Wat ontzettend naar om te lezen. Vervelend dat de artsen niet dezelfde prioriteiten hebben als jullie als ouders. Ik begrijp dat niet.
Oh wat erg zeg en vreselijk zielig zeg die "aanvallen". Pff dat die kinderartsen maar gauw wakker worden en echt op zoek gaan naar de oorzaak!! Dikke knuf!!
mariomama, blazer helemaal hot! djmomo, he ff spannend met sjaak, snap dat je ermee zit. miffy, sterkte met elin..dikke knuffel. mirell, haha ik las eerst het topic in over deze site voor ik het hier zag en dacht eigenlijk dat het over miekje ging haha. Niet dat ik haar een heks vind, maar die maakte de eerste opmerking volgens mij Maar goed...negeerknop en opgelost We hebben wel veel meelezers ineens
hoeft niet hoor! als je maar weet dat ik de zwarte magie kundig ben... maar dat weet hier ondertussen iedereen wel en het is bijna kruisigenheiligen dussss wie mij heks noemt zal zelf in een kikker veranderen en alleen nog maar kunnen kwaken
Miffy, wat sneu voor jullie! Hoop dat ze nu eindelijk eens hun best gaan doen daar. Heel veel sterkte!
volgens mij heeft iemand het Oranje bengh jurkje al met korting kunnen kopen die weet ook wel waar het gekocht is
Glimlachje bedankt voor de tip van het jurkje... alleen nu zit ik weer te twijfelen over de kleur . Wat denken jullie dat Juul beter zal staan, het rode (die ik het leukst vind eigenlijk) of toch de roze... of de donkerblauwe... jullie zijn lief allemaal (ja zelfs jij mirell
@ Miffy, jeetje meid wat erg voor jullie en Elin. Heel heel veel sterkte van deze kant! Vriendenboekje was op Lisa dr oude school ook helemaal hot dus daar had ze er al eentje en kent ze het al van. Hier nog niet voorbij zien komen maar ze vroeg er zelf om en toen zagen we deze hele leuke toevallig. Ik weet ff niet meer wie het vroeg maar heb 2 paar korte laarsjes (d. blauw en zwart) en 1 paar hoge zwarte laarzen gekocht. Moest echt ff laarzen zonder hak hebben want met 8 x 7 minuten van/naar school lopen en met de hond is altijd hakken aan niet handig
wijffie nogmaals ruustig aan het is dat ik ver weg woon van je maar anders kwam ik een bakkie met je doen in t ziekenhuis
@Miffy...graag gedaan Ik heb ze hier nu alle drie...mijn dochtertje is donker en daar vind ik de roze echt het leukst. Denk dat de oranje jou meisje wel echt heel goed zou staan.
Miffy wat zielig dat ze weer opgenomen is... Wij lopen al sinds Tess 6 weken oud is ziekenhuis in en ziekenhuis uit en heb ervaren dat je overal zelf op moet hameren qua verpleging & onderzoeken, ook in een academisch (kinder) ziekenhuis. Hoop dat ze snel een oorzaak kunnen vinden, sterkte!! Ik ben vandaag stiekem tussentijds gaan wegen en de weegschaal gaf alweer een kilo minder aan, -3.8 dus en nu 9 dagen bezig
@ miffy, sterkte!! Hopelijk knapt ze snel op en mag ze weer mee naar huis.. Hier heel druk geweest met school en nu weer 4 dagen vrij... Had een beetje teruggelezen maar een week terug lezen was toch ietsje veel... Zag wel dat ik iets gemist had over een opmerking.. Hier niet veel geshopt. Wat maillots en 2 bolero's om de benetton jurkjes af te maken. Zalzo even een foto plaatsen!
pas op he dat je niet te dun word dan moet je op de brandstapel heel goed hoor! hou vol ik moet maandag maar streng worden eerst zaterdag mijn verjaardag vieren....lekker taartjes eten en savonds gourmetten en raad eens wat ik van manlief en dochter krijg............................................................................................... inderdaad een nieuwe bezemsteel