Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @wonderteam, ja was best pittig. Hoofd zit nog een beetje vol van alle info ;)

@sweetbel, het was echt heel interessant. Onderdeel was ook om jezelf aan te passen aan de communicatiestijl van je gesprekspartner en dat is best lastig. Zeker voor een jurist haha :p (die hebben nou eenmaal altijd gelijk toch :p)

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

ja wil hier dus mee laten zien
    dat iemand die iets eerlijk zegt
    niet meteen een rotpersoon is

en inderdaad schrijf gewoon mee
    en laat je link staan waar die staat
    en klaar

denk dat dat gezelliger is..................

dus het is nu aan jou @mamvanmj:)

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    *Joehoe*

Hele dag hard gewerkt. ben beetje op. Dochter loopt tegenwoordig ook hele avonden lang te struinen op haar kamer, dus daar ook druk mee.
    Ik zag weer een aantal shopsels voorbij komen, het éénw at leuker dan de ander ;)

@momo: spraak is op die leeftijd nog volop in ontwikkeling. Mijn dochter sprak op Sjaaks leeftijd even goed als jouw sjaak.
    Nu maakt ze volledige volzinnen, voltooid deelwoord en verleden tijd struikelt ze nog wel eens over,maar hey...het hoeven niet allemaal Einstein´s te worden ;)
    Eigen tempo leren, is helemaal NIETS mis mee.
    Klinkt cliché,maar laat het maar een beetje gaan. Mondmotoriek komt echt vanzelf.

@miffy: sterkte met je dochter... wellicht ondanks de verzekering toch maar eens tijd voor een ander Zh? Heeft ze al eens een buikecho gehad?

@mirell: leuke foto van je dochter.

Ik ben nu echt nog niet bezig met de voorjaarscollectie, ik zit wel te wachten op de sale :D

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @miffy sterkte meid, ik kan er met mijn pet niet bij dat het zo lang moet duren allemaal!

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik duik nog even een warm bad in en dan m'n bedje... morgenochtend weer naar m'n kleine muppie! Lief dat jullie allemaal zo meeleven, doet goed! En Mirell dat bakkie mag je komen doen hoor :), moet je alleen een klein ommetje maken maar Maastricht is leuk shoppen haha

heb net het bengh knofje besteld in het oranjerood :D, nu nog dingen zoeken om mee te combineren. Had het bengh strikshirt in t geel op t oog maar toch maar niet gedaan, omdat madame Julie nogal afkerig kan zijn van dingen rond haar nek, dus durf die turtle neck niet aan met haar ;)

sandraske, ik duim voor overmorgen.... nog geen testdrang?

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee helemaal niet eigenlijk, de zwangerschapssymptomen (die komen door de spuit om eisprong op te wekken) beginnen ook af te nemen dus ik verwacht er maar niet te veel van..

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avondje weg geweest maar niks gemist zie ik *houd niet zo van heksenjacht*

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Zie wel dat ik een boel gedoe gemist heb, maar zie ook dat het brandje al geblust is.... Gaan we weer verder met waar we goed in zijn: kletsen over kleertjes!!! :)

Miffy, wat erg :(. Je denkt toch in het ziekenhuis goed geholpen te worden... Hoop echt dat ze actie gaan ondernemen...

Momo, snap je zorgen wel. Het is lastig als een kind zich weinig verstaanbaar kan maken terwijl het al wel heel veel snapt. Kan wel zeggen dat ik ook 2 kindjes ken die precies even oud zijn die alleen 'mama' en 'brr brr' zeggen, maar dat helpt vast niet...

Mirell, I love jouw meisje in Bengh. Staat haar zo wijs en mooi!

Sandraske, leuk de spulletjes die je geshopt hebt! Shirt Shoeby erg mooi!

Zo, knappe jij, zo goed je best doen met een training!! :)

Lynn, heb jij komende week ook ouderavonden?

Jingles, ik wacht met je mee op de SALE. Heb een verlanglijstje gemaakt bij KKTK, maar de portemonnee werkt eigenlijk totaal niet mee...

Verder, weinig onthouden, is het te vroeg voor haha. Ga de kids uit bed plukken en dan hop naar de opvang en deze mama aan het werk! Kijken of mijn kindjes van groep 3 er zin in hebben vandaag! :)

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @madeliefke: nee wij hebben al ouderavond gehad, bij ons werkt het iets anders dan in regulier basisonderwijs, wij hebben geen 10 minuten gesprekken namelijk maar handelingsplanbesprekingen met ouders, die duren wat langer dan 10 minuten en zijn dus verdeeld over een jaar uitgespreid.

