Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    nieuw deel dames!
     
  2. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    herkenbaar...erg zijn die dagen he, dan móet je gewoon haast wat shoppen
     
  3. tulip

    tulip Niet meer actief

  4. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. zo79

    zo79 Fanatiek lid

    27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Heee alweer een nieuw deel, leuk ;)

    Ik heb vandaag een setje van Noppies geshopt voor T. Kreeg een bon van Happybee omdat T bijna jarig is, dus daar het rokje geshopt en op een andere site kwam ik het bijpassende shirtje met 30% korting tegen :)

    Beetje afgekeken want volgens mij hebben heel veel dames dit rokje :p

    Bekijk bijlage 281910 Bekijk bijlage 281911
     
  6. zo79

    zo79 Fanatiek lid

    27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    #6 zo79, 21 okt 2012
    Laatst bewerkt: 21 okt 2012
    @jasminum, leuk geshopt! sterkte met de rest!

    @miekje, heb je een plaatje van welke jas het nu uiteindelijk geworden is? Ben erg benieuwd!

    @tulip, gelukkig dat het weeen gevoel weg is, maar niet fijn dat je nog steeds last van je rug hebt :( Sterkte!

    @djmomo, netjes van Gap hoor
     
  7. tulip

    tulip Niet meer actief

    zo, haha je hebt precies hetzelfde setje als ik voor m. Ik heb er een donkerblauwe legging bij en van die kniekousen met ruiten
     
  8. zo79

    zo79 Fanatiek lid

    27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hihi leuk!
    Ik heb er nog even geen legging bij besteld, ik ga eerst eens kijken of het leuk is met grijs of donkerblauw of misschien heb ik nog zo'n kleur rood. En anders is de legging zo besteld :) Kniekousen zijn ook leuk!
     
  9. tulip

    tulip Niet meer actief

    heb jij ook 98 moeten doen, had eerst 104 vast, maar die viel meteen naar beneden:)
     
  10. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo79: Super leuk setje zeg!!

    Miekje: Super dat je een jas naar je smaak heb kunnen vinden!!

    jasminum: Sneu zeg je meisje 2 keer ziek achter elkaar, beterschap. Ook sterkte met je moeder en ik hoop dat het andere kindje van je broer en schoonzus goed blijft groeien.
    Leuk geshopt zeg!!

    Djmomo: een warme douche dus voor Gap.;)

    otzm: Ik denk ook aan jou hoor dikke knuf!!:)

    lynn: super dat je vandaag wat beter voel

    mirell: lekker vaag van tnt om de waarde van 5000 euro aan de buitenkant te zetten.:$

    miffy: Succes met werken, wat raar zeg van je menstruatie ik snap dat je zenuwachtig ben voor echo. Ik hoop dat het allemaal goed is!

    geke: Echt een super gave fiets zeg ik snap dat je zoon trots is:D:D

    wonderteam: Nou heb je echt het juiste plaatje bij je naam.:D:D

    tullip. Wat fijn dat het weeengevoel af neemt, rustig aan blijven doen he.;)

    sandraske. En lekker genoten van de boswandeling
     
  11. zo79

    zo79 Fanatiek lid

    27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik heb zelfs een 92 genomen ;) Heb het rokje online besteld, maar die keer dat ik hem in het echt heb gezien zag ik al dat hij erg ruim viel. Shirtje heb ik wel gewoon 98.
     
  12. sweetbel

    sweetbel VIP lid

    27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Zo79, leuke set!

    Miffy, spannend blijft dat hè. Ik ben na onze vakantie ook niet meer ongesteld geweest, heb een Mirena spiraal. Kan natuurlijk. Heb je nog iets te doen gehad? Ik vind jurkje Carlijkn van Z8 ook wel leuk, ben ik ook nog over aan het twijfelen.

    Tulip, morgen maar even bellen dan, en tot die tijd rustig aan doen!

    Jasminum, leuk gewinkeld. Spannende tijden voor jullie dus! Gelukkig groeit het andere kindje van je broer en schoonzus wel goed.

    Miekje, ik ben benieuwd naar de jas. Vond het dit jaar ook erg lastig om een echte gave jas te vinden.

    Dj momo, netjes van Gap, zo hoort het ook vind ik!

    Wij zijn net terug, waren naar de Apenheul. Was niet zo leuk als de vorige keer, het was zo ontzettend druk! Over een uurtje met vrienden eten in een restaurantje in het dorp, m'n ouders komen weer oppassen.
     
  13. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @sweetbel: toevallig, vriendinnetje van me is vandaag ook naar de Apenheul geweest.
    @sandraske: hoe was het in het bos?

    Anderen: lekker geshopt!
     
