pff heftig zeg, slaapgebrek doet zoveel met een mens. We zien wel waar het schip strandt als die keelamandelen eruit zijn, hopelijk knapt ze dan op en gaat slapen ook wat beter. Nou zal het altijd wel een vroege vogel blijven (ben ik ook) maargoed als ze maar niet tig keer per nacht wakker is, scheelt al een hoop! Gaat alwel beter als vorige week trouwens.
Sandraske, ik vind het barokstoeltje ook leuker, maar denk dat de andere iets lekkerder zit... Lastig! Blijf het zeggen, maar vind het echt naar voor jullie, dat slaapgebrek. hier is het nu een week ofzo, daarvoor sliep ze gewoon, dus ik mag eigenlijk niet klagen.
Ik vind die eerste gaaaaaaaf! (die met de stippen) Tweede nms (plaatje barokstoel) (ligt wel aan je eigen interieur natuurlijk)
Hoi meiden hier erg druk en heb even een shopstop..Zie gewoon niks leuks! @momo;Die kdv foto is echt cute! @miffy;Wat zielig met het slapen, maar snap dat je doorzet, sterkte! @zo;Noppies rokje vandaag aan zie album..Kan het ook nog met rood blazertje doen of of.. @diddle;Dat jonger geschat worden is ook niet altijd leuk lijkt me..Kreeg vandaag weer de vraag of ze vrij was van school.. @tukker;Wat een stoer kleed!!Ben benieuwd hoe het kamertje wordt! @minaa;Stoere voetenzak !Lekker kleurtje..Waar ben je in Amerika geweest? @mirell;Dyoni was 2 maanden terug bij de ka 103 bijna 104 cm @wonderteam;Spannend de uitslag van de test..Nu weten ze ws wel hoe ze je mannetje het beste kunnen helpen>? @sandraske;He balen zeg hier blijft die temp ook nog steeds hoger Stoere fiets! @madeliefke;Jemig dat is duur, hopelijk gaat het nu naar beneden! @tulip;jaaaa gefeliciteerd met je meisje!!!!! @ukkie;Spannend zeg, hoop dat jullei huis snel verkocht is! @pipxx;Wow wat heb jij een gave naam!!Was hier ook 1 van de opties voor onze dame @loesjuh;Leuke schoenen vooral die converse erg leuk! @sweetbel;Leuke laarsjes!!Enne ik zeg Barokstoel!Zie album D zit er graag op
Sweetbel, ik zou voor de ella gaan Lynn, rustig aan dan,he?? mariomama, haha wat een wijsneus! Sandraske, o lekker he als je alles op tijd binnen hebt. Hoef jij niet aan die sintstress mee te doen
@meiden: bedankt voor jullie lieve knuffels! *knuffelt terug* @lob,sweetbel,sandraske: jullie ook sterkte meiden... @sweetbel: vind beide stoeltjes wel leuk... @bah bah baal baal GRMBLS%%^**(*_)(_))E%$$#@#@#$^:x Salaris valt laag uit deze maand geen extra's om te shoppen en ik heb zooooo veel behoefte om effe iets leuks te shoppen (buiten de verjaardagscadeau's om dan want die heb ik gisteren besteld en koop vrijdag nog wat dingetjes)
@ diadeem, heel vervelend om geen duidelijkheid te hebben.. Sterkte. @ Lynn en lob ook sterkte! @ wonderteam, weet niet precies waar het overgaat maar in iedergeval fijn dat het uiteindelijk meeviel.. @ sandraske, stoere loopfiets! @sweetbel, vind deze op het plaatje leuker!
Bekijk bijlage 282464 Hier vandaag de jas toch gehaald. Ook meteen een sjaal en muts gekocht. Muts heb ik nu geen foto van want die draagt ze nu ( ze is even met haar tante weg ) muts komt van h&m, sjaal van Hema.
Mirell wat erg van die jas trouwens! Hier nog geen problemen mee Maar ze heeft hem ook nog niet zo vaak aangehad eerlijk gezegd..
Thanks meiden voor het het medeleven doet een mens goed! tullip: Heb je nog een foto van je jarige meisje genomen, hoezo nieuwsgierig. Of ga je die zaterdag maken? Babydream; NOu hopelijk heb jij meer geluk met je kiezeljas! Wonderteam: Wat fijn dat je opgelukt ben over Mason!! Sandraske: Doe rustig aan en probeer je slaap in te halen! Super leuk loopfietsje zeg!! Lynn: Veel sterkte gewenst het is ook allemaal net niks wat je allemaal te horen heb gekregen vorig week. Lob: Zo zwaar zeg van die slapeloze nachten, knap dat je het vol hou!! Sweetbel: ik vind die stoel met zilver vele malen leuker. Minaa: Super toch je lievelingsjas geshopt!!
@lyn balen zeg! @mina toch de jas kunnen bemachtigen @diadeem komt goed hoor, vanmiddag nog even geslapen..
@ pip, love the name!! ik vind pippa ook een top naam! zou ik er alleen nooit doorheen krijgen. Ik hou van apart. Mijn man houdt van veilig..
Sjees, ik word even weer knetterbek op facebook met al die vrouwen die zogenaamd op vakantie gaan voor pink ribbon. gggggggggggggrrrrrrrrrrrrrr.
Vandaag schoortje van de v&d teruggebracht en net blauw jubel shortje besteld bij olliewood. Hopelijk blijft deze mooi!