mamavanmj, ik zou voor een verjaardagssetje gaan voor een gekleurde broek bv rood, met een vest/trui met bv donkerblauw en grijs met elleboogstukken en een stoere ruitbloes eronder. Ik zou denk ik wachten tot december als de kerstdingen in de uitverkoop komen dan heb je meestal wel mooie sets ertussen. Simplycolors vind ik niet zo voor een verjaardag.
agh na school ook nog een uur ballet hakt er wel in hahahha en hier gaat ze ook niet thuisblijven smiddags alleen de woensdag en vrijdag middag dan is er geen school
Tnx voor de tip. Klinkt wel helemaal als mijn style. Blousje met vest en een stoere gekleurde broek. Ik zal eens kijken of ik een setje kan maken zoals jij het aangeeft en dit hier posten. Kijken of dat een leuke outfit is. Hij is 29 december al jarig en we zitten heel december zo vol gepland dat ik niet zie zitten om dan nog de stad in te gaan om te winkelen of te wachten op een online bestelling. Als er iets mis gaat en het er te laat is zit ik behoorlijk te balen. Grijs heb ik al aardig wat ik denk dat een donkerblauw vest dan leuker is. Ik ga op jacht! Nog meer tips zijn welkom! Vind het al zo spannend. Mijn kleine jongen wordt alweer 1. Dan is die geen baby meer. Hij kan al zoveel en hoe leuk ik het ook vind soms mis ik mijn kleine baby die de hele dag wil knuffelen haha!
sorry maar ga er dit keer echt niet aan mee doen zomerkleding kopen als het nog winter is ik doe het niet meer!
vanmorgen zei Amy-lynn papa mama jullie hoeven mij niet naar school te brengen ik weet zelf de weg ook wel whahahha ze heeft het echt naar haar zin in de klas maandag avond mag mama helpen sinterklaas verziering op te hangen gezellig hoor! en het is hier echt het hofje uit en dan tunneltje onderdoor nog geen 3 min lopen
Ise, 1e jurkje vind ik leuk! Mariomama, kerst, daar ben ik nou helemaal niet mee bezig. Hou niet van glitter en nette combi's bij kids dus daar doe ik niet aan. Mirell, wat fijn dat ze het zo leuk vindt en dat jij ook leuk mee kunt doen. Hier ook vrij actief op school. Momo, hij lijkt anders slim genoeg als ie alle letters al kent. Lijkt mij ook geval van nog niet mee bezig... Komt vast goed maar hoop dat ze bij cb je wat gerust kunnen stellen. Heb wel zin in Sinterklaas denk dat we even naar de intocht gaan zaterdag en dan 's avonds schoen zetten. Ro is nu al dol op de sinterklaasliedjes en ik had haar uitgelegd dat Piet snoep in je schoen doet. Zegt ze :'eigelijk moet snoep in je mond, niet in je schoen. Je voet moet in je schoen' haha, wijsneus! Enne... bomba legging groen grijs gestreept geshopt. En claesen's jurkje bij Sandraske
De CB arts nodigde mij bij telefonisch consult uit voor dit logopedisch spreekuur, dus ik denk dat het ook wel voor sjaaks leeftijd is. En ik heb hulp van buiten gezocht, omdat ik er nu naar mijn gevoel te geforceerd mee omga. Hij spreekt wel wat woordjes, maar eigenlijk alleen als hij bij ons zit. Op het kdv bijvoorbeeld, zegt hij amper wat Daar is hij inmiddels voor de andere kindjes 'het kindje dat niet kan praten'. Hij lijkt ook woordjes die hij eerder al gezegd heeft te zijn vergeten. Alsof hij denkt: die kan ik toch al, waarom dan wat nog eens zeggen? Hij is echt niet dom ofzo, want hij kent dus wél al alle letters, en begrijpt ook alles wat je zegt. Je krijgt alleen nul komma nul reactie (behalve dan dat hij doet wat je vraagt).
agh joh dag 1 kreeg ik al een waslijst mee naar huis wanneer mijn wasdienst was whahahhaha maar kan mij t schelen ik vind het leuk om te helpen waar ik kan dus waarom niet
ik hoop nu dat het duidelijk is voor een persoon hier! wand merk bij meerdere mensen weerzin verpest ons toppic daar niet mee we hebben nog nooit prioblemen gehad en zijn al jaren actief hier! ga op facebook je vrienden vragen of ze willen kijken naar je blog daar is het wel toegestaan
heb je wel eens gehoord van iemand heeft een plaat voor zijn hoofd??? je blijft maar doorgaan over die blog sorry hoor maar het kan toch niet de bedoeling zijn
kan me heel goed voorstellen dat je je daar zorgen om maakt meid hopelijk krijg je meer duidelijkheid op het logopediespreekuur sterkte!
Dj Momo, knap dat je dan hulp zoekt. Misschien is hij onzeker, en als dat voorbij is, praat hij hele zinnen! Sterkte. Geek, gaaf die legging! Jurkje is ook super! Mmv2m, fij dat je je zo goed voelt! Lekker op tijd je bed in vanavond, hoop dat de pokken een beetje weg zijn! Future, wat eng zeg! Sneu voor jullie! Ook jij maar op tijd je bed in! Geshopt vandaag: luiers! Was in de aanbieding bij de Makro. Verder is het geld een beetje op helaas.
Ise, ik vind beide jurkjes erg leuk! Ik wil zelf heel graag die onderste voor de kerst, in grijs of roze, maar die bovenste is ook wel erg leuk, en ik denk dat jouw dochter die kleurtjes ook erg goed kan hebben. Moeilijk!
@momo Goed dat je hulp heb t gezocht. Te geforceerd er mee bezig zijn, is inderdaad niet goed. Voor jou niet en voor Sjaak ook niet. Iedereen zegt wel moet je niet doen maar ik weet ook uit ervaring hoe moeilijk dat is. Dat spreekuur zijn wij ook geweest met Rienke. Die bleek niet goed te horen en er bleek verder niets mis te zijn want de schade wat betreft praten heeft ze inmiddels dubbel en dwars ingehaald.. Maarreuh ik ben weleens jaloers als ik lees dat Sjaak al puzzels legt..