@ Muck: vandaag voor het eerst shirt + legging aan van Muck, maar nu al een gaatje op de schouder en tussen de beentjes, beide in de voering dus kan het op zich wel maken, maar vind het niet kwalitatief sterk!! Zal ik ze mailen?
Dat paarse shirt met stipjes toch? zou zeker een mailtje sturen.. Ik heb shirt ook maar heb er nog niks aan gezien..
Leuke longsleeves! Geen geld idd..Ik vind de groene wel leuk! Sandraske, en natja..al uit welk borg vest? Jaminium, Hier geen naadjes los bij kleding van Muck..Al gemaild? Ben benieuwd hoe ze het afhandelen. Hier nog een fleece vest met katoenen voering van voorjaar die nog past. En nog een roodgeblokt tussenjas van de hema. Ja brrr fris he..heb R vandaag haar eerste najaaroutfit aangedaan. Foto komt zo in album. Muck shirtje en rokje.
@wt: hoe is het meid? koorts gezakt kon het niet teruglezen @miekje: ff toegevoegd als vriend anders kan ik nooit foto's van je zien Ik heb nu nog gewoon dunne jasjes maar wel onder al een longsleeve of tshirt met bolero. Ik ga ook gelijk de laarzen naar beneden halen. Ik zag van de week bij de zeeman aardige winterjassen (wel glimmend ) maar donkerblauw met riempje voor 13 euro. Zag er een beetje als die van de v&d uit zoiets: Frendz Jas V&D
Heb de laarsjes toch maar gehouden in maat 24, ze heeft op zooltje maat 25 gestaan en die was veel te groot. Mijn moeder zei watjes erin stoppen maarja dan heeft ze helemaal pipovoeten.. papa was er ook blij mee want de laarsjes kunnen aan beide kanten open dus makkelijker aantrekken. Als het aan hem ligt heeft ze altijd veterschoenen aan das makkelijker aandoen
Zou ik heel toevallig ook uitgenodigd mogen worden voor de club? Ik had 2 verschillende maten van de hema jas besteld van de week en zag ze net in de winkel en toen maar gelijk geannuleerd, niks voor mijn meisje dus de zoektocht naar een winterjas gaat weer verder! verder alleen de boodschapjes geshopt.. oh nee.. een paar kniekousen bij de zeeman voor D.imara, zwart met grijze stipjes!
@ OTM: ik zag net bij de wibra een setje wat heel erg lijkt op het setje wat je gister liet zien voor je jongste meiden: Baby jurkje + legging | Nieuwe Collectie Collectie | Kleding | Goedkoopste Discounter van Nederland
Ik twijfel ook over een borg vest maar als t regent wat doen jullie dan? Zo'n vest lijkt me nml wel handig als tussenjas maar niet als t regent en aangezien t nogal vaak regent hier in Nederland
Sandaske, Ok borgvest van z8 leuk! Zie wel dat deze laarsjes goed zijn! Heeft ze ze vandaag ook aan? Natja, heb verzoek ontvangen Mumtobe, idd die lijken erg op wat otm heeft gekocht..net zo leuk eigenlijk. WT, Ik las dat gelukkig de koorts is gezakt..fijn meid rust goed uit. @ Hier..Heb net gezellie gekleid met dochter..Foto van haar in muck staat net in album.