Ik heb jullie hulp nodig. Ik wil twee artikelen gaan schrijven voor mijn blog waar ik niet zoveel verstand van heb. Ik zie zulke leuke kleertjes voorbij komen en merkjes wat mij niet bekend is dat ik jullie hulp graag wil inroepen. Willen jullie allemaal een top 5 jongens en meisjes merken (vanaf maat 92 tm maat 164) opnoemen. Jongens: Vingino ..... ... .... ... Meisjes: desigual ..... ..... ..... ..... Dan ga ik van die twee dingen een heel leuk artikel schrijven. Ik hoor graag zoveel mogelijk verschillende merken. En dragen jullie dochters meestal rokjes, jurkjes etc of ook wel eens stoere tuinbroeken of een stoere spijkerbroek? Heel erg bedankt! Ik weet niet meer wie het precies vroeg maar ik ga solliciteren op een 1ste lijn inbound klantenservice medewerkster. Ik moest al een motivatiebrief en 2 reverenties doorgeven en daarna op een gesprek geweest met 20 anderen bij het uitzendbureau. Daar zijn 10 mensen door gegaan (o.a. ik) en die mogen op gesprek bij het bedrijf. 5 daarvan worden waarschijnlijk aangenomen. Vind het zo spannend. Ik wil zo graag die baan.
haha nou het voelt beter als gister, ben nog niet helemaal fit, maar hou iig eten binnen, maar ja net 10 min. voor het naar bed gaan, geeft m. een beetje over en een dunne broek erachteraan (leuk als ze geen luier meer dragen)dus ja...
@mamavanMJ: mijn top 5 voor meisjes (niet in willekeurige volgorde trouwens, want ik kan niet kiezen): Bengh Br@nd Bomba Mijn Billy&Lilly Mijn dochter draagt het meest rokjes met shirtje en/of vestje en legging/maillot Jurkjes Korte spijkershorts of effen gekleurde shorts van bijv. Zara (beetje jaren 50 modelletjes) Eigenlijk draagt ze nooit broeken....ik vind broeken gewoon niet mooi, en zelf vind ze ze ook niet erg interessant.
@mamavanmj, specifiek alleen vanaf 92??? @tullip, ohhh fijn dat het beter met je gaat!! Hopelijk wordt M nu niet ziek @mirell, leuke foto's en lekker verwend!!
@mirell: leuke foto's ze is heerlijk verwend! @tulip: fijn dat het wat beter gaat maar sneu voor M zeg...en voor jou, jij mag het schoonmaken haha
Mijn top 5: Z8 Noppies Billy&lilly Name-it BFC Mijn dochter draagt eigenlijk alles... Jurkjes niet zo vaak, maar heb ze wel. Voornamelijk rokjes met een legging/maillot. Broekjes draagt ze ook met plezier.
mamavanMJ, bij mij verschilt het nogal wat ik leuke merken vind voor winter of zomer. Afgelopen zomer had ik bijvoorbeeld veel van bakkaboe (tot maat 86) maar dat past nu bijna niet meer en ik vind de collectie nu ook veel minder. mimpi zomer vind ik ook leuker. Voor wat nu in de kast hangt, dit seizoen dus: Meisjes: T&D Claessens B&L C&O V&D (Mijn meisje draagt eigenlijk echt nooit lange broeken zeker geen tuinbroeken. Ik heb wel wat shortjes of capri's die ze draagt (met maillot of capri evt met kniekousen). Jongens: C&O WE (smalle broeken) Shoeby (smalle broeken) T&D Mexx
Nee niet perse, maar ik schrijf vooral over de wat kleinere maten en wil juist nu een keer niet over baby kleding schrijven. TNX allemaal. De meeste namen die ik voorbij zie komen ken ik helemaal niet... Heb even gekeken, maar wat een schattige dingen! Nu wil ik ook wel een klein lief meisje. Ben altijd echt een jongens meisje geweest en vind mezelf ook echt een jongens mama, maar als ik dit zo zie dan smelt ik helemaal. Alleen we wachten de komende jaren nog wel met een tweede
Oei, mijn top 5 (in random order ) Retour Mim Pi Billy en Lilly Br@nd Vingino Puck draagt alles; broeken, rokjes, jurken, shortjes, tuniekjes, maar liefst wel met een kleurtje
top 5: Chaos and Order Z8 Billy en Lilly Baker Bridge Nono Ik kies wat ze draagt en dat is alles. Broekjes, jurkjes, rokjes. Stoer tuin pak in de zomer. Zie mijn album. Liefst tuniekjes zoals die van chaos and order idee. Succes! Met solliciteren. Wat wil je verder met je blog gaan bereiken eigenlijk? Ik bedoelde met modellen dat je misschien weet waar ze kindjes zoeken voor kleding merken te showen. We hebben ook een tijd gehad dat er pre sale was van kleding. Die pas kleren, kom even niet op de naam. Voor goedkope prijzen ed.
