Hele reactie getypt is ie ineens weg frustrerend! @ Momo ik snap je bezorgdheid maar ook ik denk dat het vanzelf goed komt! Je hebt ook een hele poos met zijn oren getobt toch misschien dat hij daardoor een achterstand heeft opgelopen wat betreft zijn spraak! Mijn broer heeft ook altijd getobt met zijn oren en hij was ruim drie en toen begon hij pas met praten.. Hij is nu leraar dus gelukkig goed gekomen. Maar je twijfels gewoon uitspreken en het is te hopen dat iemand je erin kan begeleiden!! En by the way wat een heerlijk mannetje staat hem goed!!
Geshopt bij boetiek Wieb grijs shirtje voor kdv (heeft ze zelf uitgezocht) en strokenrokje bij wibra Baby meisjes rokje | Nieuwe Collectie Collectie | Kleding | Goedkoopste Discounter van Nederland Meisjes shirt | Nieuwe Collectie Collectie | Kleding | Goedkoopste Discounter van Nederland
Zo, vanmiddag even de halve kast doorgepast mevrouw vond het nog leuk ook! Jottumjurkjes 2 nog te groot dus die kan ik voor nu schrappen dat scheelt weer. Nieuwe combi bedacht voor paarse rokje. En wat dingen uitgezocht die te klein zijn voor op mp of om door te geven. Ruimt weer lekker op zo! Ik zal vanavond foto's weghalen. Voor k colbertje gezien bij we. Heeft iemand daar nog een code van toevallig?
Blazer valt wel echt heel smal! Heb nu de kleinste maat even gepast, vrijdag pas tijd om alles echt goed door te passen. Een van de jeans gaat trouwens sowieso terug. Ik vind de kleur in t echt niet mooi.
Wat een leuk ventje zeg! en wat staat het hem mooi. sandraske Wat een leuk rokje. Zo zie je maar weer dat het niet duur hoeft te zijn. Hoe ga je hem combineren?
@djmomo, ja idd jou Sjaak kan heel knap puzzelen dat is hier echt nog een ver van mijn bed show * Hopelijk geeft het spreekuur je wat rust erin. Wat een heerlijk ventje is het toch!! Het blazertje staat hem top ,maar ik moet zeggen dat ik hem wel wat smal vind. @mariomama, leuk zo met de feestkleding bezig zijn hé Bakkaboe had ook heel veel. Of past ze dat echt niet meer? Volgens mij een code van de WE in de club. @geke, oh wat zegt Ro dat al knap van die schoen!!! Leuk de intocht, hier gaan we er ook heen. @sweetbel, luiers zijjn niet de leukste shopsels ,maar wel hard nodig
Ik kwam dit setje tegen op kleertjes.com en vroeg me af of jullie dit een leuke outfit vinden voor Max zijn eerste verjaardag?
Sandraske: Wauw gaaf zeg dat setje van wibra, beheers ik me maak jij het me weer moeilijk. Mirell: Ik ga ook proberen geen zomer meer te shoppen in de winter. Maar of het me lukt?? DJmomo: Oh zo gaaf dat blazertje!! Mariomama; Ik zou dan even wachten bij We komt vast binnenkort weer code, even mijn mail nagekeken maar zag niks interessants!! Wonderteam: had je nog wat bij de trekpleister?? geke; Leuk zeg dat cleassens jurkje, blijft toch hot op dit topic
Ik heb nog 1 glitterlegging van bakkaboe meegenomen. Maar de rest durf ik echt niet meer aan. Shirtjes worden ook kort rokjes zou nog gaan maar goed ik heb ook niet veel meer nodig Ik ben expres vroeg begonnen omdat ik wist dat ik nog het een en ander had liggen van vorig jaar of glittermaillots vooruit gekocht etc. Ik wilde dus niet in de verleiding komen weer van alles erbij te halen omdat ik vergeten was wat ik had. Op een maillot na ben ik dus ook wel klaar. En nog even een jasje voor K erbij
@mariomama, ja je hebt groot gelijk en zeker met al dat feestspul kom je snel in de verleiding. * Nou ik ga hardlopen en daarna ook de feestartikelen uit zoeken *