Jeetje meiden wat kletsen jullie zeg!! Ik ben hier echt doodop iedere keer ben toe aan vakantie nog 1 weekje!! En volgende week de echo! @ Miffy welkom terug! Wat een gedoe met je dochter zeg! Sterkte maar wel schattige meisjes!! @ Mirell spannend zeg dat ze naar school gaat! @ Silvia leuk die disneyjurken en wat een plaatjes ook super leuke foto`s in je album! @ Sandraske fijn dat ze weer doorslaapt! Zou ze trek hebben dan als ze s`nachts wakker wordt? @Jingles ben benieuwd naar je shopsels! @ Vieze gezichten heb echt een hekel aan vieze gezichten!! Heb altijd de regel dat ik ergens schoon wil aankomen wat ze daar doen allemaal vind ik prima al gaan ze zwart mee naar huis!
Zit op mn mobiel, maar foto van shortje in mn album. Nu nog blauw/rode kniekousjes zoeken voor erbij.
@wonderteam succes buiten! @futuremama ja het leek ons sterk maar het lijkt er toch wel op nu.. We houden het fruit er maar ff in voor het slapengaan Spannend volgende week echo!
lob: Leuk vest zeg en die sjaal, muts en wantjes erg schattig!! oztm: Ik vind je dochters er allebei gezond uitzien hoor. De ene groeit gewoon harder lijkt mij, jij ben zelf toch ook een stuk kleiner als je man?? jingels: jaja en maar shoppen. sandraske: Vervelend zeg hebben jullie vanacht beter geslapen? sylvia: Leuk hoor prinsessenjurken. swlc: Was het leuk in Disneyland?? geke: Leuk zeg de langste van de klas, zoonlief is hier juist samen met 1 meisje de kleinste. futuremama: jammer hoor dat je zo moe ben, proberen zoveel mogelijk te slapen het hoort er wel bij in het begin!! wonderteam: Spannend naar buiten het is wel fris hoor!!
hey meiden Ik had een vraagje is 32 euro veel voor zo pakket... ttp://link.marktplaats.nl/597589912 groetjes
Future GEFELICITEERD!!! ik zie je banner!! zal je Diddle en mij opvolgen met 3 meiden???!!! Woezel ik vind het niet duur want het is 2,20 euro per kledingstuk, maar ik zou het er zelf niet voor uitgeven.. Wonderteam succes buiten! Verder iedereen een fijne zondag!
futermama mag ik je pendelen op jongen of meisje Heb het nu al elke keer goed gehad bij mensen. Pb me ok als je dat wilt.
Die is top! Maar heb al zo'n versie in de kast hangen! Alleen deze is weer net iets leuker! Misschien dat het rokje nog wel iets voor ons is! Jongens ook nog niets gezien!
@Miekje: Ja! Hier ben ik De afgelopen tijd wel meegelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. Vandaag maar even tijd voor maken dus. We zijn druk bezig om ons huis verkoop-klaar te maken, dus nog veel schilderen (er zijn veel dingen alleen nog maar gegrond en toen zijn we er in gaan wonen, kinderen gekregen, dus niets meer van gekomen ). Tussendoor nog wel wat geshopt van Br@nd (bloemetjesjurkje en ribsjurk navy), Billy&Lilly (voor allebei gele rokjes, J. blauw jurkje, Y. rood jurkje en een stapel leggings), sjaals / mutsen / handschoenen voor bij de winterjassen en een fiets voor J.: Loekie Dora meisjesfiets 12,5" - 12 Inch Kinderfietsen - Kinderfietsen Ze vond 'm zo mooi, maar ik moest wel even slikken van de Dora die erop staat Eigenlijk voor haar verjaardag, maar Y. fietst nu de hele tijd op haar fiets, dus we hebben 'm meteen maar gegeven. 't Is trouwens wel een grotere maat dan die op het plaatje. @Miffy: Je kunt het Br@nd-jurkje ook nog wel bij andere winkels bestellen. Even mailen of ze het nog op voorraad hebben. Ik heb het voor J. ook (heeft ze vandaag aan) in maat 98/104, maar die is 100 cm, dus misschien dat het nog vrij lang is voor je dochter. @Diadeem: Sterkte joh! Goed dat je jezelf ook nog even verwent! @OTM: Oh erg, als een moeder dat tegen haar kind zegt! Ik zeg tegen J. ook weleens dat ze geen snoepje meer krijgt omdat ze anders net zo'n dikke buik als haar tante krijgt (die is echt dik ), maar dit is wel heel erg. Ik heb trouwens het idee dat C. best wel normaal is hoor. Y. is 2 dagen jonger en is 87 cm en 12 kg. @Wonderteam: Fijn om te horen dat het beter met je gaat, maar hou je op FB ook wel in de gaten hoor @Didd: Niet normaal dat je zo lang op een MRI moet wachten! @Sandraske: Hier is het slapen van Y. de laatste week ook een drama! Overdag slecht eten en 's nachts staat ze te roepen om een boterham met pasta... Sterkte! @Futuremama: Spannend, al bijna de echo! @DDD: Leuke dingen gezien, dus ik denk dat ik maar voor de deur ga liggen @De rest: Leuke shopsels gezien!
Jij wil vast dat ribjurkje wel kwijt of niet! Shit daar heb ik naast gegrepen. O,ja de doorknoopjurk mag je ook verkopen hoor! Dat zijn de 2 dingen van br@nd die ik wilde hebben..
Ribsjurkje verkoop ik (nog) niet! De doorknoopjurk heb ik niet; ik heb jurk print met bloemetjes (hoop straks nog even een foto te maken voor in het andere topic).
Hallo dames.. Ik laat me ook weer eens een keer zien. hier aan het kwakkelen met gezondheid en emoties.... en door alle drukte van werk, prive niet echt de mogelijkheid om jullie continue bij te houden.... hier in afgelopen periode wel wat dingen geshopt... oa. Br@nd , Ninni Vi, toch de jurkjes van Billy en Lilly, wat hema en v&D dingetjes. Heb net de DDD boekjes gezien en ga proberen om de stippen jurk van Bengh te bemachtigen...hoop dat ik die online kan krijgen...anders heb ik pech gehad moet werken die dag. Gister dr verjaardag gevierd. Alweer 2 is de dame geworden. foto in album van haar verjaardagskleertjes en nog wat andere foto's van o.a. br@nd shopsels. sorry dames maar heb niet alles kunnen teruglezen...excuses. @Lynn..leuke shopsels. Vestje heb ik hier ook.