Mag ik hier weer proberen mee te kletsen? Ik heb een tijdje terug een poging gedaan maar omdat ik toen een longontsteking heb gehad die 3 weken duurde heb ik niet verder mee kunnen kletsen. De tweeling vraagt ook de nodige aandacht en ik kwam gewoon energie en conditie te kort. Maar ik denk dat het me nu wel weer gaat lukken
Ik ben meer dan een jaar thuis geweest (2 weken gewerkt een maand geleden). Ik wou graag bij Max zijn, maar ben nu wel toe aan een nieuwe werk uitdaging. Zal wel mijn kleintje missen. @tesske wauw wat goed! Ga zo door! En een weekend parijs met z'n tweeën lijkt me heel leuk en romantisch!
Baby dream, sterkte. Hoop dat het niet al te ernstig is en dat we je snel weer horen! Tesske, goed hoor! Ik wil ook graag afvallen, maar heb er even de pit niet voor. Gezellig naar Parijs! Gewoon doen!
@sweetbel gewoon rustig aan doen, je krijgt vanzelf puf en dan lukt het. Ik hen nu ook al 7 kilo kwijt. Nu ook even de puf kwijt, maar zodra ik die weer hb gevonden gaat de -10 zeker lukken!
@tesske: goed van je! 2.8 is zeker niet slecht! @babydream: heel veel sterkte meid, schrik wel van je bericht eerlijk gezegd... @onderzoek ging prima, nu heb ik van dit onderzoek (en er waren er nog meer) 27 nov pas de uitslag Volgende week woensdag heb ik de uitslag van de mri scan voor mijn verwijde aorta.
@sandraske, oh ja dat heb je snel in het dorpse. Maar ik moet eerlijk zeggen, ik woon in de stad ,maar daar kunnen ze er ook wat van pfffff @mariomama, ik heb evt wel belang bij die van claessens. ( fay is nl 86 cm) @babydream, oh jee hopelijk niks ernstigs....... Sterkte!!! @tesske, supergoed zeg!!!! En klinkt heeeeeeeerlijk die dagen weg. Ik zeg doen @mamavanmj, knap al 7 kilo!! @lynn, spannend allemaal die uitslagen!!! @afvallen, hier nu ook echt heel goed de smaak te pakken. Ik doe zelfs 4x in de week hardlopen.
@sandraske: sensatie,sensatie... @babydream: rustig aan doen he! @lynn: nou spannend weer...hoop dat de uitslagen allemaal meevallen. @wt: hoe is het nu met Mason? @mirell: Je grote dochter voor het eerst hele dag naar school,vandaag? @rest: zwaai zwaai Bedankt voor de leuke reactie´s in mijn album Net even de puinhoop opgeruimd hier,na een geslaagd kinderfeestje. Nu even een kop koffie, en straks de grote bink alweer ophalen. Wat moet ik vanavond nou weer koken.....
Reackie getypt perongeluk op backspace..weg reactie grrrrr:x:x. Maar wat is er veel gekletst! @ afvallers, houd het vast knap hoor! Babydream, sterkte meid en dat je weer senl mee komt kletsen. gister avond bij mij oma @ zh geweest. Ze ziet er goed uit en heeft praatjes hihi! Ze moet nog wel ff blijven en haar suiker is niet goed. Hoop dat ze in de loop van de week naar huis mag. Ik kan van mijn broer zijn kids de little people garage krijgen/overnemen. Hij zij haal maar kleding voor de kids. Voor mijn nichtje in 116 en neefje 98. Voor ong 12,50 per kind.. Iets leuks voor kerst..heb al gekeken maar dan is het minimaal 20 euro per kind hmm ga ik dus niet doen. Dus geef dan ong 25 euro voor een 2e hands garage. Dacht evt een leuk shirt/longsleeve..opruiming noppies of d-zine. Straks maar eens ff kijken in de stad. of ik daar kan slagen. Maar als jullie leuke suggesties hebben is het ook zeer welkom!!
Kijk anders eens bij Hummbee.....Ik weet dat sommige geen fan zijn wat betreft retouneren...maas misschien is dat een idee?
@tukker jij hebt laatst vloerkleed laten zien, welke site was dat? Had daar ook wat leuks gezien maar weet de site niet meer
Thanx meiden, bedankt voor jullie lieve reacties . Wil er niet te veel over uitwijden maar er zijn relatieproblemen net naar therapie geweest . Liefs
Wat vervelend zeg! Ik wens je heel veel sterkte en veel succes met theapie. Ik hoop dat alles op de juiste plek zal vallen voor je en je snel weer komt mee kletsen!