Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Weet iemand hoe Muy Malo valt? Of heeft jouw dochter een jurk van dat merk, Mirell? (als ze inderdaad ongeveer even lang zijn)

Ik zie net namelijk een onwijs gaaf jurkje (wel met korte mouw) van dat merk.

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    dan is ie even net boven de knie
    maar daar hou ik wel van

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Staat je dochter mooi, Mirell. Ik zag dat jurkje net ook en ik vind hem echt heel leuk, maar te duur in verhouding (dan vind ik hem te 'simpel' voor dat geld, als je begrijpt wat ik bedoel?). Ik zie wel meteen welke maat ik moet hebben. Dank daarvoor!

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    nee geen jurkje van dat merk wel een broek

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    maar simpel verveelt wel minder snel merk ik zelf

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dan ben ik heks 3! Ben ook kritisch geweest. Misschien win ik de pyjama van de heks wel. @ wonderteam geen toegang verlenen tot de club aub

7. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Waarschijnlijk heb je wel gelijk, maar ik vind de prijs dan zo hoog in verhouding. En ik ben uren tijd kwijt met zoeken naar dit merk met korting. Je kunt natuurlijk wel meer combineren met verschillende maillots enzo. Ach...ik ben gewoon een shop-dombo. Ik zie altijd zulke gave dingen voorbij komen & ik zie het gewoon niet ofzo. Ga dan voor 'veilig' (veilige combi's enzo).

8. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik vond de reden dat je opgaf om te winnen erg leuk, maar door deze reactie lijkt het me inderdaad niet verstandig dat je wint. Heel dankbaar ben je dan vast niet.

@derest ik bedoelde het met m'n blog gewoon goed. Was gewoon entausiast en had al gezegd dat ik er op ging letten. Dat er da tot twee keer toe zo'n lompe reactie schoot me in mijn verkeerde keelgat. Had geen zin om haar berichten nog te lezen omdat ik me er gewoon rot door voelde. Sorry dat ik je heks noemde Mirell ik baalde gewoon van je reactie.

Zal jullie niet meer lastig vallen :( veel shop en show plezier

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    mario, ik vind de blazer ook cool hoor! of nee, niet cool, maar hot :)

zeg, tante toverkol, even mensen hier wegjagen!? :D

zag een leuk shoeby shirt voorbij komen!

Miffy, meis, wat een ellende voor je dochtertje. wat moet dat ontzettend naar zijn om je kindje zo te zien. Hele dikke knuf.
    Ook voor tesske, die ook al zoveel ZH van binnen gezien heeft.

Plaatst mijn 'zorgen' wel in een ander perspectief weer. Poeh. Ben er beetje stil van.

Jullie hebben gelijk, Sjaakje is nog jong, en zal vast allemaal wel goed komen voor hij 18 is. Maar dat duurt nog zo lang.. En wordt nu beetje alles overheersend. Hij is inderdaad motorisch wel erg sterk, zowel fijn (puzzels t.m 9 stukjes) als grof (springen, huppelen, fietsen). En hij is dus ook niet dom ofzo (dat ie al alle letters kent). Mss is dat ook wel een beetje zijn 'probleem'. Ach, we zullen het zien de 27e....

10. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    wowwww, heb een dagje een training en heb meteen heel wat gemist zie ik :$:cool: Ik houd wijselijk mijn mond. Heel de dag al bezig geweest met beïnvloeding en onderhandeling dus het is niet verstandig om hier nu op te reageren. Mijn genuanceerdheid is al wel een beetje helemaal verbruikt tijdens de training :p Maar Mirell, laat maar kletsen, iedereen weet wel beter ;)

@miffy, pff wat ontzettend vervelend dat het echt niet opschiet in het ziekenhuis. Ik hoop dat die artsen zichzelf snel bij de lurven grijpen en dat arme kind nu eens goed onderzoeken zodat ze goed geholpen kan worden! Sterkte meid!

11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    O ja, djmomo wilde ik ook nog even op reageren! Ik heb hier een beetje hetzelfde met T gehad. Praatte veel minder dan haar oudere zus, veel minder goed ook. Ze begreep echter wel echt alles en was motorisch ook erg snel. Iedere keer als ik me zorgen ging maken, maakte zij weer een sprong waardoor ik het nog even aankeek. En nu is ze 4 jaar, en praat zelfs beter dan sommige van haar klasgenootjes! Het kan dus zeker wel bijtrekken! Over het algemeen is het zo dat de kinderen die pas laat gaan praten, tegen de tijd dat ze vier jaar zijn op hetzelfde niveau zitten als de kinderen die al heel vroeg goed konden praten.

