Shop-a-holic-topic deel 13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Zo het lopen was heerlijk eventjes , maar ook dodelijk vermoeiend :D Heb vanmiddag echt ff een dutje gedaan. Ik voel mij net zo'n oud w*f. Kinderen hebben zich vermaakt en even lekker kastanjes gezocht.

@futuremama, ohhhh vreselijk hé die vermoeidheid in het begin! Spannend zeg vlg week al echo.
    @mmv2m, oh wat goed zeg dat Y ook al op op een gewone fiets fietst. Ik vond het al knap dat Fay wegsjeesde met de driewieler :D Ahhh ook wel weer schattig zo'n dora fietsje :D
    Succes met het huis :)
    @lynn, rokje nms. rest erg leuk. Is het vestje al van het prijzencircus?

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Kobalt vestje gaat terug an er niet echt iets mee wat ik in gedachten had...BFC rokje is wel leuk combineer baar!

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Goed bezig Lynn, lekker aan de shop op de zondag!!

Glimalachje, fijn om weer iets van je te horen! Hoop dat het snel allemaal weer wat beter met je gaat... Ga zo in je album spieken naar al het moois wat je geshopt hebt!

Mm2vm, ook fijn om jou weer hier te zien!! Zo te lezen heb je het idd erg druk! Lekker meelezen en als het weer uitkomt meekletsen! :D

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op Puck in het album. Iemand gaf de tip van een fuchsia vestje. Dat lijkt me ook wel erg leuk. Iemand een idee waar ik een leuk effen fuchsia vestje kan vinden in maat 98. Max budget 20 euro

4. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@madeliefke...Thanks meis.
    .bij V&D hebben ze een fuchsia vest. als het goed is binnen je budget.

5. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Vestje vind ik leuk! Rokje moet ik eerst aan zien.

6. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Dat stippenjurkje wil ik ook proberen te bemachtigen! Dat wordt om 8 uur voor de deur liggen, denk ik ;)

7. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Ja, ze doet het nu ineens heel goed. Vorige week klom ze er al wel op en riep ze steeds: Hij doet het niet! Nu moet je rennen om haar bij te houden. Nu hebben we alleen twee fietsen binnen (J. mag hier altijd binnen fietsen), dus dat wordt wel een beetje vol ;)

8. Glimlachje

@Mmv2m....mij gaat het niet lukken dus denk dat mijn poging als gedoemd is te mislukken :(

@reactie in mijn album; er zat o.a een mini laptop in, een microfoon (ze danst en zingt hier de hele dag), kleertjes en accesoires voor de baby born, stofzuigertje, klei setje en nog veeeeeeeeeel meer.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @als er iemand het kobalt vestje wil? Maat 98. Ik breng hem anders terug naar de winkel!

@glimlachje: nog van harte gefeliciteerd!

@mm2vm Haha hier staat de fiets ook binnen ;)

@welk stippenjurkje van bengh?

@madeliefke: hema had ook fuchsia vestjes zag ik vandaag. zara ook.

10. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Die tip gaf ik ;) Ik heb voor bij de jurkjes de vestjes van Bomba, afgelopen zomercollectie, misschien dat je die nog ergens kunt vinden. Of de fuchsia blazer van Babyface, maar die is 30 euro volgens mij ;) Een effen roze fuchsia longsleeve van de Hema met een strijkapplicatie kan ook natuurlijk.

11. Glimlachje

@Lynn...bijenkorf de Drie dwaze dagen (boekjes staan online) staat Bengh in
    Dank voor de felicitatie.

12. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Ik wil wel voor je kijken!

13. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Heerlijk hoor, als je daar de plek voor hebt! Hier fietsen ze ook helemaal naar de achterkant van het huis en dan weer terug naar voren, om de eettafel heen, dan naar de zithoek om de salontafeltjes en weer helemaal terug naar achteren. Hebben ze een mooi rondje gehad ;)
    De stippenjurkjes van Bengh van de DDD de Bijenkorf - Drie Dwaze Dagen

14. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @miffy, welkom terug. leuke foto's van je meiden. Heftige periode hebben jullie gehad met jullie jongste dochter. Fijn dat ze nu een beetje beter groeit.

