Shop-a-holic-topic deel 13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    OTM, wat een plaaaaatje je dochters!

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hoe krijgen we peutorexia.......
    mijn nichtje van 6 klaagt ook al over haar dikke buik
    is gvd een panlat

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miffy, hier heeft ze tot 8 maanden nutramigen gehad. Daarna overop standaard en dat heeft goed uitgepakt. Op zich is ze heel vrolijk, ondeugend en ondernemend. Maar misschien vergt de voeding wel veel van haar lichaam, dat ze weinig over houd om te groeien? Toch maar even op onderzoek uit.... Opeens vallen er wel wat puzzelstukejes op zijn plaats..

4. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou idd, ik stond met klapperende oren (achter een rek met kleding) te luisteren. Werd er gewoon onpasselijk van...

5. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miffy, dankje! Wat vind je? Niet te mager? Verschil is wel erg groot he hihi. Misschien is dat het wel... Ik verwachtte dat ze ongeveer hetzelfde zou groeien als haar zus, terwijl hun bouw heel anders is. Als babay groeiden ze namelijk behoorlijk gelijk op. Alleen lijkt j. Nu flink door te groeien ( ik weet het, ze is bovengemiddeld), en c. lijkt stil te staan.

6. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Mooie meiden, maar idd heel groot verschil!
    Dat verhaal van dat meisje in de winkel niet leuk zeg voor dat meisje.

Diadeem, leuke laarzen! Mooie kleur.

Mirell, aaah dat van je nichtje is echt erg en zielig. Zij moet lekker kind zijn en spelen en niet bezig zijn met haar buik:(.

@ stijklabels, ik ga ze proberen op de hema basic shirts.

@ groeien van de kids..mijne was afgelopen dindsdag 2 jaar controle.
    12,4 kg en 87,4 cm. Zware pummel vind ik haar. Ze groeit goed op de middenlijn.

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nou ben weer stout geweest hoor :p

Twee shirtjes van Benetton in petrol en koraal, ik hou d´r van.
    Een doorslagjurkje in donkerpaars met grijze ondertoon, moet ik even aanzien. Ik wil dan wel graag jullie eerlijke mening als ik hem binnen heb, misschien kan ze´m toch wel hebben,en anders gaat ie terug.
    En een donkerrood shirt met hartjes, erg schattig.
    Voor grote bink toch nog maar een donkergeel shirt geshopt met shopper erop,vond ´m wel stoer.

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik vind haar op de foto helemaal niet magertjes lijken hoor! Ze ziet er juist mooi in verhouding uit! Misschien vergelijk je teveel met je oudste dochter? Ik ben wel magerder beentjes gewend hier ;)

Superleuke sjaaltjes hebben ze trouwens om, waarvandaan?

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jingels, foei ;). Show maar als je het binnen hebt! Ben benieuwd!

@miffy, ik denk idd dat ik het teveel vergelijk. Sjaals zijn van ietjeenfietje.nl als kraamkado gekregen. Kun je ook heel makkelijk zelf maken als je een naaimachine hebt ;).

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @woeffies dit modelvalt inderdaad smaller en met zooltje erin zit ie goed

@vieze gezichten ik was ook altijd ff gezichtje na het eten. Looporen zijn ook vies, rienke heeft het nu ook, maak het regelmatig schoon.. ze heeft nu wel druppels ervoor.

@gewicht rienke is van de week gewogen, 12.9 kg en 93 cm

Heb alles telezen maarniet onthouden, wij werden om half elf wakker op bed met kleren nog aan en rienke tussen ons in, om half acht in slaap gevallen met zijn drietjes... De gebroken nachten beginnen echt op te breken nu, man en ik vallen vaak al vroeg opo de bank al in slaap savonds en nu dan op bed. En hebben allebei last van allerlei vermoeidheidskwalen...

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik denk dat ik mezelf voor E.7,50 die moeite ga besparen :D, hoewel het natuurlijk wel erg leuk is om te doen!

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Bedankt vor de reacties! leuk om ook te horen dat de meiden ook op elkaar lijken, ik zie zelf ook wel vergelijkenissen maar niet echt heel veel.

Sorrie voor de " drakengezichten" van Noa maar dat is de enigste wat ik nog van haar krijg hihi, oftewel ze is al die foto's van mij zat;);)

Ik wil nog 1 foto met julie delen om het disney gehalte nog even op te krikken:D:D:p;) een dag voordat we naar disney gingen

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@peuteranorexia, echt sneu dat kleintjes al zo met hun gewicht bezig zijn. Hier juist andersom en dat is ook erg sneu. Mijn nichtje van 8 weegt 19 kilo en is 135 cm. Lang en echt heel erg dun dus. Ze wordt ook gepest hiermee. Zo ontzettend sneu :( de kindjes die haar pesten zijn overigens zelf niet gemiddeld ,maar "steviger" .