Neemt natuurlijk niet weg dat je altijd advies van een professional in kunt schakelen als het je toch niet lekker zit!

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @de rest, sorry, even geen puf meer om op iedereen te reageren. Training was best intensief dus ben een beetje leeg nu ;) Morgen beter ik mijn leven!

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo79, ja dat zeggen wel meer mensen, dat het tegen de tijd dat ie 4 is 'vast is bijgetrokken', want dat was bij die en die ook zo. Maar ik kan helaas niet in de toekomst kijken, of dat echt zo zal zijn, en ik wil niet over 1,5 jaar spijt hebben dat ik niet veel eerder aan de bel heb getrokken. Ik hoop id maar dat hij over niet al te lange tijd gewoon de oren van mijn kop lult, dat ik denk "waar zit die uit knop!"

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    dat is waar hahah doe ik ook vaak hoor!

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @djmomo, nee dat snap ik! Zeker omdat ik ook meerdere malen op het punt heb gestaan om een expert in te schakelen. Als je het je niet lekker zit, dan zou ik zeker verder gaan kijken. Bij T was het iedere keer op het randje (naar mijn idee). Overigens heeft het zowel het CB als het kdv hier altijd gezegd dat ze weliswaar wat later was, maar dat ze wel binnen de normen viel. Plus dat er iedere keer verbetering en vooruitgang in zat en dat is wel belangrijk heb ik begrepen.

Sterkte, ik weet hoe het voelt om je hier zorgen over te maken. Hoop dat het snel goedkomt!

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    had dat dan gewoon hier gezegt
    je ziet we komen er toch achter
    het had echt niet zo ver hoeven komen
    meerdere wezen je steeds op hetzelfde
    maar hoe duidelijk hadden we dan moeten zijn??
    zelfs berichten werden verwijderd
    en zelfs dan nam je nog geen afstand
    en zelfs in een bericht dat je niet zoi vaak er meer over zou ppraten
    heb je 5 keer je blog benoemd

tja dan heb je wel een plaat voor je hoofd
    en dat heb ik je gezegt
    en dan ben ik ineens een ......(iets wat ik niet meer ga herhalen)

je kan hier gewoon gezellig meetikken kletsen weet ik veel
    maar hou je blog gewoon als ondertitel
    en wie t wil zien kijkt
    en anders niet...

dan kom je minder opdringerig over naar iedereen hier

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lief van je Mirell, en wat mij bereft ben je welkom hoor, mama van MJ!

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@miekje, nee natuurlijk niet :D
    @zo79, dat klinkt als een pittig dagje!!

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Zo79, klinkt leuk, je training! Ik heb met pleiten ook zo'n training gehad, best veel van geleerd!

20. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Fijn dat je reageert! Het ligt ook echt niet aan jou hoor en ik begrijp het ook wel, maar ik was gewoon iets te enthousiast. Ik had zelf niet eens gezien dat de reactie was verwijderd. Pas bij jou berichtje.

Het ging niet alleen om dat berichtje, maar ook al een berichtje ervoor. Lastig op een forum om te lezen hoe iemand het bedoeld. Misschien bedoelde je het niet zo kwaad als het over kwam op mij.

Ik had je niet mogen beledigen en dat spijt me!

Ik heb gewoon veel (en dat is geen smoes) aan mijn hoofd. Zoals ik al had verteld heb ik een baan. Ik ben heel blij met mijn baan, maar er zit wel iets vervelends aan vast. Ik moet verplicht 2 a 4 weken fulltime training volgen. Omdat we nog geen opvang hebben gaat hij uit logeren bij oma (aan de andere kant van het land). Hij gaat van zondag tm vrijdag daar logeren de eerste week en de tweede week van zondag tm woensdag.

Mijn ventje is nog nooit zo lang niet bij mij geweest en vind het echt verschrikkelijk. Ik voel me een ontzettend slechte mama en ik ben bang dat hij mij straks niet meer kent of niks van me wil weten. Ik zit me sinds het nieuws van me baan me al in de piepzak. Heel dubbel dus want de baan lijkt me geweldig.

Er is geen andere optie dus ik moet me er overheen zetten, maar dat is moeilijker dan gedacht.

Misschien dat ik dit ook wel heb afgereageerd en daardoor een beetje geobsedeerd raakte.

Nogmaals sorry!

Deel Deze Pagina