Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Lynn...., de rekening is nu ook wel een beetje leeg hoor na al mijn shopsels deze week :) Mocht ik wat weg doen zal ik jou en nog een aantal andere in me achterhoofd houden.

@Mama vanMJ : Goood Luck!

Werk ze allemaal.... hier weer een drukke week voor de boeg.

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@mamavanmj, succes met je sollicitatie!!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @wonderteam werkze

@mamavanmj succes vandaag

@glimlachje succes komende week

Ik zit bij huisarts, keertje voor mezelf.. Slecht geslapen vannacht, geen idee waarom, rienke was ook weer vroeg.. Nouja we komen de dag wel door..

Wat woon ik toch in een kleindorp, wordt volop geroddeld hier in de wachtkamer over de schietpartij van gisteren.. Iedereen weet wie slachtoffers zijn en al geruchten over de dader...

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Glimlachje, succes met je drukke werkweek!

Mamavan MJ, zet m op bij je sollicitatie meid!!

Oei Lynn, weer een onderzoek! Succes meid!

Sandraske, dat is hier precies hetzelfde... Het wonen op een dorp heeft nadelen, maar die wegen lang niet op tegen de voordelen. Zou niet snel in een stad gaan wonen.
    Huisarts voor goede of minder goede dingen ;), je NOD is toch ook bijna?

Jingles, wat leuk dat jullie zo'n gezellig feestje hebben gehad! Je meisje zag er prachtig uit!!

babydream, hoe is het met jou? Klaar na je drukke werkweekend?

Mm2vm, hoe is het bij jou?

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimalchje: tnx :)

@sandraske: sterkte bij de dokter.
    Ik woon ook in een dorp en hier gebeurd dat ook wel maar ik moet zeggen dat maakt me niet zoveel uit. Maarre mogen wij dan ook weten wie en wat er precies is gebeurd??? :p

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    En dan is mijn dorp niet zo klein als jouw dorp haha, ik zou ook niet in de stad willen wonen..

Heb een moedervlek die ik graag weg wil laten halen.. Nod is vrijdag inderdaad...

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zie alle media haha schietpartij op kickboksgala zijtaart, 1 dode en zwaargewonde. Zijn twee broers, helemaal zuivere koffie zijn ze niet, wordt gezegd..

De daders zouden zijn aangehouden, de naam van de schutter is ook genoemd...

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    E is ca 92 cm (twee weken geleden).
    De jurkjes zijn maat 92 (T&D) en 92/98 (Claesens).
    Het kan nog net hoor maar zeker niet heel de winter meer.
    Echt jammer, ik denk erover om T&D maat 98 nog te proberen?

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jingels GEFELICITEERD nog meid!!!

Kiezen, E wil soms een speldje kiezen van het speldjesbord, of sokken kiezen, ik stuur haar dan wel een beetje, keuze uit 2 ofzo. Verder vind ze alles goed als ik maar hard roept dat ze er mooooooooooi uitziet!

Voor K leg ik kleren klaar dus weinig te kiezen maar soms heeft hij wel een mening en dat mag best vaak eigenlijk dan (als we tijd hebben). Het is bij hem toch meer zo van de ene of de andere longsleeve op een jeans, op schooldagen dan. Ik zorg gewoon dat ik alleen leuke dingen in de kast heb liggen :)
    K wil op vrije middagen als we thuis blijven graag een joggingbroek aan (na het slapen bv), of net als gisteren als we uit het bos komen en zijn broek zit onder de modder, dat vind ik dan ook best, zit lekker.

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Door prive omstandigheden zal ik een tijdje afwezig hier zijn..hopelijk tot snel(niks bekend op fb en dat wil ik graag zo houden;))

11. tulip

tulip Niet meer actief

Mamavanmj, suc6

Babydream, sterkte met alles...klinkt niet best.

12. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babydream sterkte!

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @babydream sterkte! Hopelijk niet al te ernstig..

14. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Lynn...succes vandaag met onderzoek
    @Sandraske..ja dorpjes zijn vaak een groot roddelcircuit.
    @babydream...sterkte hoop niets ernstigs.

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Babydream, :( sterkte meid... Hoop dat je weer snel terugbent!! Liefs

16. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag gratis verzenden bij happybee (link in banner boven deze pagina). Maar jemig, alles wat ik besteld heb is inmiddels uitverkocht! Ben ik toch blij dat ik besteld heb/had.

17. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Tnx voor al jullie succes wensen! Ik heb echt geen idee hoe het is gegaan. Het gesprek liep niet al te soepel, maar ben wel heel enthousiast geweest en heb laten zien dat ik er graag wil werken. Laten we hopen dat dat genoeg is. Ik hoor woensdag middag of ik het ben geworden! Duimen jullie nog zachtjes mee tot woensdag?

Ik heb de blog online gezet met meisjes kleding. Bedankt voor al jullie tips. Zonder jullie top 5 was het niet gelukt. Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden! Er komen nog meer logs hierover online in de loop van de week!

Ik zal de url even in mijn onderschrift plaatsen!

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Babydream hopelijk niets ernstigs??

Vanmorgen mijn weegmomentje gehad na een week dieeten en niet ontevreden met het resultaat, - 2.8 kg.
    Vrijdagavond ben ik wel wezen tapas eten met mijn man maar had omdat ik dat wist overdag maar 320 calorien gegeten en met de tapas zoveel mogelijk de groentes en magere vleessoorten gegeten.
    Gisteren zijn we naar het pannenkoekenhuis geweest en heb ik een gewone 'saaie' spek pannenkoek gegeten en deze gedeeld met Tess en geen toetje genomen.
    Voor het eten had ik al 1.5 uur gewandeld dus het eten heeft niet echt aan mijn billen kunnen plakken gelukkig :D

En nu zit ik te twijfelen of ik manlief zou verassen met 3 dagen Parijs tussen kerst & oud/nieuw.
    We zijn dit jaar al 2 x als gezin op vakantie geweest, ben met manlief al op 6 daagse stedentrip naar Milaan geweest en we gaan in februari weer op vakantie dus eigenlijk is het wel welletjes.
    Maar vind het ook wel lekker om dit jaar (met ups & downs) nog even met zn 2tjes in romantisch Parijs af te sluiten ;)

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Succes! Zit je al lang thuis?

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30