Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mamavanmj Ik snap het pyama verhaal ook niet helemaal, bestel gewoon lekker een pyama voor je zoontje en show hem hier in het topic. Dat is de bedoeling van dit topic, laten zien wat je koopt, ideeen opdoen van anderen (ik tenminste), tips met elkaar delen en niet reclame maken voor een blog of pyama.

Het wordt erg dwingend op de manier waarop je bezig bent nu en net als anderen hier, ben ik daar niet kapot van...

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

sluit mij hier ook volledig bij aan. Als ik de blog wil lezen klik ik hem aan , maar ik wordt er wel een beetje "moe" van dat steeds je blog opnieuw benoemt in je reacties. Eigenlijk heeft het voor mij juist een averechts effect , ik heb dan namelijk juist geen zin je blog aan te klikken terwijl het idee leuk is.

3. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

@all,

Even een korte uitleg. Ik betaal die leuke pyjama niet zelf. Ik heb afgesproken met het bedrijf die de pyjama's verkoopt dat ik 1 pyjama weg mag geven na keus. Ik laat het aan de mensen die mee doen over welke je wil winnen en in welke maat.

Waarom doe ik dit? Dit zijn juist de soort bedankjes aan jullie die de blog lezen krijgen. Voor het bedrijf is het gratis reclame en voor jullie een leuk free item na keus.

Tuurlijk is zelf shoppen heel erg leuk, maar is het niet leuk om eens wat te krijgen? Alles is al duur genoeg toch? En niet iedereen die hier komt heeft het geld om zo uitgebreid te shoppen als een aantal dames hier doen. Ik dacht dat het juist leuk is om wat weg te geven.

IPV alles te laten zien op dit forum verwijs ik jullie door naar mijn blog. Als je dit vervelend vindt zou ik zorgen dat het in mindere mate gedaan wordt oke! Sorry hiervoor! Ik zal mee kletsen en als er echt iets is (zoals zo'n prijsvraag wat ik gewoon super leuk vind om iets weg te geven) dan zal ik het melden dmv verwijzen naar mijn blog via onderschrift. Nogmaals sorry allemaal.

Voor iedereen die wel mee wil doen verwijs ik je door naar mijn blog die in mijn onderschrift staat vermeld!

En shopze allemaal. Ik ga vandaag helaas weinig doen behalve het huishouden. Is ook wel eens nodig he ;)

4. wonderteam

@futuremama, oh jemig wat heftig zeg zulke aanvallen!! Hopelijk gata het snel beter met haar. Hopelijk kom ook jij de dag een beetje door en kun je vanavond lekker op tijd slapen :)
    @mmv2m, ohhhhh wat rottig ook die waterpokken :( Geslaagd dus de school. Wanneer mag ze weer? Succes met de dag door komen!!! Hier geen financieel expert ( behalve in geld uitgeven :D) . Sorry Super zeg kijkers!
    @tullip, hoe gaat het nu met je?
    @diadeem, leuk!! Ik zag het net in het krantje van trekpleister. Ik ga zo ook even kijken.

5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou een rode blazer en groen shirt doen.

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamavanmj, ik zou zeggen: doe het niet, dat continu verwijs in je reacties naar je blogs. Wij vinden het niet leuk, en de moderators van ZP stellen het ook niet echt op prijs.

verder: zit hier even niet lekker in mijn vel. maak me zorgen om Sjaakje.

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Vertel op meid wat zit je dwars?? Dikke knuf!!

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2728 mariomama, 14 nov 2012
    Laatst bewerkt: 14 nov 2012
    Ha meiden

Heb gisteren op de phone meegelezen maar reageren gaat daar een beetje lastig en nu weet ik niet alles meer....

WT gaaf rokje!
    MOMO wat heeft Sjaakje dan?
    FM super heftig even midden in de nacht naar zkh sterkte!

Ik heb net even alle kerstwaardige items uit de kast getrokken en gecombineerd. Ik kom over de 10 mogelijke setjes! Heb nog 2 zwarte en 1 donkerblauw jottum jurkje die ook allemaal leuk kunnen met glitterbolero of roze blazer oid. En het V&D strokenrokje met glitterbolero etc kan ook leuk naar KDV kerstfeest ofzo. De tule rokjes ook, al ben ik die paarse een beetje zat. En wat vinden jullie van de rode ruit jottum jurk (verjaardagsjurk) met rode blazer, is dat leuk? Ik ga zo dat kanten jurkje passen (heb de jurkjes allemaal nog niet gepast, beter even doen) en dan volg ik de tip van Zo om een glitterpanty erbij te halen. Ik moet ook nog een mooie felroze maillot niet te fel. Zal even wat foto's in een album zetten ben benieuwd naar reacties! Ben ook benieuwd naar jullie ideeen om dat paarse rokje te combineren, wie had hem ook alweer nog meer?

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij praat nog steeds haast niet. Mijn geduld raakt een beetje op :( Ik kan haast niet meer van hem genieten, ben vol continu bezig om maar zijn spraak te stimuleren, wordt nu een beetje geforceerd enzo. Maak me nu zorgen of er niet iets mis is. Het interesseert hem gewoon niets. Moet 27 nov op logopediespreekuur van cb komen met hem.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mariomama: zo das een boel kerstdagen :D

@momo: och jee dat vind ik wel naar te horen...misschien moet je juist even helemaal niet stimuleren, laat hem maar even...wie weet komt het nog vanzelf...?

