubel gezien wat ik graag wil voor 1 van de 2 meiden. En ik baal toch wel van alle basics die ik heb gekocht voor j. En c. Moet binnenkort maar even setjes gaan maken, heb nu te weinig overzicht waardoor ik het idee heb veel te weinig keuze te hebben. Maar goed voorlopig nog even de hand op de knip.

We hebben namelijk een nieuwe voordeur besteld, kunstof met nieuw kozijn zodat het ijs van de winter niet aan de binnenkant van de deur zit! Maarja... Dure hooby €2400... Pfff. Maar goed we hoeven niet meer te schilderen ;).

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@geke, nou dat zou wat zijn!
    @sandraske, leuk dat linker setje en die pyama.
    @mirell, snap precies wat je bedoeld. Qua kleding voor mason maak ik geen onderscheid, maar ik let wel op de schoenen.
    @miffy, pittig zo thuis met Sv. Groeit ze er nu goed op?

5. tulip

tulip Niet meer actief

en nu ben ik eindelijk lekker aan het shoppen, kan ik het niet showen aan jullie:p

6. wonderteam

@diddl, jemig wat een wachttijden eg. Pfffff. Ja nog steeds wel iets, maar bedenk mij dat nu mijn eisprong polis. Misschien komt het daardoor?bheb ook behoorlijke buikpijn.
    @tukker, nou helemaal niet raar hoor met je schoon :D. Vind het eigenlijk doodnormaal :D

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
  8. wonderteam

@tulli, hè dat is jammer :D
    @otm, jemig dat is zeker een dure deur. Pffff

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miffy, welkom terug! Mooie meiden heb je hoor! Lijkt mij ook veel werk de sondevoeding thuis. Mijn tweeling is 6,5 week te vroeg geboren, en hebben tot de 35+2 sondevoeding gehad, maar toen lagen ze nog in het ziekenhuis. Meer ik vond het erg naar om te zien dat de sonde werd ingebracht. Mijn meiden trokken hem er zelf steeds uit.

@mirell, leuk geshopt! Ach, voorschotje mag he?! Salaris is ws binnen, dus een pot nat, tenminste hier is het tussen de 20e en de 5e van de volgende maand 1 grote pot haha. En dan van de 6e tot de 15 doen we de rest.. Niet echt super georganiseerd dus ;). Mijn man zijn motto op=op, af en toe heerlijk, maar ook verleidelijk.

@dideem,dank voor je linkje! Idd namaak bblove! Heb de orginele setjes al klaarliggen in maat 86 (1 van vorig jaar van c. En 1 overgenomen van jasminium).

@basics voor de tweeling... Tsss kan gewoon echt geen mooie shirtjes vinden om de labels op te strijken grrrrr. Hema shirtjes nog maar even proberen, maar die hebben alleen donkerroze, rood licht roze en wit...
    Allemaal behoorlijk besmettelijk of niet leuk op een fucsia broekje.

@tulip, hihi dus je hebt het nog voor je kunnen houden? Echt goed hoor! Ik was zo trots dat we wisten dat we er 2 meiden bij kregen, dat iedereen die het horen wou, het heeft kunnen horen wahaha.

10. wonderteam

@mirell, leuk je shopsels!!!

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Kleding naar school, hier denk ik voornamelijk spijkerbroekjes. Schoolplein is hier nl grotendeels zandbak.

Tulip, had van de week een verjaardag en daar liep een kindje met een heel vies oor. Echt een vieze loopoor waar het zo uit liep. Dat maak je toch ff schoon??

KBS, is hier al op hoor!

Diadeem, leuk die rokjes van de Henk! Die winkel hebben we nieuw hier in de stad.

12. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wt, fijn te horen dat je langzaamaan opknapt. Idd bij twijfel even bellen. Bet te vaak dan te weinig.. Zeker met bloedingen! Zag op fb dat er goed voor jullie wordt gezorgd, wat super fijn voor je meid! Neem je rust! En nog bedankt voor je reactie op mijn berichtje.

