@mmv2m suuces met werken! Respect voor je reaktie! Ik ben ook benieuwd naar de rokjes, ruit rokje wordt in ieder geval een plooirokje, de andere twee gewoon recht denk ik.. Pff jouw meisje ook al naar school, valt niet mee allemaal maar kleine meisjes worden groot
@zomer, pfff daar moet ik nog even niet aan denken Ik denk dat Fay nog wel wat dingen past van dit jaar, maar wil zeker nieuwe dingen hebben Ik ga igg niet meer zo'n overschot kopen. Zoveel dingen die ze vorig jaar amper heeft aangehad. @sale, ik wil een paar dingen van z8 en ik wil nog wat van s&d le chic. @jingels, van harte met je dochter!!!!! Met Mason gaat het heel goed ,het is net of we een totaal ander kind hebben nu hij wat meer uitdaging krijgt. @mariomama, heel leuk gepimpt dat h&m shirt. Oh jammer geen klik, maar gelukkig kwam je er toch nu al achter en kreeg je niet pas dat gevoel als E er al zat. @miekje, erg leuk dat lief shirt wat je hebt besteld! @tukker, vreselijke strijd hé dat afvallen. @zo79, haha lastig die shopdrang * schop* en succes met voorbereiden!! @diddl, hoelang is je man dan weg? Leuk shoppen voor het huis! @mamavanmj, gefeliciteerd met je baan!!! @glimlachje leuke die broeken zeg! @madeliefke, ohhhh ja dat is lastig die slaapjes. Hier vond ik die periode ook vreselijk irritant. @lynn, leuk rokje!! Hopelijk voel je je snel beter!! oh bomba setje is ook helemaal leuk! @diadeem, dat is zeker een look a like rokje. Wel erg leuk! @sandraske, hup aan de strijk @mirell, ach de schat!!! Wel heel herkenbaar Fijn dat ze het zo leuk vind! @mmv2m, ohhhh oefenen alweer! Tijd gaat snel. Hoe vond ze het? Hopelijk krijg je het snel wat relaxer! Ik mis de foto's van je mooie meiden.
dat je heel de ochtend mocht blijven in de klas ik mocht 5 minuutjes en toen zei Amy-lynn mammm je moet naar huis toe alle mamaas zijn weg
nee dat doe ik ook niet inderdaad. Maar ik kan ook weer niet te veel achter elkaar wassen wan dan past het niet op mijn wasrek
Haha, Sandraske, groot gelijk, enne was droogt idd slecht met dit weer . Veel plezier morgen met zwemmen. Zo, beloof jezelf wat lekkers als je klaar bent, dat helpt hier altijd Lynn, oei, die is gaaf joh!!! Jingles proficiat met je meissie!! 3 jaar alweer!! Hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben!! Mm2vm, wat gezellig dat je weer even komt meekletsen! Jeetje J ook al wennen op school! Mirell, ach gos... Helemaal moe... Vindt ze het leuk op school?
@mirell, ahh je meisje zo moe. Valt ook niet mee dat school! Hier is het de derde week van T en tot nu toe trekt ze het heel goed. Ze is nog geen middag thuisgebleven en ligt ook niet vroeger in bed. Ik heb geen idee waar ze de energie vandaan haalt, maar oke @mmv2m, vond je meisje het wel leuk op school? Wat grappig dat je er de ochtend bij mocht blijven, hier moeten we weg. Mogen wel even blijven, maar daarna is het zwaaien en wegwezen. Succes met werken volgende week! @hier vanmiddag al 10 minuten gesprekken over Z en T gehad. Tzit natuurlijk pas kort op school maar doet lekker mee en pakt alles goed op. Heel de klas loopt met haar weg omdat ze haar zo schattig vinden hihi dus het is vooral bij de oudste kleuters iedere keer een strijd wie er met T in de rij mag lopen En T..vind het allemaal wel prima haha. Met Z gaat ook alles super. Juffen zouden willen dat ze alle 28 zo konden zijn als Z. Lief, rustig, helpt anderen graag en haalt hele goede cijfers. Modelkind (al is ze thuis soms wel eens anders )
Nou mijn vader wordt overmorgen aan zijn blaas geopereerd en vandaag belde de huisarts ,dat de chirurg ook gelijk die vreemde plek gaat wegsnijden. De chirurg zei wel ,ondanks de punctie willen we het toch verder onderzoeken..... Verder nog 2 dingen geshopt: stippenjurkje van claessens bij mariomama en Dit rokje van mim-pi voor 8 euro via mp: Bekijk bijlage 286579
@madeliefke, hmmm das een goeie. Ik ga zo echt echt echt beginnen @wonderteam, gaaf rokje zeg, en geen geld! Jurkje Claesen's ook erg leuk natuurlijk. ben nu al benieuwd naar de foto van Fay in het jurkje!
Dat rokje heb ik ook en is zooooo mooi! Hij staat ook in mijn album. Hij is wel wat wijd, moet mijn moeder nog vragen om hem wat in te nemen. Je hebt hem wel lekker voor een prikkie kunnen overnemen . Zo79, wat fijn dat je meiden het zo goed doen!! Ik heb volgende week oudergesprekken van mijn klasje. Altijd leuk en een beetje spannend. Je weet natuurlijk nooit waar ouders mee komen.
@wonderteam, o ja, net nog vergeten, veel sterkte voor je vader morgen! Fijn dat ze de vreemde plek ook meteen weghalen en duim ervoor dat het oordeel van de punctie bevestigd wordt @madeliefke, worden een paar intensieve avondjes denk ik met de oudergesprekken. Zeker in groep 3 zullen ouders een hoop vragen hebben denk ik?
