Tesske, bah wat naar zeg! Hoop ook niet dat het gebroken is. Z8 vestje van vorige winter, ik heb hem ook nog voor J. en vind hem normaal vallen. Sandraske, fijn dat de laarsjes toch passen. Wil ze denk ik volgende maand ook voor J. Al wil ik ook nog roze laarsjes voor M.
Helaas...... Ik lig weer in het zkh de pijn werd onhoudbaar en ik ben weer opgenomen. Er is een flinke met vochtgevulde bloeduitstorting gevonden. Als die morgen niet zelf gezakt is /pijn minder dan zullen ze opnieuw moeten opereren ,maar dan via de buik.
mmm dan zal ie wel te groot zijn, nouja dan hebben we pech.. wordt het toch nieuwe collectie z8 of misschien B&L maar daar zijn de mouwen weer niet van gevoerd.. @mumtobe bij liftrasa maar die is met vakantie dacht ik..
@ WT: Ahh jeetje wat balen zeg ik duim voor je dat je niet opnieuw geopereerd hoeft te worden zeg! moeten ze dan ook echt een hele snee maken of gaat dat via een kijkoperatie? @ Sandraske: Oke dankje, dan stuur ik wel even een pbtje..
Dat is zwaar balen..heel veel succes en beterschap! Meiden, Blijft het na dit weekend ook koud en nat..dan gooi ik R haar kast maar 2 weken eerder om.. Heb maandag een begrafenis van een tante die ik al 15 jaar niet heb gezien..ik doe het voor mijn paps. Maar kan er alleen naar toe..@ Zo geen zin in
Wonderteam: Nou meid wat vervelend zeg ik hoop maar dat het niet weer een operatie word. Tesske: wat sneu zeg ik hoop maar dat haar enkel of voetje niet gebroken is. mariomama: Super fijne dag gewenst morgen!! Tukker: sterkte maandag!! Natja: leuke hoor die borgvesten!!
Ik heb leuke shirtjes gezien in de zeeman folder, helaas alleen in babymaatjes. Die vind ik ook echt nadoen hoor van andere merken. ZEEMAN Webshop - Webshop - Bovenkleding - Geen - Meisjes baby T-shirt ZEEMAN Webshop - Webshop - Bovenkleding - Geen - Jongens baby T-shirt
tesske aah wat sneu voor je meisje. wondeteam, dat is niet zo mooi, maar daar ben je natuulijk wel op de goede plek, hopelijk is de pijn wat gezakt, en blijft een buikoperatie bespaard.