Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamavanmj: van harte!
    leuk rokje, lynn!
    hier: ik wacht met smart op mijn happy-doos :D

2. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@mamavanMJ> Wauwww gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd meid! Heerlijk! En nu aan de shop he!
    @Lynn...hoop echt van harte dat je je weer gauw goed gaat voelen.!

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Erg mooi:)

4. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

@Lynn77 en @glimlachje Dat shoppen ga ik zeker nog doen, maar ik wacht heel even tot ik mijn eerste loon heb gehad ;) Wel zo verstandig. Ik moet 2 weken fulltime werken dus dan heb ik denk ik wel een leuk bedrag en dan kan ik ook wat uitgeven zonder dat hier iemand heel boos wordt ;)

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    gefeliciteerd meid!!!!

6. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Gefeliciteerd mamavanmj! Erg leuk voor je!

Leuk rokje Lynn! Hoop dat je snel wat gerustgesteld wordt door de testuitslagen

Hier ligt idd oa ook brand rokje met hemdje/shirtje/vestje klaar.
    En Muy Malo jurkje past nog wel denk ik (verstelbare bandjes). En heb twee bomba jurken die nog te groot waren. Moet vooral paar leuke zomershirtjes en broekjes straks. Ik koop wel wat hoogzomer want heb ik op vakantie echt nodig.

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @lynn...Ik denk dat ik inderdaad maar iets uit haar kast haal voor vrijdag...ik zou het anders echt niet weten.

@all..Heb trouwens van de week nog wel even geshopt...4 dekbed overtrekken. Koen en Lotte gaan zeer binnenkort over naar ieders hun eigen kamer met nieuw meubilair. Dus ik heb iemand gevonden die voor mij het een en ander maakt naar wens dus ben benieuwd....

8. tulip

tulip Niet meer actief

glimlachje, jammer dat het tegenviel..

mamavanmj, gefeliciteerd!

lima, hier ook hoor, en het setje van noppies wat ik voor de winter had gekocht had ze nog niet aangehad, dus dat aangedaan.

lynn, erg leuk rokje!

9. MamavanMJ

#2609 MamavanMJ, 13 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2012
    Bericht verwijderd door Beheer
    Ben zo enthousiast.

Vandaag is een goede dag :D

@iedereen bedankt voor de felicitaties. de glimlach die ik sinds het nieuws van de baan heb gaat niet meer van mijn gezicht af!

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Lima: Zo lekker geshopt 4 dekbedovertrekken!!;)

Lynn: Super leuk rokje zeg!!

Glimlachje: lekker fleurige broekjes zeg!!

mama van MJ; Super zeg dat je aangenomen ben!!:D

hihi hebben het alweer over zomershopsels!!
    Ik heb hier 1 nieuwe jurk van lofff klaar liggen.
    En heb denk nog een hoop wat ze nog wel ga passen dus probeer me in te houden en wil graag dan mimpi shoppen in de uitverkoop!! Maar of dat ga lukken als al het nieuwe spul straks weer in de winkels kom.:):D

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    MamavanMj, proficiat met je nieuwe baan! Hopelijk heb je het er goed naar je zin!

Lynn, vervelend dat je niet fit voelt... :( Ben je wel aan het werk? Onderwijs is pittig als je niet fit bent...

Hier nog totaal geen zicht op zomerbehoeftes. De kids slapen tegenwoordig afwisselend. Sep einde van morgen, Puck begin van de middag. Sep einde van de middag.... Blehhh, kan eigenlijk geen kant op...

12. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@madeliefke: Knuffel voor jou.

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, logisch hoor, het is ook niet niks allemaal. Hopelijk vallen de uitslagen allemaal mee.
    Super gaaf rokje!
    Ik heb D. dr verjaardags-outfit gemist, wat had ze aan?

@ Mamavan Mj, gefeliciteerd, goed zeg!

@ LIma, leuk! Hier ook pas dekbedjes laten maken voor hun nieuwe kamertjes.

@ Madeliefke, lastig is dat met die slaapjes! Ben blij dat Lot allang niet meer slaat overdag. En Noa slaapt toch niet in dr wiegje dus dat is makkelijk ;)

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
  15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik had die rokjes gezien en moest inderdaad direct aan V&D denken

16. tulip

tulip Niet meer actief

madeliefke, ja dat zie je vaak met kindjes met dat leeftijdsverschil...hoor het om mij heen ook veel. Je doet er niks aan vrees ik.

17. MamavanMJ

Lastig zeg. Ik hoor dat inderdaad wel meer om mij heen. Komt vanzelf een moment dat het beter gaat. En als je echt een keer wat wil gaan doen kun je dan je oudste niet iets eerder/later op bed leggen?

Is je oudste nou 3? Gaat die naar de peuterspeelzaal? Misschien is dat een idee. Als je dan iets met de tijden kan schuiven en de oudste op de peuterspeelzaal is en je jongste in bed dan heb je mooi wat tijd voor jezelf ;)

Wij hebben het ook wel eens over een tweede, maar ik ben zo bang dat ik het niet trek als ik helemaal geen tijd meer heb voor mezelf. Max vraagt ook best veel aandacht en zie nog niet zitten hoe ik dat moet combineren met het huishouden en dan nog wat me time. We wachten denk ik tot Max op school zit voordat we aan een tweede beginnen.

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Slaapt Noa dan in de wandelwagen/box/maxi-cosi?. Dat is echt handig ja. Heerlijke periode! Dat deed Sep ook tot een maand of 7. Nu slaapt hij toch echt het best in zijn bed.

En ik weet dat dit echt maar een fase is. Na een jaar stapt Sep over (hopelijk) naar 1 slaapje en Puck slaapt dan niet meer, dus veel meer handen vrij :)

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    een tweeling hebben heeft ook zo zijn voordelen.... ;)

Maar ik herken het gevoel van "verplicht" thuis zitten ook wel....Je gaat ook niet altijd even makkelijk even met beide kindjes bv de stad in..

20. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk rokje!

Heeft iemand tips hoe zo"n soort rokje te combineren? Ik heb aan kerstwaardige dingen 2tule rokjes in paars en donkerblauw en een donkerbláuw mouwloos kanten jurkje. Verder grijze glitterbolero. Hoe kan ik dit nu echt gaaf afmaken?

Deel Deze Pagina