Ik heb nog stippenjurkje claesens en rode bazer noppies(nog nieuw!! maat 98) in de aanbieding, iemand interesse? @zo fijn dat de meiden het zo goed doen op school! @madeliefke was droogt inderdaad slecht, heb de verwarming maar een beetje aangezet op die kamer..
@Lynnn...setjes is heel mooi. hier vorige week ook besteld met 40% korting, wacht nog steeds op de levering..... @Mv2m: respect die reactie van je. Succes met werken volgende week. @WT...succes mbt je vader. Rokje is leuk en spotgoedkoop @Zo en sandraske....voor het geval jullie nog een schop nodig hebben.... HUPPPPPP! Kreeg net een mailtje van een website die de sale aankondigde en daar stond in...we maken alvast ruimte want over 9 weken verwachten we de zomercollectie....Pfff dat gaat hard!
@MM2vM leuk even wat van je te horen! Sterkte en succes bij het weer 1 dagje werken! Hoe gaat het met je gezondheid? @all tnx voor de leuke reacties! @zo79: ahhh een modelkind, lief hoor! @mirell: ach arme meid ging ze een tukkie doen, wel schattig hoor! @wonderteam: heel gaaf dat rokje van mimpi! @greys anatomy: iemand de aflevering van gisteren gezien? de dame met de aneurysma: dat is dus wat ik heb, alleen bij mij is ie gelukkig niet zo groot nog...
De opruiming begint nu echt wel zon beetje, krijg van diverse site's al mailtjes en dit weekend heeft Zyzou ook al 40%. Zag vanmiddag dat er bij Saartje Prum 40% korting was op brand, maar kijk nu op de site en er staat dat alles nagenoeg uitverkocht is. Binnen een paar uur! Wonderteam, leuk!! En spannend hoor, de operatie van je vader. MamavMJ, gefeliciteerd met je baan! Lynn, gaaf setje van Bomba! Verder ben ik het even kwijt, sorry!
thnx voor de sterktewensen @zo79, wauw wat super zeg als je zulke dingen hoort van school!!! Hier over 2 wkn 10-min gesprekken. Ik ben ook zeer benieuwd hoe het jurkje zal staan
@ Madeliefke, Noa slaapt idd overdag alleen in wandelwagen of box. Als ik dr in dr wiegje leg krijst ze heel de buurt vijelkaar. Pas na de fles van 22.00 wilt ze in dr wiegje slapen. Ach ik vind het allang best, moet natuurlijk oook 4 x per dag naar school lopen en dan zou ik dr iedere x uit bed moeten halen. Er komt straks vast een periode dat ze overdag juist wel in dr bedje wil slapen en dan zal het ook best lastig zijn met de schooltijden. Maar heeft Puck dr slaapje nu echt nog nodig? Kan ze niet af en toe een dag zonder? @ Lynn, mooi hoesje! Leuk van Bomba, ben geen roze gewend bij D. @ Jingles, gefeliciteerd (nu echt ) PL jurkje is idd mooi! @ Mirell, ach gos je meisje zo moe! @ MMv2m, leuk weer van je te horen! Spannend he je kleine meisje naar school! Maar komt goed hoor, je went er snel genoeg aan. En ik moet zeggen dat ik het nu ook wel weer heel leuk vind. Ze wordt zo groot, ben dan zo trots op dr! Noa slaapt dus nachts wel gewoon in dr wiegje, van 22.30 tot 5.00 ongeveer. Dus ik vind het prima! @ wonderteam, hij weet nog niet hoelang hij dit x weg is. Even afwachten. sterkte voor je vader en leuk rokje! @ zo79, super zulke positieve gesprekken over je meiden! Dat was bij lisa op dr vorige schooltje ook dt ze dr allemaal zo schattig vonden hier volgende week gesprek, ben zeer benieuwd! komt dus al slecht uit dat manlief niet thuis is maar ik mocht ze alledrie meenemen voor deze x @ glimlachje, idd al weer snel he over 9 weken zomercollectie! Leuk!! Zei vd week al tegen vriendlief dat ik in januari weer flink shopgeld nodig heb
Zo79: Super zeg van de voorbeeldige meiden op school. Diddlmouses: Nou ik hoop maar ze het op deze school ook zo goed doe!! Wonderteam: Sterkte met de operatie van je vader!! Super gaaf zeg dat rokje van mim-pi!! En jurkje van Cleassens ook top! Loesjuh: Verleidelijk he al die kortingsmailtje, kreeg hier puckskinderkleding 30% korting!! Madeliefke: Succes alvast met de oudergesprekken!! Hier gaat het met de oudste 2 ook meestal goed op school. De oudste wel wat te stil!! De jongste is een stuiterbal luister goed maar kan niet stil zitten. Nou dat wisten we wel maar het ging al een stuk beter zei de juf.
@Diddle en alle andere met 2 of meer kids. RESPECTTTT! Ik vind het zo knap dat je 2 of meer kids kan hebben, een leven kan hebben, kan werken, kan shoppen en vooral kan genieten. Ik heb altijd het gevoel dat ik "moeder onwaardig" ben omdat ik totaal geen geduld, puf en energie heb. En dan heb ik er echt maar 1...op dit moment is ze behalve veel ziek ook in een fase beland waar ik haar echt achter het behang kan plakken! Het is de hele dag door NEEE, luisteren doet ze simpelweg niet. Ze zit op een dag meer in het strafhoekje dan elders! Echt om te huilen!