@madeliefke, ik vind de jumpsuits ook helemaal te gaaf! Zou er hier ook zeker komen bij een zoontje (alleen gaat die erniet meer komen hihi). En idd, zolang ze rollen en kruipen. Als ze lopen is andere kleding vaak we erg leuk. Ook bij meiden hoor! Heb voor de tweeling nu veel jurkjes en broekje met shirtje. Rokjestijdperk komt wel weer( en ook veel te duur voor de korte tijd dat ze het aanhebben hihi)

13. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tulip, showen mag altijd hoor ;). Vinden wij helemaal niet erg toch meiden?!

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    otzm: Super balen zeg van je kleding heb ik hier altijd met de middelste. Ik heb zowel bij action en bij xenos zo'n doos gehaald met kleine klosjes garen in alle kleuren. Ik repareer heel veel kleding als er gelijk een klein haaltje of gaatje in zit kan het ook praktisch onzichtbaar. Als er een scheur in zit gaat het uiteraard weg. En bij de schoenmaker hebben ze wel knalroze schoenpoets denk ik hoor. Het is jammer maar het word erger hoor als ze ouder worden. Hier is het al zo erg dan mijn dochter zich even om moet kleden als ze na school buiten ga spelen, maar die zit ook eigenlijk altijd in de struiken of in een boom.;)

15. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Thanks allemaal! Ik heb inderdaad nog erg dezelfde stijl voor de meiden, hoewel ik voor Elin wel op de iets stoerdere toer ben (is ook een stoerder tiepje dan Julie). Julie doet het op een of andere manier het best in wit-donkerblauw-grijstinten en kleurtjes als zachtroze of lichtblauw. Felle kleuren staan haar niet zo vind ik, maakt haar zo pips. Baal ik af en toe wel van als ik van die heerlijk vrolijk gekleurde meiden als Puck voorbij zie komen! Nu toch maar wat gekleurde broekjes enzo uitproberen.

Mooi dat Br@nd zo klein valt, kan ik dat jurkje met bloemetjesprint nemen :)! Vind het wel "eng" om zo'n grote maat (98-104) te bestellen voor haar, ze heeft nu nog 86 van onder en 92 voor boven; ze is 11,4 kilo en 93 cm. Zal ik het er maar op wagen..?

Tulip wat balen dat je niet kunt showen! Lijkt me heel moeilijk voor jou om je mond niet voorbij te praten tegen je man! Het zou mij niet lukken denk ik!

@desigual: ben er wel klaar mee nu. Paar jaar geleden een paar jurkjes en een bloesje van gehad voor mezelf en nu genoeg ervan.

@sv: ze groeit nu wel goed, vooral in het begin 8 ons erbij in 3 weken, we noemen haar plofkip :D

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Nee hoor Tulip, kom maar op, wij houden ons mond wel dicht :D

17. tulip

tulip Niet meer actief

whaha to bad!!

loesjuh, ahhh looporen, mn grootste gruwel, heb liever meters kots, maar het zou wel schoongemaakt moeten worden idd.

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja Tulip, wij vertellen het niet verder :D

Ik moet toch enorm op mijn poezelige handjes zitten om niet wat V&D te bestellen *zucht*

19. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miffy, oei lees je getallen, en schrik een beetje. Onze c. is van juni 2010 en ook maar 87 cm en 11,5 kilo. Maar ze is dus een jaar ouder:$. Vind haar er ook slechte uitzien, maar ze is eigenlijk nooit ziek, eet prima maar groeit dus ook niet naar behoren als ik het zo lees.

20. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren ninni vi in het echt gezien, stoffen zijn echt heerlijk, en echt mooie dikke kwaliteit. Maar ik vind het echt super klein, langen smal vallen. Heb niets in mijn handen gehad wat ik zou willen hebben. Stond een vrouw in de winkel met een teleurgestelde dochter... Meisje haarzich helemaal verheugd op de mooie kleertjes, alles gepast maar was veel te smal terwijl het echt een normaal meisje was. Haar moeder stond uit te leggen dat het teveel tekende, en dat dat echt niet mooi staat. Ach arm meisje...

Deel Deze Pagina