he balen zeg!! En ik ga morgen nog terug bedacht opeens dat ik voor allemaal nog een klein doosje kan gebruiken want ze krijgen hier over 2 weken alweer hun rapport. En dan krijgen ze altijd kleinigheidje!!
mama van, ik vind het op zich leuk maar vind grijs als bovenkleding mijn zoontje niet zo staan. Daar zou ik even over nadenken.
ik heb nu ongeveer 6 prive berichten gehad van ons meiden over het feit er iemand mij hier voor HEKS uitmaakt we weten allemaal wel over wie dit gaat....
Super hot zeg!! mama van mj: Ik vind die outfit niet zo heel bijzonder, zou eerder voor een opvallender kleurtje gaan aqua ofzo!!
Mamavanmj erg leuk setje!! Mariomama, kan de link niet volgen op mobiel sorry. Djmomo, staat hem mooi! Idd wat smal... Als je hem wast misschien niet goed deze maat. Wonderteam, dankje! Ze praat wel peuterig natuurlijk nog en ik versta haar veel beter dan andere mensen maar ze maakt hele lange zinnen. Sandraske, geinig shirtje is dat zeg!
mevrouw opend dus een toppic over mij waar ze me een heks noemt nou sorry maar wat is dit zieligg...... ze wil dat ik haar berichten niet meer kan lezen maar dan kan ze ook stoppen hier schrijven dan lees ik het ook niet meer en daarbij sturen er 6 mensen mij meteen een bericht ik kom er dus zowizo wel achter nou ik vlieg er weer van tussen op mijn bezemsteel
huh?! Waar? :x Jemig zeg... ERG vervelend dat dit nu zo uit de hand loopt. Ik sluit me volledig bij je aan Mirell! We hebben een super leuk clubje, en willen dat graag zo houden!
kijk maar even bij mijn statistieken dan zie je m er tussenstaan en dan zie je ook wie hem geopend heeft maar dat is niet zo verrassend
Zo'n soort bericht kunnen we ook plaatsen op haar blog waarvan we onderhand het adres wel kunnen dromen