Shop-a-holic-topic deel 13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Geke heeft ook aangeboden dus als die wil kijken graag heb dr al een pb gegeven

2. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Knap, zo uit je hoofd!! Ben benieuwd naar een foto van de laarsjes... Ben bang dat ze te hoog zijn...

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een foto in album staan maar denk dat ik een iets lager model heb. Op de foto zit het ene laarsje nog niet dicht trouwens *foutje* het hoort dus niet zo open te staan. (Ben altijd al blij als ze even stil blijft staan en nu stond ze al voordat ik de laarsjes goed dicht had.)

4. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Thanks! Het lijken wel dezelfde laarsjes.. Ik zie wel, anders gaan ze retour. Kon ze voor €49,95 niet laten liggen:)

5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik! Ik vind ze ook geweldig voor buiten spelen, kdv enzo, vanwege de brede zool en het materiaal worden ze niet gauw kaal.

6. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Diddl zo dus je heb 3 kamers om in te richten!! Daan en Luna gaan idd op 1 kamer (wel een ruime kamer) maar ze wilen ook echt niet appart, ze zijn dat zo gewend. Altijd nog even keten in bed voor het slapen gaan. Noa heeft dat toch minder, die is meer op haar zelf. Nou heel veel succes!!! het word echt even druk voor je!

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Sandraske, wat balen van de lekkage... Zo jammer, al dat onnodige werk! Jullie gaan toch binnenkort verhuizen? Wat vreselijk zeg, van dat kindje van het kdv.. Grootste nachtmerrie, brrr..

Jasminum, leuke laarsjes! Kunnen wel bij veel denk ik!

Natja, foei, Isabella op te kleine schoenen laten lopen! Ik verbaas me er echt over hoe snel kindjes kunnen groeien!

Dj Momo, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Tommy jas is gaaf!

Wt, fijn dat de operatie goed gegaan is, nu nog hopen dat de rest ook oke is. Fijn dat je zo verwend wordt!

Hier ook iets rustiger op showgebied. Hb nog een rokje besteld voor de bruiloft volgende week, even kijken of het wat is.

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ sandraske!! Brr kippenvel.. Dit hoop ik nooit mee te hoeven maken.

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  10. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
  11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuk Tesske!vond die blauwe ook leuk, maar deze is ook erg classy!

12. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
  13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
  14. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. tulip

tulip Niet meer actief

mariomama, daar vind ik een t shirt met vestje leuk op, vind dit echt een vestjes rokje

tesske, o die van zara is ook superleuk zeg!!

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tesske goede keuze ;)

@sweetbel nouja binnenkort, volgend jaar gaan we verhuizen. Mijn schoonvader moet eerst starten met bouwen, dan moet hij verhuizen, dan kan mijn schoonzus naar zijn huis en als allerlaatste wij naar huis schoonzus.

Net naar info "avond" geweest. De huisarts van de mensen was aanwezig om uitleg te geven ivm besmettelijkheid en om nogmaals te benadrukken dat je op tijd erbij moet zijn. Dat besmettingsgevaar is zeer klein. Het mannetje heeft/had meningitis C en bloedvergifting en uiteindelijk kon zijn hartje het niet aan. Hijs was al bekend met hartproblemen.

Voor gevaccineerde kindjes is het gevaar nihil dus, uiteraard moeten de kindjes van de groep wel goed in de gaten worden gehouden.(Rienke is niet met hem in contact geweest want hij komt op de dagen dat Rienke er niet is)

Donderdag hebben ze de ouders opgebeld om hem te komen halen, hij had toen al puntbloedinkjes. Er gaan alweer allerlei verhalen in de rondte maar goed wat er van waar is weet ik niet en interesseert me ook vrij weinig. Het is al erg genoeg dat ze hun zoontje kwijt zijn.

Iedereen was erg aangeslagen, de leidsters van de groep en ook de vestigingsmanager had het erg moeilijk.

Ik ben samen met mijn buurvrouw gegaan toen de discussie begon over het wel/niet toelaten op kdv van kinderen die niet gevaccineerd worden volgens het normale schema. Ondanks dat ik het standpunt van die vader ook wel kan begrijpen, vind ik het niet gepast om die discussie aan te gaan op zo'n avond.

18. tulip

tulip Niet meer actief

sandraske, idd niet de plaats en het moment voor zo'n discussie:(
    Verder is mijn ervaring op een kdv dat er veel verhalen de ronde zullen doen en het verstandigste is om je er zoveel mogelijk buiten te houden...tis idd allemaal al erg genoeg. Met vragen kun je altijd naar de vestigingsmanager gaan.

Heel veel sterkte, zal toch best ff moeilijk zijn de komende tijd...

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja een paar van die roddelmoeders stonden van te voren buiten al met grote verhalen over wat er gebeurd zou zijn en ook over wel of niet vaccineren. Ja boeiend het is allemaal al erg genoeg!

De discussie zal over paar weken op de ouderavond wel terug komen..

20. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Sandraske, wat een vreselijk verhaal..:(. Brr.. en idd, verhalen zijn er al snel maar het is al triest genoeg

DDD, vind de bengh jurkjes ook leuk, ga proberen die te bemachtigen.. online;)

Deel Deze Pagina