Getsie, moet me zo eigenlijk voorbereiden op een training die ik morgen heb maar ik heb geen ziiiiiin... *heb een schop onder mijn kont nodig*
groene legging en shirt denk ik....of donkerblauw shirt, moet even kijken hoe de kleuren zijn in het echt...
@glimlachje das jammer van de jurkjes! @zomercollectie nog niet over nagedacht, eerst straks maar eens kijken wat er nog past van vorig jaar. Heb wel wat dingen vooruit gekocht van B&L en ook een hoop doordraagdingen (vooral rokjes) maarreuh dames de winter moet nog beginnen hoor! @lynn rokjeen bombasetje nms @mamavanmj gefeliciteerd!!! @lima leuk dekbedovertrekjes, leuk ook nieuwe kamers inrichten @madeliefke owja dat is klote als ze zo verschillend slapen! @diadeem das een leuk rokje van de wibra! @jingles gefeliciteerd! @zo *schop* Schop ff terug want ik moet gaan strijken en zoooo geen zin in @hier gisteren regenjas geshopt bij wibra voor op kdv, ze wilde zelf mickey Mouse nou prima. Met mijn moeder vandaag stof gehaald voor rokjes, één multicolor, één paars ruit en donkegrijs joggingstof. Ik merk dat ze dat graag aanheeft, zeker naar kdv. @mariomama snap nu wat je bedoeld met krimpen van claesens jurkje, 2x gewassen enne hij is eigenlijk al te kort.
@jingles van harte met je moppie is ze lekker verwennd? @Lynn heel leuk de bomba set(ben ik nog steeds dol op)
Ja ik weet het, maar ik heb helemaal geen zin in die training dus nog minder zin in voorbereiden, pfff. Straks snel doen, dan ben ik er meteen van af. Thanks voor de schoppen allemaal *schopt sandraske terug, aan de strijk jij*
hier heel rustig met shoppen even deze maand geen shopgeld meer dit weekend ben ik jarig dus kost ook weeer hoop geld en sinterklaaskadootjes moet ik nog shopn gapen even belangrijker dan kleertjes(aangezien i kecht genoeg meer dan genoeg heb) kom nu nog dingen tegen wat ik nog nooit heb gedragen dus maar eerst eens dragen
het schoolavontuur... ze heeft vanmiddag na het buitenspelen haar jas in een hoek neergelegt en is er in gaan liggen zo moe was ze vertelde de juf maar evengoed wou ze graag naar ballet toe half 7 lag ze gebadderd en al in bed kapot was ze maar heeft het wel erg naar haar zin ik moet ook weer wennen aan dinsdag naar mijn werk toe vanmorgen op de fiets met wind mee ging als een trein terug windkracht 7 tegen pfffffffffffffff ik was kapot.....
Ach wat schattig ze wilde effe een tukje doen!! Hier in het begin ook helemaal kapot het ga nu beter maar jah hier gaat ze al vanaf de zomervakantie!!
Hoi meiden! Hier weer even een teken van leven van mij... Heb het gevoel een beetje geleefd te worden de afgelopen tijd, maar we bijten nog even door. Vanaf volgende week weer 1 dag in de week aan het werk, tijdelijk, voor een ex-collega die geopereerd moet worden. J. is vandaag voor het eerst naar de basisschool geweest om te oefenen. Gelukkig mocht ik er nog de hele ochtend bij blijven, maar volgende week moet mijn kleine meisje helemaal alleen Ik ga nu reageren op de laatste 10 pagina's. De rest heb ik wel bij- en meegelezen! @Miekje: Leuke dingen geshopt voor T.! Dat geruite Muy Malo shortje staat ook op mijn verlanglijstje @Tukker: Succes met (verder) afvallen! Nog even volhouden hoor, je bent nu al zo goed op weg! @Mariomama: Hier ook pyjama's geshopt voor Sinterklaas! Van Hello Kitty Moet toch eens bij de AH gaan kijken naar dat ondergoed, want ik hoor er een aantal van jullie elke keer over. Succes in jullie zoektocht naar een goede gastouder! @DJMomo: Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik die grote Takkie zag! @Babydream: Jouw berichtje is wel blijven hangen in mijn gedachten. Sterkte joh! Ik hoop dat het met relatietherapie op te lossen is, want jullie zijn zo'n prachtgezinnetje! Dikke knuf! @Zo79: Hier ook wel shopzin, maar ook aan het proberen te wachten tot de sale! Probeer me niet te laten verleiden door 25%, maar echt te wachten tot 40%. @SLC: Lastig he, dat moment dat ze 's middags niet meer slapen. Dan zijn ze aan het eind van de middag soms echt niet meer te genieten Hier was het bij beide rond de tweede verjaardag gebeurt met de slaapjes, dus dan heb je het nog best getroffen @Glimlachtje: Gave broeken! Ik zag dat je de afgelopen week flink je best hebt gedaan met shoppen! Jouw kast Benght uit elkaar Ik had irl al gezien dat die jurkjes met col zo dun zijn. @Lima: Misschien een jurkje van Billy & Lilly voor Lotte? @Lynn: Leuk rokje! Ik heb voor de kerst nog niets speciaals voor de meiden, maar daar hoop ik in de sale nog wat voor te kunnen vinden. Mooie case! Ik heb er pas 1 via Ebay besteld, voor 3 euro zoveel Je Bomba-setje vind ik geweldig! Ik wil het rokje ook nog graag... @MamavanMJ: Gefeliciteerd! Helaas woon niet in de buurt van Arnhem, anders had je 'm hier wel mogen brengen... @Madeliefke: Hier gelukkig nooit gehad dat de slaapjes na elkaar vielen. Altijd gewoon tegelijk op bed gelegd en bij J. was het al vrij snel helemaal over... @Diddl: Slaapt Noa 's nachts wel in haar wiegje of dan ook niet? Overdag is idd wel handig omdat je dan overal naar toe kunt, maar 's nachts zou het wel makkelijk zijn als ze er wel gewoon in zou slapen. @Jingels: Gefeliciteerd met je dochter! @Sandraske: Ben benieuwd naar de rokjes die je moeder maakt?! Wel een foto tegen die tijd! @Mirell: Bij jullie ook al schoolavontuur! J. is alleen vanmorgen geweest, maar die was ook helemaal kapot vanmiddag. Heeft alleen maar op de bank gehangen en gelegen. Wel van vier tot vijf nog naar de gym, maar ze lag om 18.45 ook
och gossie helemaal totallos! Hier lag er ook al eentje om half zeven in bed, vanmiddag niet geslapen en om vijf uur opstaan tja...
goed excuus de was is nog niet helemaal droog.. Morgen voor het eerst peuterzwemmen met Rienke en niet werken, ook weer ff wennen..
bij mij is alles weg gestreken heeerlijk maar morgenavond heb ik weer een was te draaien denk ik zo... staan nu 3 manden met elk een beetje een beetje rode was een beetje groen/blauwe was een beetje zwarte was gelukkig kleding zat in de kasten dus ik ga niet 1/4 wassen draaien