maar nu weer over shoppennnnn heb vandaag een interactive babybornpop besteld heb nu een jongentje apart en hoop dat het meisje nog binnenkomt was nu met 20% korting en heb bij kruidvruit leuke tekensets gekocht.... ben ook nog op zoek naar 1 bomba setje(vind die dierenjurk wel gaaf die wil ik in uitverkoop
Jeetje MamavMJ, dat is wel heel triest! Ik denk dat je beter je eigen topic bij baby en dreumes kunt aanmaken en dat we hier verder gaan met ons eigen clubje..
DJMomo, gaaf blazertje! Sandraske, leuk setje van de Wibra! En grappig shirt van de Shoeby, beetje Desigual achtig. Mariomama, ook leuk! Mirell, hier ook nog speelgoed shoppen. Voor J. haar verjaardag nog ene Quinny poppenwagen en Little pony trouwkasteel en extra paardjes. En voor de kerst voor M. een piratenboot (af en toe denk ik dat ik een jochie heb haha, geeft niks om poppen!) Verder ben ik klaar geloof ik!
@ Shannen, gefeliciteerd met je meisje! Leuke dag gehad? @ FM, jeetje dat was ook heftig ineens dan vanacht. Sneu hoor voor je meisje. Jij vanavond lekker vroeg je bed in! @ MMv2M, goed zeg nu al kijkers, ben benieuwd! @ DJmomo, knuf voor jou maar zou me echt geen zorgen maken hoor. Hij is echt nog hartstikke jong. Lisa was ook niet zo vlot met praten als Lot maar wel motorisch weer heel snel met alles. Sjaak doet het motorisch volgens mij ook allemaal hartstikke lekker? Maar het is altijd fijn als er naar gekeken wordt. geweldige foto, heerlijk ventje is het hoor! @ Ise, beide jurkjes niet echt mijn smaak maar 2e leuker. @ Mirell, leuk al op school helpen. Dat mis ik eerlijk gezegd wel maarja ik heb er hier nog 2 natuurlijk maar voel me toch wel bezwaard dat ik echt nooit kan. En lekker zo dichtbij, Lisa vind het ook maar onzin dat ik dr nog breng ( 7 minuten lopen, zij fietsen 2x drukke weg over ) Lisa heeft het gelukkig wel weer super naar dr zin op school, ben ik zooo blij om want om iedere dag een huilend kind thuis te hebben dat roept dat ze niet naar school wilt is echt niet fijn. Nu heeft ze weer lekker vriendinnetjes en is ze weer helemaal blij. @ Geke, whaha wat een wijsneus, heerlijk! @ MamavanMJ, dit is we heel triest hoor, was het al helemaal met de rest eens wbt je blog. Ik heb er ook nog nooit naar gekeken, zegt wel genoeg denk ik. Ben alleen geneigd je reacties niet meer te lezen (omdat ze toch maar over 1 ding gaan) en dat kan toch eigenlijk ook de bedoeling niet zijn. Ga lekker ergens anders onrust zitten stoken en laat "onze" Mirell met rust!! Hier vandaag gezellig met mn meisjes irl wezen shoppen en uiteraard gezellig wat gaan eten. Lekker een x niks (nouja streep maillot van H&M) voor de meisjes en 3 paar laarzen voor mezelf en 2 shirtjes en leggings. Wel voor Lisa nog een heel leuk kleuter-vriendenboekje van style princess gekocht vor op dr nieuwe school, is ze helemaal blij mee.
Loesjuh: Hihi een piratenboot leuk toch ik was vroeger ook een jongen hoor en is echt over gegaan hoor!! Sandraske: Hip shirt hoor!! Mirell: Leuk zeg een babyborn jongen!! Diddlmouses; Leuk zeg een vriendschapboekje!!
ja ik heb meer die vrijheid met 1 kindje maar je moet je nooit bezwaard voelen hoor! ik vond het wel heel leuk dat ze ons(vriendin haar zoontje zit ook net op school)meteen benaderde zo kunnen we meteen beetje kennis maken (ik kan al heel veel moeders maar ben ook altijd wel een mensen mens lekker kletspraatje enz)