  14. Tesske

    Tesske VIP lid

    24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Abonement
     
  15. tukker

    tukker Fanatiek lid

    1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Jasminum Leuk geshopt zeg! Kan begrijpen dat je nu hier niet zoveel bent.

    Beterschap met je kleine meis en sterkte met je schoonmoeder.

    Otm, jij veel sterkte..we lezen je vanzelf wel weer wanneer je meiden weer beter zijn en jij weer fit bent.

    Miffy, B&l is leuk..al wat gehopt?

    djmomo, netjes van GAP! jammer van de pj.

    Tis wel rustig hier zeg met shoppen..stilte voor de sale storm;):D.

    R heeft vandaag haar skinny roze jeans aan van wieb. En die zit haar gegoten! Ik ben blij.

    Had dit al in deel 13 geplaatst.

    Miekje, leuk geslaagd voor een jas! ff plaatje foto showen.

    Tulip, fijn dat de weeen afnemen. Maar met rugpijn kun je nog weinig:(.

    Zo leuk gehopt zeg setje van noppies! Idd veel meiden hier hebben hem al geshopt. Ik vind hem ook heel leuk!

    Sweetbel, Jammer dat het in de apenheul zo druk was..Vond je meisje het leuk en heeft ze genoten?

    Hier was het een drama hang dag..Omdat mevrouw s'middags niet meer slaapt..en gisteravond 1 uur aan het spoken was..moest ik en mijn man het vandaag wel ff merken. Heeft ze helaas van mij:).

    Wasmachiene lekt nu in een keer. Wil ik foto van verzorgings tas van R maken..rits aan de voorkant aangeknaagt..kan zo bij de vuilis..jammer vind ik dat. Nu nog met een valletje hopen dat we de muis te pakken krijgen.

    Nu advertenties maken van ander baby spul van mijn dame. Tjah als het kamertje weg is kan de rest ook wel verkocht worden.
    __________________
     
  16. Madeliefke

    Madeliefke VIP lid

    19 jan 2008
    6.280
    190
    63
    Helemaal leuk dit setje!

    Jasminum sterkte meid!!

    *zwaait even naar OTM*
     
  17. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @zo79: erg leuk setje!

    @tukker: he balen is zoiets!

    @hier zo flink bezig geweest, tussen de middag 3,5 uur geslapen (D ook dus yeah) Heb ook de hele bovenverdieping schoongemaakt, badkamer gedaan, bedden verschoont en daarna badje in de douche gezet, D. in bad en ik tegelijk douchen, tjonge dat ik dat nooit eerder heb bedacht dat scheelt me een tijd zeg!;) En is nog gezelliger ook!
     
  18. mariomama

    mariomama Fanatiek lid

    8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat setje van noppies zo! Hier heb ik alleen de ruit maillot.

    Goed bezig lynn! En lekker geslapen!

    Nu weer in vakantiemodus heerlijk relaxen!
     
  19. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo lekker bezig lynn!

    Zag leuks van noppies voorbij komen. Mijn nichtje had vrijdag het door mij gegeven jurkje asn, zooo leuk!

    Gap: mocht hem terug sturen, waarop mijn reactie was dat dat me internationale verzendkosten ging kosten, plus dat het 'maar' een pj was. En vervolgens direct antwoord dat ik refund kreeg. Zelfs nog gevraagd of ander wasgoed ook aangedaan was (gelukkig niet, was verder ook bijna alleen handdoeken). Echt, ze vroegen niet eens om fotos, of hoe ik hem gewasen had ofzo. Super hoor!
     
  20. zo79

    zo79 Fanatiek lid

    27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @mariomama, lekker hoor vakantiemodus :) Blijven jullie de hele week?

    @lynn, goed bezig geweest!

    @opruimen, hier met het oog op de aankomende verjaardag van T en Sinterklaas hebben we de speelgoedkast(en) opgeruimd. Veel dingen er weg en allebei de dames hebben van hun speelgoed een pakketje gemaakt voor kindjes die niet zoveel hebben. Gaat dan naar het Leger des Heils.

    @tukker, pfff balen zo'n hangdag. Hopen dat ze morgen opstaat met een zonnig humeur :) En ieeee een muis :$ Vergeet nooit die keer dat ik bijna een dode muis had gepakt in de veronderstelling dat het een van de speelgoedmuizen van onze toenmalige katten waren :$:$

    @sweetbel, leuk dagje Apenheul. En veel plezier tijdens je etentje!

    @djmomo, warme douche voor Gap dus!

    Hier morgen een dagje werken en dan lekker vrij de rest van de week. Van de week ook nog naar het CB, ben benieuwd of ze wat gaan zeggen van het gewicht van T ;)
     

Deel Deze Pagina