Even showen: ik heb weer een shirt gepimpt met een strijklabel. Op de foto glimt het een beetje oid, maar dat is van de flits. Erbij komt een rode broek. Leuk?
Het valt best mooi (smal, H&M is meestal breed). Ik had het ook gekocht met het idee het te pimpen. Nu nog op zoek naar een ander basic shirt voor een rode Eend (auto) maar dat heeft geen haast.
bonprix! Mariomama, Shirt is heel leuk geworden! Babydream, heel veel succes en sterkte! Dat jullie er snel mogen uitkomen. Lima, welkom back. Gelukkig allemaal weer beter! Toch maar niet naar de stad geweest..Morgen middag of woensdag ff kijken.
De blouse met capuchon en het shirtje van lief is echt heel erg leuk. Shirtje van molo is denk ik niet mijn ding. Veel te druk. Mocht je kleintje hem aan hebben wil je dan een foto posten? Ben wel benieuwd hoe dat shirtje staat als een kindje het aan heeft. Misschien moet ik eens wat meer afwijken van mijn "standaard" shopgedrag.
\ Gaaf joh! Bij jijwel? Molo het leukst! Loopt jouw mannetje eigenlijk al? Vroeg ik me ineens af? Hier zit nog weinig beweging in ons kereltje.
@babydream sterkte en hoop dat jullie eruit komen! @tukker dank! @miekje laatste shirt nms, rest leuk!
Miekje, leuk geshopt..laaste shirt ook nms. Sandraske, zag dat het kleed al niet eens meer hebben. Hier gaat het al een week niet zo goed met afvallen..iets teveel gesnoept. Vandaag nog netjes aan het dieet gehouden..maar mijn hoofd zeg koekjes! suiker!! bah bah weer heel hard er tegen in gaan.
Ik heb nog niet gekeken, wilde zoiezo een andere. Straks ff kijken.. Balen dat het niet goed gaat, iedereen heeft weleens zo n week, gewoon weer er tegenaan!
Nog vergeten op te biechten: gisteren K zijn pyjama voorraad gecheckt en er is veel te klein aan het worden. Dus 2 pyjama's erbij gehaald bij Appie (1 gouden boekjes bradweer, 1 badstof streep) en een voorraadje ondergoed voor iedereen meegenomen. Miekje leuk geshopt, molo nms.