Shop-a-holic-topic deel 13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@otm, ik denk dat c en fay wel ongeveer hetzelfde zijn. Fay was anderhalve maand geleden. 85cm en 9,5 kilo. (als ik het nog ut mijn hoofd weet) ze moet over 2 wkn weer wegen.

2. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @diadeem, ook al een aapje... Hier ook. Soms echt niet grappig meer. Mijn oudste is net pippi haha, lijkt ook meop mijn man. Onze 2e is een kopietje van mij, en ook heel precies en zuinig op haar kleertjes en heeft ook smaak en oog voor detail hihi. Hopelijk zijn de jongste 2 ook wat minder lomp hihi.

3. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wt, is f is van september 2010 toch? Mmm. Ik vind het verschil zo groot met j. Die was met 2 jaar zeker 92/93 cm en een kilo of 14! nu ruim 102 cm en een kilo of 16,5. Als je ze naast elkaar zet zou je echt niet zeggen dat er maar 15 maanden tussen zit.

4. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ik val hier weer in, was van plan op vakantie goed te gaan shoppen maar blijkbaar moet je bij Landal veel betalen voor wifi en dat doe ik niet ;).

@Diadeem, hoe gaat het nu met jou meid?
    @WT, en met jou na je operatie? Nog bedankt voor je berichtje.. ga straks op de website kijken.
    (sorry als ik overbodig vraag hoe het met jullie gaat)

@Miffy, even jouw berichtje terug gelezen maar jee wat heftig allemaal zeg! Mooie meiden heb je!

Hier vandaag op pad geweest voor het Z8 borgvest maar ik vond hem in het echt toch niet zo mooi.
    Daarom deze van BFC gekocht.
    Voor zoontje ook nog een shirt bij Shoeby maar ben vergeten een foto te maken.

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Mirell AMEN!! ;)

Miffy welkom terug!!! jeetje wat een heftige tijd heb je! Mooie meiden! leuke setjes!

Otm Noa is van 2009 en 87 cm en 12 kg..

Mijn laatste shopsels staan in album en na lang getwijfel het bengh jurkje geshopt in t rood en b&l gele rokje en rode jurkje..

Tullip knap hoor dat geheim houden! Maar ook ik zal niks verklappen:p

6. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    OTM, mijn zoontje groeit ook niet goed.. is van januari 2009 en weegt 12,5 kg bij 95 cm.
    Maak me zorgen over wanneer hij naar school moet wat veel energie zal gaan kosten.

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Mooi!

8. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Sylvia, leuke dingen geshopt!! Ik moet bij jouw meiden altijd zo goed kijken wie wie is. (bij Futuremama trouwens ook...)

@Madeliefke, thanks!

9. tulip

tulip Niet meer actief

mooi lob!!

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Groeit ze wel op haar lijntje? Julie is erg licht, maar dat is ze altijd geweest en ze volgt haar eigen lijntje. Juul is ook nooit ziek. Ze moest 6 mnd geleden wel een keer naar de kinderarts voor haar groei, maar die maakte zich geen zorgen. Ze moet wel onder controle blijven elk half jaar.
    (vind je trouwens dat c. er slecht uitziet of Julie?, Snapte je bericht niet zo goed ;))

Baalbaal! Jurkje van Brabd met bloemetjes is uitverkocht! :(

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Thanks tukker en lob ga niet zo hier thuis maar ik hou vol. Het budget is hier beperkt maar nu net lekker laarzen besteld voor mezelf. Moest gewoon heb een gat in mijn oude en heb maar 1 paar, heb deze besteld.
    Excellent Laars Cognac Bristol

Nou hoop ik maar dat ik ze pas!!:D:D:D:D

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Sylvia wat heb je toch mooie meiden! Ze lijken echt op elkaar!

Diadeem, mooie laarzen, hou van die kleur!

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Diadeem, goed zo! Jezelf goed verwennen!!

14. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miffy, ik vind c. Van mij er slechter uitzien de laatste tijd, niet jou dochter hoor! Hier buigt ze heel ergafvan haar lijn. Het was altijd een lekkere mollige baby! Maar is 1 keer ziek geweest en sindsdien niet meer op haar lijn terug. Ga me nu na lle berichten een beetje zorgen maken.
    Ze heeft namelijk een hele slechte start gemaakt, KISS, reflux, overgevoeligheid voor gewone voeding. Zou ze misschien toch nog last hebben van haar KMA? Dat ze daarom zo slecht groeit? Inmiddels al niet meer onder controle bij de KA. Misschien binnenkort nog maar even wegen en meten... En evt even overleggen met de huisarts.

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Idd goed gedaan Diadeem, verwen jezelf maar!
    Hou je taai meid! Merken je kids wat van de situatie?

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.157
    8.887
    113
    @ontzettendtrotsemama: Bakkaboe heeft leuke basic shirtjes! :)

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    je mag me mailen hoor!
    :D:D:D

18. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Als je het niet vertrouwt maar even overleggen met de huisarts idd! Heeft C nog steeds KMA? Kan natuurlijk dat ze nog steeds overgevoelig is voor bepaalde voedingsmiddelen. Is ze verder wel vrolijk enzo? Elin heeft ook kma, daarom sinds ze 2-3 maanden is aan de neocate (jak, stinkspul!) en nu nog steeds maar dan in de sonde.

lob erg leuk vestje!

Heb net 2 leuke applicaties besteld voor de dames (thanks voor de tip madeliefke, leuke site!). Heb nog nooit applicaties gebruikt, experimentje dus! Wat zijn goede basic shirts om ze op te doen?

19. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @niekekris, ga binnenkort maar weer eens kijken idd. Dank voor je tip! Bakkaboe valt vaak wel smal en klein, had pas shirtjes die ze niet eens over hun bolle koppies heen kregen. En anders puilen hun buikjes er bijna uit hihi. Zit net te weinig stretch in die shirtjes.

Deel Deze Pagina