Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf joh! Je matcht met E. hier!

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2342 mariomama, 11 nov 2012
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
    Ik heb nog eens even goed gekeken bij vente (gisteren op phone was niet zo handig) en ben ook ruim 100 eurootjes armer :)
    K slaapt nu in peuterbed maar met 1-persoonsdekbed. Ik heb nu al 1 hoes van Lief!, de rode met Stoer! letters, en 1 nonmerk die eigenlijk op is. Na iets van 2 jaar. Ik heb voor hem nu een 1-persoons met het hondje erop besteld. Niet helemaal mijn favoriet maar hij is gek op hondjes en ik vind de kwaliteit super dus goede combi. Zijn kamer is trouwens helemaal in dat Stoer! stijltje dus ik kan maar beter daar bij aansluiten.

E heeft nu een ledikant met ledikantdekbedjes, 1 van lief! en 1 zelf gemaakt in zo'n stijl. Ze slaapt er alleen niet onder :( ze weigert en ligt dus nog in slaapzak.
    Zij gaat tzt over in K zijn peuterbed (is wit) en dan kan ik voor haar natuurlijk een peuterdekbed kopen en dan houdt K het 1 persoons. Dus nu heb ik 2 Lief! peuterdekbedhoesjes voor haar gekocht, de vogeltjes en de roze met Lief! letters. Haar kamer is ook lief! stijl met roze Lief! bankje, rood ruit behang en wat vogel en bloemendingen in felroze en rood.
    Ik heb voor haar ook nog 2 lakenhoesjes met roze en bloemen gekocht erbij.

Dus weer goed geslaagd en blij, want de kwaliteit is top! Misschien voor sint maar ik denk dat ze het gewoon krijgen, wij doen sint niet zo uitgebreid.

Sint Maarten, doen ze in deze wijk niet (wel halloween) en ik was het helemaal niet gewend eigenlijk maar vanmorgen werd er in onze (nieuwe) kerk aandacht aan besteed en de kinderen hadden lampionnetjes gemaakt en deden een rondje. Leuk!

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even de top showen die ik voor mezelf gekocht heb. Ik draag hem met rode blazer met zwarte omslag en een zwarte skinny. Blij mee!

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @zo ik heb 98/104 besteld van B&L, zijn nog aan de ruime kant maar niet veel te groot. Shirtjes zijn goed, alleen de mouwen te lang maar rienke heeft een lang bovenlijf dus die heeft zoiezo wat langere shirts nodig. Vind de shirts wel smaller vallen dan die van de zomercollectie.

@beddengoed ik heb 1 1persoonsovertrek en 1 peuterformaat, moet er eigenlijk wel eentje bij..

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Mariomama, klinkt leuk allemaal! Kwaliteit van de Lief overtrekjes zijn idd erg goed. Heb er hier 1 al zeker 2 jaar en ziet er nog als nieuw uit (roze lief met letters). Ook de roze met vogeltjes is bijna 2 jaar oud en ziet er nog perfect uit.

Had er nog iemand een code voor 5 euro korting die geldig is op 1 overtrekje? Ik wil de groene nog wel halen voor 18 euro eigenlijk!

Madeliefke, gave jas!!

6. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Loesjuh, moet he even meer in je mandje gooien, dan de code atos2012 en dan weer uit je mandje doen. Werkte bij mij

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn Stoer! overtrekje ziet er ook nog als nieuw uit na 2 jaar. De tweede nonmerk was al snel een beetje verwassen. Dus 2 overtrekjes van Lief! per kind straks en ik kan er weer even tegenaan!

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had bij de eerste bestelling wel gratis verzenden, zou hij dat een tweede keer ook doen?

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    o gaaf zeg en dan allebei dezelfde
    doen doen doen

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    maar dan wel een mooi bedrukte
    die gewoon gekleurde vind ik beetje gewoon
    wel supermooi maar niet heel speciaal

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    heb toch een overtrekje besteld, damn dit topic is echt slecht voor de portemonnee.

Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.morpheus-beddengoed.nl/images/Lief-Ribbons-sfeer.jpg

Heb toch de maillot aangedaan vandaag, met laarsjes aan valt het inderdaad nog mee met de streepjes, moet er gewoon aan wennen denk ik ;) Veel complimenten gehad bij oma. Mijn tante zei ik vind dit zo gaaf, mijn kleindochters hebben altijd alleen maar tuttig roze aan. Dus heb de site van B&L ff zitten bekijken en ze ging wat bestellen voor de kerst voor der kleindochters :D

Manlief is even auto's aan te verkopen (vrienden van ons hebben auto kapot en moeten een nieuwe), komen niet hier uit de buurt dus hij had zelf aangeboden van kom maar langs vandaag om even proef te rijden.

Straks nog naar afzwemmen van nichtje op de achterlijke tijd van kwart voor vijf..

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dat werkte inderdaad!

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    nog wat fotos

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Die taart is echt mooi! Is het moeilijk te maken?

Ga me er toch eens in verdiepen in dat taarten maken..

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ik wil het wel uitleggen en is niet moeilijk
    en ook ik heb dingen gedaan die eigenlijk anders om moesten
    ik had heel de taart al versierd met fonfdant maar eigenlijk had eerst de mini mouse erop gemoeten en daarna af versieren
    tja zo leer je steeds meer!

16. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Super Mirell je meisje!

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    verwend door iedereen.....

play doh ijsmaakset
    oorbellen
    lalaloopsy zeemeermin
    3 setjes pets shop
    paarden ranch playmobiel
    leesboek
    trouwkasteel little pony
    geld
    little pony knuffel
    kikkerspel

foto van de lekkerstafel:)

18. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Zo te zien is ze zeker super verwend! Heerlijk!

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    nu net nog visite gehad en om 3 uur komt mijn vriendin man en kids en daar gaan we vanavond mee uit eten
    gezellig!!!

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Leuk hoor Mirell, ze is lekker verwend zo te zien. Super!

Eet smakelijk vanavond!

Deel Deze Pagina