@schoolkleren: hier doet Z alles gewoon aan naar school. Ze is vrij netjes en nu in groep 5 spelen ze nog maar een kwartiertje per dag buiten. Maar ook toen ze nog bij de kleuters zat deed ik haar nagenoeg alles aan, bij ons op school gebruiken ze schorten met al het knutselgedoe, dus nog in haar ruim vierjarige schoolcarriere heb ik 1 keer een shirtje met een vlek erin gehad die er niet meer uitging, valt mee dus ;) Ik let alleen wel op met schoenen, zeker als ze nog in de kleutergroepen zitten en veel buitenspelen: dan hebben ze een speciaal "schoolpaar" die tegen een stootje kunnen ;)

@diadeem, vervelend dat de situatie niet beter is :( Leuke laarzen voor jezelf geshopt

@tulip, hier inderdaad ook geen vaste gymdagen, maar hetzelfde als bij jullie. Bij Z bleek het niet handig om maillots aan te trekken, dus die heb ik voor T maar niet gekocht. Een legging met sokken kan ze beter hanteren dan een maillot.

@otm, ik vind C ook niet te klein hoor. Met 2 jaar was ze hier volgens mij 85 cm en 11 kilo, dus regelijk vergelijkbaar met jouw meisje. Hoeveel is ze het afgelopen jaar gegroeid? Ik vind C er zeker niet slecht uitzien! Maar als je het niet vertrouwt kun je altijd even langs de HA gaan. Of even met het CB overleggen als je daar bijna heen moet?

@lob, leuk vestje van Bfc. Vervelend dat je je zoveel zorgen maakt over je zoontje. Is hij nu vaak moe dat je bang bent dat hij school niet gaat trekken?

@sylvia, leuk geshopt

@jingels, toch gezwicht voor de V&D. Ik ook hoor ;)

@sandraske, lekker dat R tot half zeven heeft geslapen, kom je weer een beetje bij!

@futuremama, o lekker zeg aftellen naar jullie vakantie. Waar gaan jullie naar toe? En spannend eerst nog de echo!

@DDD, ooo ik zie wel weer genoeg wat ik wil hebben. Balen dat ik er donderdag niet al om 8 uur kan zijn, moet eerst Z naar school brengen. Misschien maar even iemand charteren...

@Mv2M, hihi Dora, ach je dochter is waarschijnlijk zoooo blij ;)

@lynn, leuk geshopt

@glimlachje, nog van harte gefeliciteerd met je meisje!

@wonderteam, dat zal er wel even inhakken buiten lopen. Nu lekker op de bank hangen en je weer laten bedienen ;)

@madeliefke, fuchsis vestje bij de Hema? Volgens mij zijn ze 13 euro. En anders heeft V&D ze volgens mij ook voor 16 euro

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Roze vestje besteld bij HEMA > 13 euro nu met 20% korting. Dus mooi :D

Hier wordt ook volop binnen gestept en gefietst, hebben buiten veel minder plek dan binnen...

Wonderteam, weer een beetje bijgekomen?

16. Glimlachje

@Felicitaties...dank dames.

Zijn jullie al op zoektocht of zelfs al geslaagd voor een winterset (sjaal, muts, wanten)
    Ik had die van de WE besteld maar toch niet zo heel mooi. Ben nu aan het rondkijken maar kan niets leuks vinden....

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: ik heb nog geen winterset, ik heb nog niks gezien wat ik leuk vond en heb vorig jaar gemerkt dat er in de sale nog genoeg te krijgen was en met de sale hebben we ze pas nodig :D

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    maar een kind zegt dat zo uit het niets he!
    krijgt ze echt NIET te horen van iemand anders
    ik vind het dus niet erg of zielig
    maar wel iets waar we nu mee opgroeien...

iedereen altijd aan die eeuwige kutlijn inclusief mezelf:D

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

Amy-lynn weegt 17,2 kilo en haar vriendinnetje van half jaar jonger weegt 21 kilo
    dus 8 jaar en 21 kilo is inderdaad niet veel

maar kinderen vangen snel dingen op hoor!

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

leuk vest en gaaf rokje

Deel Deze Pagina