@Zo.... ik breng mijn Teamleidster altijd op de hoogte van zo een actie, dan weet ze dat ze ff niet aan me bureau moet komen staan of moet bellen ofzo..... Dus als br@nd op een werkdag komt dan doen we dat weer zo Als ik tegenwoordig smorgens ff bij dr sta zegt ze... ja ga maar junkie, ik zie je wel verschijnen als je uitgeshopt bent (laatst bij DDD ook) ooh eigenlijk is bovenstaande wel heel erg....
@glimlachje, hahaha dat heb je slim bekeken! Beter! Als het op woensdag is zet ik mijn man gewoon aan het werk, dat is dan toch zijn vrije dag En anders komt het op kantoor ook wel goed
@ glimlachje, hihi je bent weer lekker bezig met shoppen @ madeliefke, leg je echt al kleding voor een week klaar? Waar laat je dat dan, dat wordt toch een zooitje? hier totaal geen discussies over wat ze aanmoeten, interesseert ze niet. Alleen lisa wel wat we in dr haren doen dus datkiezen we om en om. @ mirell, wat is je meisje heerlijk verwend! succes vd week met dr 1e echte schoolweek!
ik heb een collage gemaakt met meisjes kleding. Ga die inplannen voor morgen ochtend. Er komen in de loop van de dagen nog wel collages online met outfits en combinaties die ik leuk vindt. Ook komt er nog kleding online van grotere jongens maten. Heb nu bijna alleen voor merk kleding gekozen. Ik zal ook nog eens kijken naar een combi budget en merk.
@sweetbel och wat sneu! in boerendorp hier vlakbij schietpartij op kickboksgala, heeft ruim een uur hier helikopter rondgevlogen, waren op zoek naar de daders.. Rienke maar zingen toen ze naar bed ging helikopter helikopter mag ik mee.. Pff daders zijn volgens de laatste berichten hier hemelsbreed halve kilometer vandaan gepakt.. En vanmorgen mijn zwager al ieman gereanimeerd op t voetbalveld sensatiedagje!!
ik vind dat glimlachje eens een kast foto moet plaatsen! leuk spul weer! En wat dat betreft is Sjaak echt een jongen, interesseert het geen bal wat ie aan heeft! Vandaag een wit overhemd van babygap, de mouwen gingen met stoeien telkens richting elleboog. dan zit ie stom met zijn armen te flapperen joh! vindt ie echt niets..
He bah, naar is dat he als hij iedere keer overvliegt? Hadden we hier laatst ook, waren ze op zoek naar een man die zijn vrouw had vermoord en vuurgevaarlijk was. Een paar dagen later weer die politiehelicopter, nu waren ze op zoek naar een man die van de IJsselbrug was gesprongen.
mamavanmj, heftige schoenen voor max vandaag. Je kindje loopt toch nog niet? lijkt me dan zwaar (/onconfortabel). Ik had op die leeftijd haast alleen slofjes, zoals je gisteren had.
Tijdens achtervolging schijnt er ook geschoten te zijn maar das een gerucht.. Reanimatie is goed afgelopen, aed heeft zijn werk gedaan en hij is ziekenhuis meteen naar o.k. Gegaan om te dotteren. Hij woont bij mijnouders in de straat.. Ken hem ook redelijk goed, hij is 6 jaar ouder dan ik (en mijn zwager)das toch even schrikken...
We hebben hier een heerlijke dag gehad, foto van verjaardagsoutfit in album. Ze is heerlijk verwend,met vooral veel HelloKitty Morgen trakteren op psz , en dinsdag echt jarig. @mirell:lekker verwend en total loss, geweldige foto´s! @glimlachje: lekker geshopt.
Ja klopt. Max loopt aan de hand mee verder nog niet. Hij krijgt die schoenen ook niet lang aan hoor . Na de foto direct weer uit gedaan. Hij krijgt ze kort aan als ik even boodschappen ga doen in de wagen. Ze zijn lekker warm gevoerd met bont vandaar. Voor de rest draagt hij die aapie slofje of gewoon sokken/blote voeten in huis.
Mijn top5, voorheen was ik toch veel meer merkvast, nu minder. VInd niet alles van 1 merk meer leuk. Jongens: Meisjes: Retour ----MuyMAlo McGregor--------- SDlechiq Mexx ------Tom Taylor SDLechiq -------The dutchDesign Bakery NZA -------V&D eigen merk (Frendz) IK heb voor al voor mijn dochter van alles wat, bij mij vind je ook: Benetton, PompdeLUx,Mexx,s.Oliver,LOffF,Oilily in de kast.
@jingels: fijn dat je zo'n heerlijke dag had voor de kleine meid! @glimlachje: mag ik jouw bankrekening even lenen? Ik wil ook zo graag shoppen! groene vestje bengh als je die weer weg doet wil ik hem overnemen denk aan mij denk aan mij @bomba: bah het is dat ik geen geld heb want ik wil eigenlijk wel twee bomba setjes.... @sandraske: oh jee best heftig hoor!! @djmomo: haha je comment in mijn album!! Te grappig!! De nagellak was roze maar dan wel zo'n doorzichtige, parelmoer roze die dus eigenlijk bijna niet te zien is, ik vind nagellak namelijk eigenlijk een beetje *ahum sorry dames* ordinair staan bij kleine meisjes. Maar mijn dochter wilde het zooooooo graag dus ik ben nu voor dit flesje maar overstag gegaan voor haar....Maar gelukkig zie je er dus bijna niks van @morgen weer mijn volgende medische onderzoek yeah
Ik ga slapej, want morgen een spannende dag! Hopelijk wordt de sollicitatie wat! Moet al om 8 uur hier weg (niet meer gewend) dus hup mijn bed in! Het is trouwens gelukt!!!! Het artikel is af. Wat moeilijk zeg. Genoeg keus, maar meisjes kleding is nog niet helemaal mijn ding. Morgen om 9 uur komt het artikel online. Ben benieuwd wat jullie vinden! Heb mijn best gedaan Weltrusten allemaal!
@sweetbel, oh wat heftig van je vrienden zeg @sandraske, pff dat zijn zeker heftige dingen @jingels, fijn zeg zo'n heerlijke dag!! @lynn, succes vandaag!!! * zo ik ga aan de arbeit *