@shannen, gefeliciteerd met je kleine meid!!!! @glimlachje, ook ik sluit mij aan bij de overige dames @hos, fijn dat jullie je geld terugkrijgen!!
Meiden wat kletsen jullie veel! Heb weer 2 dagen gewerkt dus ik klets nu weer bij! @ Lynn leuk rokje zeg! En pas je wel een beetje op jezelf niet teveel hooi op je vork nemen! Ook een leuk Bomba setje ben benieuwd hoe het rokje met het vestje staat! @ Mirell fijn dat ze het zo naar haar zin heeft gehad op school en logisch dat ze moe is ze doen ook zoveel indrukken op! @ Jingels nog van harte gefeleiciteerd met je dochter! @ Mama van MJ gefeliciteerd met je baan! @ Shannen gefeliciteerd met je dochter maak er een leuke dag van! @ Hos fijn meiden dat jullie je geld terug krijgen! @ Hier wacht nog op mijn maillots ik hoop dat ze vandaag binnen komen! Gister met Eef om 3 uur s`nachts bij de hap gezeten.. Ze had weer zo`n erge astma aanval.. Haar gewone puf hielp niet dus nu is ze beneveld.. Was om half 6 zes weer thuis en om half 8 moest ik weer werken.. Nog een klein uurtje gedut maar jeetje wat is dat pittig zeg! Nu voor die kleine weer intensief puffen en ze heeft er zo`n verschrikkelijke hekel aan!
Brak, weinig nachtrust gehad. Y. heeft nu de waterpokken en heeft van half 3 tot 5 uur liggen woelen van de jeuk door ons bed heen. Sliep ze eindelijk, werd J. om kwart over 5 wakker @Sandraske: Da's een lekker excuus! Veel plezier met peuterzwemmen, lekker quality-time! Rokjes dus een beetje B&L model? @Wonderteam: Ze vond het superleuk op school, maar was wel vermoeid van de indrukken. En nog niet helemaal klaar met indrukken verwerken denk ik, want vanmorgen was ze om kwart over vijf al wakker en heeft niet meer geslapen... Leuk rokje! @Mirell: Hier worden de kindjes de eerste keer echt samen met hun moeder uitgenodigd op school, er stond ook voor mij een stoel klaar bijv. Volgende week moet ze wel alleen. @Zo79: Beter op school een modelkind en thuis niet dan andersom, toch?! Ben toch blij dat ik vanochtend nog even bij m'n meisje mocht blijven op die grote, vreemde school Lijkt me niks om ze daar ineens helemaal achter te moeten laten... @Glimlachje: Over 9 weken zomercollectie? Moet er nog even niet aan denken. Eerst maar eens alle winterkleertjes dragen Dikke knuf! 't Is echt een fase waar je dochter in zit, er komt een tijd dat het weer beter gaat. Probeer vooral het positieve gedrag te belonen, bijvoorbeeld stickers plakken voor goed gedrag (een kwartiertje zelf spelen, iets opruimen)en bij een bepaald aantal stickers een klein kadootje gaan kopen samen. @Lynn: Het gaat hier super met m'n gezondheid! Voorlopig niet meer terug voor controles (pas in maart weer ofzo) en ik barst van de energie! @Loesjuh: Ik heb geen 'echte baan' hoor, maar ga even tijdelijk iemand waarnemen en daarna stop ik er denk ik weer mee. @Diddl: Gelukkig maar dat ze 's nachts wel redelijk normaal slaapt. Ik geloof best dat het wel zal wennen dat J. op school zit, maar ik zie hier nu weleens moeders om kwart over 8 voorbij fietsen en dan kijk ik naar mijn eigen kids en denk: ze zitten nog in pyjama Zal wel een beetje moeten wennen aan alles op vaste tijden doen. @Sweetbel: Zwaai terug! @Shannen: Gefeliciteerd met Nina! @Futuremama: Sterkte voor Eef! Lijkt me heftig met zo'n kleintje en voor jou natuurlijk ook zo weinig slaap... Nog even een vraagje aan de financiƫle experts hier. Ik ga de komende weken in totaal zo'n 32 uur werken. Afgelopen jaar kreeg ik van de belasting de hele heffingskorting terug, omdat ik niet gewerkt had. Voor dit jaar gaat daar dan natuurlijk het salaris van die 32 uur af, maar houd ik er dan per saldo nog iets aan over of zou ik gaan voor Jan met de korte achternaam? Iemand die het weet? Verder ook nog leuk nieuws: vanavond krijgen we kijkers voor ons huis (terwijl het nog niet officieel in de verkoop staat). Ze zijn heel serieus, dus ben benieuwd!