@diadeem, goed zo shoppen! Kan de foto helaas niet zien.
    @otm, ja fay is van sep 2010. Hier controle bij kinderartsook afgerond. 15 okt moet ze wel naar de neonatoloog. Kijken wat die zegt. De kinderarts wijd het aan fay haar ernstige ziek zijn bij geboorte en de continue luchtweginfecties. Ook heeft fay tot 10maand o nutramigen gezeten. Toevallig :) i k kan de foto's niet zien.
    @lob, nee lief dat je het vraagt. Ik krabbel langzaam aan op :D
    @miffy, hier groeit fay op de -2 lijn. Ze groeit wel onder haar eigen lijn (geboren op middellijn) gelukkig is ze energiek genoeg. Je hebt wel 2 mooie dochters!
    @mirell, nou idd hoe werk je het in de hand. Sneu voor je nichtje. :(
    @sandraske, vreselijk zeg die gebroken nachten :(
    @sylia, ahhhhhhh echte prinsesjes zo!

14. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Valt wel mee denk ik. Ro is van aug 2010 en is 88 cm en 12 kg.

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @geke ja zo’n pyamapak lijkt me helemaal niet handig op deze leeftijd, helemaal als ze straks zindelijk zijn.

@tesske ik kijk er ook al naar uit, even een weekendje geen mama ;)

@kleding school/kdv hier dus ook goedkopere kleding naar kdv, heb al paar keer kleding teruggehad die niet meer schoon te krijgen was

@diddl belachelijk dat een mri een jaar moet duren!

@madeliefke ik heb nog niet veel gezien bij V&D

@mirell spannend naar school!

@bibiche h&m jurkje nms

@diadeem inderdaad onbetaalbaar een blij kind ;) Hou je het nog een beetje vol?

@miffy leuk setje van Z8 en leuke laarzen. Lijkt me inderdaad zwaar die sondevoeding!

@madeliefke thanks voor de tip, dinsdag naar ter stal haha

@otm pfff wat een prijs zeg voor een deur en kozijn maarja wat moet dat moet natuurlijk

@tulip je kan je shopsels gewoon laten zien hoor, wij verklappen niets ;)

@lob leuk vest!

@didaeem leuke laarzen!

`@otm mooie meiden hoor! Ik vind het wel meevallen hoor qua lengte/gewicht

@sylvia leuk de disney jurken!

Wij zijn weer bijgeslapen, rienke heeft weer doorgeslapen tot half zeven. We geven haar nu voor het slapengaan een stuk fruit en een cracker en dat lijkt te helpen. Ze eet weer wat minder de laatste dagen..

16. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Ah, wat heerlijk sandraske! Ik wilde net zeggen hoe erg dat is alsmaar zo moe zijn. Maar een nachtje goed slapen doet wonderen. Ik was veel wakker. Ro is erg aan het hoesten, is superverkouden. Ja... De wintervirussen zijn er al weer!

Jammer dat ze zo klein al denken dat hun lijf niet goed is he. Pesten is helemaal zo erg. Doet de school daar niks aan? Hier hebben ze daar strenge protocollen voor. Maar is een kleine school dus misschien makkelijker in de gaten te houden.

Ja, miffy, jammer van dat br@nd jurkje! Had ook al gekeken, maar ja, beter maar voor mij :)

Jingles, leuk geshopt zo te horen ben benieuwd.

Sylvia ook! Mooie dingen heb je! Lekker kleurig is alles he?! En mooie prinsesjes zijn het :D

Tulip, moeilijk zeg! Volhouden niks te zeggen! Wel leuk dat je nu kunt shoppen!

Otm, ik denk dat je inderdaad niet teveel moet vergelijken. Maar als het je geruststeld kun je altijd even langs de HA gaan natuurlijk. Maar ik vind haar er niet slecht uitzien hoor. Kan best dat ze gewoon wat 'petit' is. Ik vind dat er tegenwoordig al snel iets als niet normaal (=niet gemiddeld) wordt gezien. Een gemiddelde ontstaat nu eenmaal doordat er kleinere en grotere kindjes zijn.
    Bij Jo werd er erg op gelet toen hij klein was, is altijd heel dun geweest. Maar hij gebruikt gewoon veel energie met spelen en is niet zo'n grote eter. Lang is ie wel inmiddels langste van zijn klas.

17. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Oja, en bfc vest van lob superleuk! Idioot he, dat betalen voor wifif. Geldklopperij.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is inderdaad zwaar maar inderdaad.een nacht goed slapen doet wonderen! We zijn er wel naar toe na zo lang slecht slapen..

Dukke dag vandaag, verjaardag en ons nichtje moet afzwemmen..

19. tulip

tulip Niet meer actief

Sylvia, geweldig!!!

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Kleine correctie op mijn vorige bericht.---> mijn nichtje is 21 kilo zei mijn zus net, maarja dat is nog 6 kilo net het gemiddelde gewicht van een meisje van 8.

@sandraske, fijn zo'n betere nacht. Fijne dag vandaag
    @geke, mijn nichtje wordt gepest door kindjes van een oudere groep. Ze weet er geen namen van en dan is het heel lastig. Mijn zus heeft er al wel met de juf erover gesproken.

@hier, ik ga proberen vandaag een stukje te lopen. We gaan zo even mt de kids naar buiten :)

Deel Deze Pagina