Shop-a-holic-topic deel 13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ja hahaha...maar als het regent fiets ik nooit..pak dan de auto:).

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad!

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    En alsof 42 een erg abnormale maat is?!

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja het was iemand die als ik gewoon wat vroeg (ik kom binnen en vraag: hebben jullie toevallig ook de damesjurkjes van lief! ?) dat ze gewoon naar me blijft staren van waar heb je het over en als ik het dan nog een keer vraag (ze hebben verder de halve Lief collectie, als je dan niet van die jurkjes weet, er liggen ook lief magazines in de winkel, dan weet ik het niet meer) met een minzaam lachje nee gaat zeggen. Dus ik zal het uiteraard zelf bedacht hebben omdat ze niet spraakzaam was of nogal vaag reageerde, maar ze kraakte wel even lief! af en over die babyjurkjes zei ze het wel echt. Plus ze bekeek me nogal van onder naar boven met dat minzame lachje. Tsjah.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja ik ook maar ik heb al een keer op kdv gestaan met de fiets dat het ineens begon te gieten, tja ik moet toch naar huis... had gelukkig een grote plastic zak bij, gaten in laten knippen en rienke had een regenjas.. :D

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    De spanning is hier om te snijden, morgen twee feestvarkentjes! De verjaardagskleren liggen klaar, het zou nog redelijk weer worden gelukkig.

Tussenjas: ik heb voor beiden een soort windjackje (H&M en z8)en voor E een soort lange zomerjas / klassieke regenjas model (V&D) daar kunnen ze nog goed mee door de komende weken. Vind ik wel lekker voor op de fiets, de bakfiets heeft een huif voor als het echt regent maar voor de wind is een winddichte jas ook fijn!

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    spannend! hoop dat het weer inderdaad mooi is morgen!

Ik heb een zomerjasje van name-it voor rienke ook winddicht maar gisteren p de fiets had ze al koude armpjes. Extra vestje eronder werkt niet echt, aangezien dan de mouwen helemaal te kort zijn..

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sandraske: Laarsjes toch oke.. hopelijk geen groeispurt in het verschiet, duim ik hier ook voor!

@ WT: Fijn dat de koorts gezakt is, heb je nog iets anders gekregen voor de pijn?

@ Tukker: lekker he dat binnen keutelen weer ;)

@ Mariomama: Dubbel feest dus! Zijn ze echt op dezelfde dag jarig?

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    MAriomama, Pfff wat een verkoopster zeg..idd 42 is geen abnormale maat. Leuk zeg morgen big party..allemaal in rood toch? Je man ook..ik meen dat ik een x had gelezen dat jij ook iets roods ging dragen?
    Wat voor cadeaus en taart heb je voor ze? Leuk hou van kinderverjaardagen:D

Sandraske, een losgeknipte zak is ook een goede oplossing..zo heb ik in antwerpen..30 weken zwanger en het hooste ook om een zak gevraagd en aangetrokken:):D:D:D

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja dan kopen we maar weer nieuwe.. ;)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haha ja goed excuus ;)

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    de zilveren zijn iets groter dus ik zit in ieder geval niet zonder schoenen voorlopig

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Brrr het wordt echt herfst... Zal ook even op zoek gaan naar een lekker borg vest.

Mijn meisje heeft haar voetje/enkel zwaar gekneusd en misschien zelfs gebroken.
    Vanmiddag bij oma achter op de fiets de voetjes vd steuntjes af gedaan en toen met voetje tussen de spaken gekomen.
    Enkel & voetje zo pijnlijk dat ze er niet op kan staan en helemaal bont en blauw.
    Als ze zondag nog niet kan belasten moet ze alsnog een foto laten maken om te zien of het toch gebroken is , pechvogeltje...

14. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Och jee... arm kind!! Ben je vandaag al wel bij de huisarts geweest? Hopelijk slaapt ze een beetje vannacht.

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    owjee!! Sterkte hoop dat het niet gebroken is!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ tesske: Jeetje wat sneu zeg :( hopelijk is het niet geboken!

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Tesske, Heel veel sterkte en succes..hoop dat het niet gebroken is..
    Ik heb het als kind ook gehad en had mijn enkel dus wel gebroken:(

Rustig hier zeg..Hier heeft mijn man al 2 weken achterelkaar laat..nu nog 1 week..pff ben t nu wel zat zoveel s'avonds alleen.

Zit niet zo super in mijn vel op t moment..bah familie perikelen..

18. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Idd pechvogeltje! Beterschap..

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Tesske, wat sneu! Heb ik zelf als kind ook gehad en toen was mijn enkel gebroken... Hoop dat Tess er beter vanaf komt, al kan een kneuzing ook erg veel pijn doen... ;):(

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @miekje jij hebt het borgvest van Z8 van vorig jaar begreep ik van iemand? Hoe valt deze?

Deel Deze Pagina