@mmv2m Pfff zwaarrrr, succes met de pokjes! Algemene heffingskorting wordt, als je werkt, verrekend met de loonbelasting. Omdat je niet werkt, krijg je die al en zal je meer inkomstenbelasting moeten betalen via je aangifte. (zo was het bij mij in ieder geval)
mirell, hier ook zo moe hoor van school..m gaat ook alleen op maandag een hele dag en de rest halve dagen. jingles, nog gefeliciteerd met je meisje! zo79, fijn toch dat het met allebei zo goed gaat op school. wt, spannend met je vader dan...heel gaaf rokje van mimpi lynn, dat is echt een superleuk setje! shannen, gefeliciteerd met Nina future, beterschap met evi.
waarom doe je dit? Je schiet er toch niks mee op, om voor een ander een pyama te gaan bekostigen. Dat je een blog hebt voor jezelf is toch leuk! maar het is toch niet de bedoeling dat het je geld gaat kosten? wat is je doel ermee en wat wil je ermee bereiken???? ik dacht dat je het blog voor je zoon schreef, dat is toch een mooie insteek. sorry kan het niet laten kritisch te zijn. Wij hebben allemaal dezelfde hobby en bekostigen het ook allemaal zelf.
willen jullie in het zelfde dorp blijven? super.....dat jullie kijkers hebben voor jullie huisje. zijn al die bloed, zweet en tranen niet voor niets geweest. nog geshopt?? br@Nd? Ik ben sterk en heb voor mijn meisje nog niet op de bestelknop geduwd. spullen zoonlief binnen. meneer is met nieuw shirt naar KDV. het stoer shirt.
Zelfde dorp hoeft niet per se. In een straal van 15 km ongeveer. Wel spannend wat er na vanavond uitkomt... Ik heb nu even pauze genomen, want ben heel de ochtend al aan het opruimen (allemaal spullen in kasten stoppen enzo...) en schoonmaken. Verder niks geshopt; ik ben ook sterk Ik wil nog wel wat van Br@nd in de sale, maar verder niet zoveel wensen meer. Ze hebben nog niet eens alles aangehad
shannen en jingles gefeliciteerd nog met jullie meisjes! mamavanmj ik snap dat het beheer dit verwijdert want het wordt wat dwingend zo. ik vind het best leuk om over je blog te lezen maar het moet niet te gek worden. Beetje wat Mirell laatst ook al zei. mmv2m fijn dat het zo goed met je gaat. tja, van 32 uur werken wordt je niet rijk natuurlijk maar denk wel dat je er iets van overhoudt eigenlijk. wt, gaaf rokje!
iemand nog belang bij een rood teddy Kiezeltje vestje maat 92? Het is een superlief vestje maar Ro wil het niet aan en het is ook een beetje te krap met een shirtje eronder, het is ongedragen, valt dus wat smal. staat in album.
futuremama; Wat erg zeg dat ze het zo benauwd had s nachts!! Ik weet wat het is mijn zoon heeft het ook super erg gehad!! Maar het positieve is dat hij er echt overheen gegroeid is, hij ademt niet zo als een ander maar geen puffen meer nodig!! lob: Super leuk rokje zeg!! Ik zou het rustig houden!! Dus donkerblauwe maillot en shirt (of is het zwart) en dan rode bolero en groen haarclipje. Shannen: Super gefeliciteerd, een fijne dag gewenst!! Miekje: Leuk altijd he nieuw shirt aan!! MMv2M: Super zeg kijkers voor jullie huis, hopelijk word het wat. Net wat kleine doosje lego friends gekocht bij trekpleister is nu alle lego, playmobil en duplo 25% korting. Ze hebben meer kleine doosjes maar mooi weer wat voor mijn dochter mag 3 dec afzwemmen voor brevet2. En voor mijn schoonzus als kraamkado erbij een doos duplo!