@de discussie: dit is mijn topic :D:p en iedereen is welkom als we elkaar maar met respect behandelen. Uitschelden vind ik nier respectvol. Excuses daarvoor maken wel. Dus ik wil het best nog even proberen met MamavanMJ maar als er weer wat ' aan de hand is' is het wat mij betreft klaar.
    @mirell: wij weten allemaal dat je dingen niet hard bedoelt en een lieve vrouw bent, maar mensen die jou nog niet zo goed kennen, kunnen jouw manier van typen misschien verkeerd opvatten, eerlijkheid is prima, maar probeer het misschien volgende keer wat minder direct te verwoorden? En anders via pb?

@miffy77: heel veel sterkte weer meid, wat een gedoe en wat sneu voor je arme meisje dat ze zo'n pijn heeft...

@minaa: leuke setje meid!

@diddle: fijn dat het naar school gaan weer leuk is voor Lisa!

@nou meiden veel shopplezier, ik moet werken....

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

goedemorgen :)

Bleghhhh slechte nacht gehad. Fay wil altijd met blote benen slapen ,maar nu is ze 4x wakker geworden van de kou. Een slaapzak wil ze ook niet aan. Wat moet ik daar toch weer mee?

@jingels, ah jakkes wil je dochter dan 's avonds niet slapen?
    @sandraske, oehhh spannend!!
    @madeliefke, werkze!!
    @mirell, mooi gesproken en lief van je :)

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Rienke tzelfde, wij draaien de verwarming iets omhoog ;)

12. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Geloof dat ik ook wat gemist heb.....

13. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Wat een gedoe allemaal zeg! Ook ik wijd er maar niet over uit er is al zoveel over gezegd maar ik ben blij dat ik je een pb gestuurd heb Mirell!

@ miffy jeetje meid wat krijgen jullie en vooral elin allemaal te verduren! Wat verschrikkelijk en wat sta je machteloos! Heel veel sterkte meid!

@ sandraske spannend meid ik duim voor je!

@ wt dikke knuff voor vandaag moeilijk om de dag door te komen als je weinig slaap hebt! Mila wil ook graag zonder pyama broek zelfs alleen in een hemd en onderbroek. 1 keer toegelaten en toen kwam ze midden in de nacht helemaal verkleumd bij ons ds heb haar uitgelegd dat ze pech heeft en gewoon weer een pyama aan krijgt! Maar zij is 3,5.. Succes!

14. Sweetlakecity

Minaa wat een leuke setjes. Bij de wibra kocht ik leuke maillots.

Mirell hoe heeft ze het op school?

15. Sweetlakecity

Goed teken. Beter dat het zo om de hoek is. Mama slaapt uit en je boterhammen staan klaar. Have fun. Grin.

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    hahaha zie je het al voor je sweetlake...

nou dacht het voordeeerste 4 jaar nog niet mischien

maar ze vind het heel leuk op school
    ze had de juf ook al te pakken..
    ze was van de schommel afgevallen en bleef doodstil liggen
    de juf schrok zich rot en naar haar toe
    Amy-lynn gaat het kom maar zitten
    toen ging ze gewoon zitten en was niets aan de hand

dus thuis spreek ik haar erop aan waarom ze stil bleef liggen en dat juf zo was geschrokken
    zegt ze later tegen mij mama ik was zo moe dat ik maar even bleef liggen

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    @ja Lynn je hebt gelijk ik ben heel direct
    en in dit geval bedoelde ik het ook zo:)

daarbij vind ik ook dat iedereen gewoon mee moet kunnen schrijven

nou werk ze

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mirell direct zijn is niet verkeerd, ik hou daar wel van ;)

19. wonderteam

@sandraske, bij jou ook een bekend verhaal dus. Ja een verwarming hebben wij nooit aan 's nachts. Misschien toch maar eens proberen.
    @futuremama, och ja dat verkleumde herken ik idd bij Fay. Ja dat is wel een voordeel als ze ouder zijn ,dan kan je het idd beter uitleggen. Ga vanavond toch een nieuwe poging wagen :D
    @mirell, ook ik hou van je directheid :)

20. wonderteam

Zo en nu ga ik ervandoor. Ik ga mijn vader naar het ziekenhuis brengen :)

Deel Deze Pagina