@mmv2m fijn zeg dat het zo goed met je gaat! Doe mij een beetje van jouw energie :p

@tnx iedereen voor de reacties op bomba setje!

@future: och jee wat sneu voor je meisje!! En jij ook rustig aan hoor!Als je niet geslapen hebt is wel zwaar om te gaan werken en zwanger te zijn!

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

vervelend zeg dat het je zo dwars zit!! Vooral omdat je juist dan allemaal kindjes tegen komt die wel praten. Maar ik denk dat je voor logepodie pas met 3 jaar in aanmerking kom, maar misschien mag hij wel eerder!! Hier ging mijn neefje pas met 3 jaar praten dus ik denk persoonlijk dat het wel goed komt met sjakie!

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    mariomama; Leuk zeg zoveel setjes ik heb even in je alum gegluurd!!
    Ik vind de setjes met die paarse tulerok erg leuk voor de kerst en die jottum jurk (met stippelrandje) met rode jasje erg leuk!! V&d rokje is ook top maar niet zo voor de kerst vind ik persoolijk, maar kan uiteraard ook als je van meer kleur houd!!

13. MamavanMJ

Wat vervelend zeg! Wel blijven genieten van je kleine hoor. Een kennis van mij heeft een zoontje en die kon ook niet goed praten. Hij brabbelde wel, en kende een aantal woorden, maar het leek hem ook niet zoveel te interesseren.

Toen hij 3.5 was begon hij ineens met praten en er kwam hele zinnen uit het ventje.

Ik hoop dat logopedie iets kan betekenen voor jullie en anders gewoon blijven oefenen en genieten.

Mijn neefje kon pas lopen nadat hij 2 was geworden! Hij kon heel goed praten, had een super goede kleine motoriek en je merkte aan alles dat hij super intelligent is.

Het betekent niet direct dat er iets mis is! Sommige kinderen zijn wat langzamer met bepaalde dingen!

14. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb je gelijk in!
    Ik vond het V&D setje en bv dat setje met shortje ook niet echt voor de kerstdagen zelf maar zo tegen die tijd leuk voor KDV etc of misschien voor oud&nieuw? Er zitten ook glitters in dat V&D rokje namelijk dus leuk met de glitterbolero toch?

Ik heb trouwens ook nog glitter haarspeldjes in oa paars zilver en zwart :)

Zit nu nog te denken voor K wat ik zal doen. Ik dacht aan een blazer. heb leuke van name it gezien in donkerblauw of die van Momo is grijs.

Lastig, zelf hebben man en ik denk ik zwart en grijs/zilver aan. Of ik kan ook rood met zwart doen.
    E heeft donkerblauw met zilver.
    Matcht al niet.
    K dan donkerblauw met rood?
    mmmh niet echt goed gematcht.
    ik heb een leuk rood jurkje gezien voor E, misschien moet die er nog maar komen ;)

en nu zal ik ophouden over de feestdagen ;)

15. MamavanMJ

Ik heb al geschreven dat als ik de baan heb weer eens goed voor Max ga shoppen, maar ik bedenk me net dat ik helemaal nog geen verjaardags outfit voor hem heb.

Hij wordt 29 december 1 jaar en daar hoort natuurlijk een bijpassende outfit bij.

Iemand ideeen? Hij zit nu in maat 74 dus dan in maat 80 denk ik.

Mag merk zijn, maar niet te duur (geen 50 euro voor een broek of 40 voor een shirt).

Wat is voor jullie een echte verjaardags outfit? En is het leuk om bij simpycollors een shirt te bestellen met zijn Naam en achterop een grote 1 te bestellen? Vind dat nooit zo feestelijk er uit zien

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap dat je je zorgen maakt. Maar zou ook niet te veel vooruitdenken hoor!
    E is nog ietsjes jonger en praat ook zeker nog niet verstaanbaar het is dat ik weet wat ze bedoelt met haar gekraai.
    Volgens mij ontwikkelt ieder kind zich anders en kan je pas rond 3 a 4 jaar een beetje gelijk gaan trekken.
    Misschien gaat hij over een maand wel in 1 keer volzinnen zeggen!

17. wonderteam

@momo, oh wat rot zeg :(:( Ik kan je gevoel waarschijnlijk niet wegnemen ,maar ik denk echt dat het goedkomt. Zijn het losse woordjes die hij nu zegt?

@mariomama, ga zo even je setjes kijken :D
    @mamavanmj, ik zou persoonlijk niet voor zo'n shirt van simply colors kiezen.

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lynn bedankt voor je reacties! Dat helpt!
    Ik zag ook een stippenmaillot/panty bij zara. Heb alleen geen zin in de verzendkosten voor 1 maillot dus houd het even in gedachten.
    Zit te denken om toch het paarse rokje te verkopen.
    Straks even van alles passen.

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
  20. wonderteam

@ise, 2e jurkje :)

Is er toevallig ook een code van olliewood?

Deel Deze Pagina