Ik ben er ook weer!! Eergister 1 hele dag zoet geweest met een migraine aanval. verder verslonden door het boek 50 tinten..leest lekker weg. Heb wel bijgelezen..er was een mini heks fight wat gelukkig is geblust..fijn dat het zo kan! Las ook dat de pre sale al bij veel shops is begonnen. Sandraske, leuk geshopt bij wieb en beterschap met rienke. Miffy, ach wat naar om te lezen van je kleinste meid..heel veel succes en sterkte voor jullie en beterschap met de kleine meid. Had je het oranje bengh jurkje nu besteld? Mirell, leuke dingen krijgt ze met sint! Mamavanmj, ach wat leuk een pieten pakje! Wel ff foto showen he! djmomo, ik snap maar al te goed dat je je soms onzeker voelt wbt ontwikkeling van sjaak..Komt hier ook regelamatig voor. Ik begreep dat je al hulp hebt gezocht? @ die ik ben vergeten..sorry..zwaai zwaai!! Mijn man heeft geshopt voor sint voor onze dame die gek is op auto's. werkvoertuigen kan ze uren naar kijken. deze 2771 Bruder Brandweer MAN met pomp bol.com | Bruder Takelwagen, Bruder | Speelgoed wel 2e hands via mp..20 euro samen..zgan nog! Verder krijgt ze nog. dulplo dieren verzorger, woezel en pip voorlees kijk boek. duplo bouwplaten, woezel en pip puzzel. En vanmorgen met onze dame naar introducktie les geweest van ouder kind gym. Ze vond het gooien met ballen super..het klimwerk maar wat spannend. Is wel weer 20 euro in de maand voor 1x in de week 45 min..maar voor onze dame zal dit wel goed zijn..is grofmotorisch ook niet zo sterk. Na deze ochtend bracht mijn dame mij ook weer in twijvel..zoveel rustig angstiger dan de andere kids. die andere kids deden gewoon. (bang dat ze weer achter loopt). Maar ze is gewoon heel rustig en afwachtend kind dat snel een houding heeft van..komt het vandaag niet dan morgen wel..
tukker> hoeveel?? ik betaal per kwartaal maar 30 euro voor de gym? En wat was eerst ook met ouder en kind. Zou wat anders zoeken. Iemand die weet waar je de wintercatalogus WILD kan vinden? Ik vind het wel leuk maar zoek iets waarmee je het kan combineren en daar doel ik op de rokjes...ga niet een hele set WILDE kleding samen doen :-s
Hoi! Ben er ook weer. Lange dag college. Niet helemaal bijgelezen, heb ik even geen rust voor. Wat een bedragen zie ik voorbij komen zeg, voor de kinderopvang! Ik ben blij dat wij dat niet hoeven te betalen, moppie gaat nu naar mn moeder. Leuke sintcadeaus komen er voorbij. Kan niet wachten tot ik echt spelletjes kan gaan doen met mijn dochter, lijkt me zo leuk!!
Heb net in plaats van de We blazer deze gekocht voor k: KIDS PUMPH SWEAT SLIM BLAZER Ziet er op de foto stijver uit dan echt, het is een sweatblazer Leuk op zijn rode broek en rood ruit overhemd stoere schoenen erbij dacht ik voor de feestdagen te doen Leuk? Was in het winkeltje in het dorp dus even gepast en gekletst en me laten overhalen om nog een Claesens shirt met stropdas erop erbij mee te nemen.......twijfelachtig maar K vond hem zo geweldig!
Mariomama, ik vind deze blazer ook wel gaaf, maar die andere vond ik mooier. deze blazer kun je ook lekker door combineren. Slc, ik ben al aan het orienteren op google voor gym hier in de buur evt andere woonplaats. 30 in het kwartaal is niet duur! De helft minder van de vereniging hier in mijn woonplaats!
wiehihi.. idd, hij oogt wel heel netjes hoor! maar als ie sweat is, zal dat wel meevallen. leuk hoor!
mariomama, oe kek blazertje hoor!! Zal hem geweldig staan...jammer dat jullie zo ver weg wonen, anders zag ik er een leuk schoonzoontje in Dan moet tie wel van bazige vrouwen houden trouwens haha.
@mariomama leuke blazer hoor! Ik heb net een staande lamp gekocht voor op rienke s kamer, de vaste lamp draaien we het peertje uit zodat ze hem niet aan kan doen in de hoop dat ze in het donker wel gewoon in bed blijft... En lavendelgeurzakje bij de wereldwinkel, pfff wat een zweeftypes daar, volgens een klant op de garage moesten we dat maar eens proberen.. Nouja baat het niet dan schaadt het niet en voor 75 cent wil ik het best proberen..
@tukker 20 euro voor gym is wel prijzig, ik betaal 30 euro voor peuterzwemmen per maand, uurtje per week, ook prijzig...
Is ook niet goedkoop..maar hoe vond Rienke het zwemmen? Mirell, Wat leuk zeg je dame op ballet! Gaat ze al lang? 17,00 per maand voor 30 min per x is ook aan de prijs. Heb al een vereniging in een ander woonplaats gevonden. Zij vragen 24 euro per kwartaal..kijk dit zijn schappelijker prijzen! moet er echt wel met de auto heen,,is 10 km verderop. Maar denk toch goedkoper uiteindelijk..hier in de buurt kan ik met de fiets..maar 20 euro per maand tegen 8 euro per maand..doe daar 2/3 euro benzine bij op dan is het nog goedkoper! Binnen kort er ff achteraan bellen..wil haar toch pas in het nieuwe jaar laten starten.
@sweetbel dat komt ongeveer op tzelfde neer @tukker ze vond t wel leuk, nog even wennen aan de verplichte oefeningen. Ze wilde liever op de glijbaan haha
ze zit er nu een jaar op dus begon met 3 ze vind het heel leuk 1e foto vinger in de lucht 2e foto 4e in de rij
Mirell, wat een lieve foto's!! Sandraske, ja, klopt. Ik vind het wel heel leuk om te doen. Wij zwemmen al sinds mijn dochter een half jaar is, en ze vind het zo leuk! Ze zwemt nu met bandjes, gewoon los voor en na de les. Ziet er zo schattig uit. En als ze er klaar mee is, zwemt ze naar dr trap, klimt eruit en loopt naar de douche, wijsneus.
Erg leuke Sinterklaaskado's allemaal!! Wonderteam: Oei wat balen zeg dat het niet door ging, loop je er tegen aan te hikken ben je aan de beurt gaat het niet door. Mariomama: Leuke blazer hoor wil hem wel een keertje aan zien!! Sweetbel: Hihi ik zie ze al zwemmen eigenwijs ding!! Mirell: Schattig die foto's van ballet!!