@Tulip fijn dat jij je beter voelt. Jammer dat M. nu niet lekker is. hopelijk knapt ze gauw op. @mamavanmj: Favo merken: 1. Bengh, 2. Br@nd 3. Burberry 4.Mimpi 5. Ralph Lauren (voor spijkerbroeken-shorts zijn Vingino en retour favoriet.) Dochter draagt hier veel rokjes met maillot& vestje (de ene keer met blousje er onder, ander keer met shirtje, ligt aan de stijl van het rokje), jurkjes en shortjes. lange broeken vind ik gaaf, maar heb ze gewoon nog te weinig. ben moemnteel een voorraadje aan het aanmaken...merk dat het qua kledingstijl nu ook meer in haar kast past.
Mijn top 5 Meisjes: Bengh Bomba Br@nd Billy en Lilly Ninni vi Jongens Borz Vingino Chaos en order Bomba boys Gap
Mijn top vijf meisjes Billy&lilly Kiezeltje Chaos&order Z8 Noppies/Retour Foto van B&L setje met de maillot in album, helaas geen goede foto. Mevrouw is niet zo van de foto's de laatste weken EDIT Hier van alles, meest rokjes en broekjes, jurkjes ook wel maar niet heel veel.
Mirell, schattig zeg je meisje in bed! En goed verwend, kun je alles nog kwijt? Tulip, ja, dat heb je natuurlijk met buikgriepjes... Sterkte!! Top 5 jongens: Tumble n dry Moodstreet Name it (broeken vooral) Mexx Noppies Meisjes: Bengh Bomba Cakewalk Kiezeltje Mimpi Hier draagt meisje ook meest jurkjes en rokjes (wil ze ook zelf) broeken vind ik ook wel leuk soms hoor, maar heb ze veel minder.
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om een overtrekje voor 18 euro te scoren. Jammer! MamavMJ, bij welk bedrijf heb je gesolliciteerd? Mijn top 5 voor meisjes op dit moment (wat mijn meiden dragen). Chaos and Order Vingino Beebielove (tm 92) Lief! Nonmerk Bakkaboe
ok top 5 meisjes: ( ze draagt veel jurkjes en rokjes) Feetje billy&lilly mim-pi s&d le chic bakkaboe/z8 top 5 jongens ( voorheen veel spijkerbroeken en blouses, nu veel kleurtjes broeken en longsleeves) h&m WE chaos&order moodstreet z8
aanvulling: mijn dochter draagt van jeans (capri en short) ook vingino, en z8 vind ik ook leuk (maar een beetje te bekend), moodstreet en brian&nephew voor jongens is ook stoer. Qua basics vind ik hema, V&D, H&M etc prima maar ik combineer vaak wel met een merkitem.
Mijn favo's: Shirts: Chaos & order Tapete Broeken: Vingino Tumble n dry Noppies Nameit WE (basics) Gap Verder nog Tommy hilfiger, mexx. Esprit vind ik geen goede pasvorm. Z8 is ook altijd leuk, maar ook hier matig tevreden over pasvorm, en ook kwaliteit. Heb ook wel stuks van bfc, maar hele collectie vind ik meestal niet zo.