@bibiche wat een leuke huisjes ! @miekje leuk setje van bengh geshopt voor van het zomer @mamavanmj wat een super lieve foto! @jasminum ik snap zulke mensen niet. Als je het voor 4 weg had willen doen had je dat er toch wel voor gevraagd.... @mirell gefeliciteerd! En wat een lief gebaar die taart # kerstkleding is ik ook niet aan. Trek wel een nieuw setje uit de kast voor Nayomi en Nigel krijgt altijd een nieuwe blouse van oma voor de feestdagen. Maar wel 1 die daarna ook doorgedragen kan worden. Zo even een paar pagina's terug gelezen. Ik ben er dus nog wel maar Helaas heb ik echt bar weinig tijd om op de iPad te zitten. En op de telefoon vind ik het melezen en reageren echt }%^^ Op zich scheelt dat wel weer geld natuurlijk nu de sale aan de gang is De verbouwing gaat redelijk gestaag door. Van de week wezen kijken voor de keuken. Nu de offerte afwachten zodat ik een rol beroerte kan krijgen! Ik heb nog wel wat dingen op mijn verlanglijstje staan van Mim pi maar heb van de week 2 kaartjes gewonnen voor Flavourites Live en zag dat Mim Pi daar ook staat met een stand. Dus ik hoop dat ze daar leuke aanbiedingen hebben. Zoniet dan kan ik het altijd nog shoppen
@Mirell Gefeliciteerd! Wat een mooie taart. Heel erg lief van je man! @iedereen bedankt! Hebben jullie allemaal van de optocht genoten? Max vond het erg leuk en heeft lopen lachen. Hij was helemaal niet bang en is zelfs met zwarte piet op de foto geweest. Net na de intocht nog even de Name It ingelopen. Probleem is dat ik daar nooit uit ga zonder wat te kopen. Vriendlief heeft wel ervoor gezorgd dat ik maar twee dingen van de hele stapel heb meegenomen, maar toch! En Max had het ook echt nodig
@diadeem: fijn dat uitwaaien even lekker was, dikke knuf meid... @sweetbel: ah mooi zo dat je ze zelf hebt kunnen kopen! En dus bij h&m ook glittervestje, nou helemaal in tha pocket dus! @ik heb bomba set binnen ik vind hem helemaal gaaf, D. ook, ze wilde gelijk rokje aan!
Mirell, proficiat!!! Verder wel wat gelezen, maar zo druk geweest, kom haast niet tot reageren, maak ik volgende week in het begin van de week wel goed MamavanMJ, wat een leuke foto van Max in zijn pietenpakje! Leuk geshopt oook! Sweetbel, I love oranje en rose, heerlijke kleuren! Diadeem, petje af dat je het zo lang volhoudt... Bij wie zit de meeste twijfel? Miekje, Bengh setje is top! Rokje lijkt een beetje op de groene zomerversie die ik ook heb. Ninni Vi, nu overal uitverkocht in 98/104 of kijk ik niet goed? Zwaait even naar de rest!!
Mamavanmj, aah schattig zo met dat pieten pakje! En leuk geshopt zeg! Mirell, Gefeliciteerd!! Mooie taart zeg! Creatieve man heb je, erg lief. Liftrasa, Leuk zeg van die vrijkaarten, Hoop dat de mimpi tent leuke aanbiedingen heeft! Een verbouwing keuken etc gaat niet in de koude kleren zitten. Dat het snel klaar mag zijn en je droom attelier hebt voor mooie taarten! Diadeem, Respeckt voor je reactie. Met 3 oudere kids kun je idd langer met kleding. Maar des te leuker om dan misschien per kind 1 nieuwe super set per seizoen/nieuwe collectie te kopen. Zo lekker gourmetten met schoonouders. Heb er zin in. Morgen praktijk cursus portret fotografie. En lekker s'avonds in 50 tinten donkerder duiken.
@zwaait even terug naar madeliefkr @mirell...gefeliciteerd en wat n kunstwerk de taart en lief hoor. duikt hier bed in...ben hondsberoerd
@mamavanmj, leuk geshopt! @lynn, fotooo @madeliefke, wat zoek je van Ninni Vi in 98-104? Heb nog een paar sites voor je misschien. Let me know! @glimlachje, beterschap!
Meiden wie kan me helpen? Mijn meisje ontgroeit maat 86/92 van B&L / T&D en maat 92/98 van Claesens voor de jurkjes qua lengte (=47cm). Maat 98/104 van Name it is nog veel te groot (=57 cm). (Shirts en rokjes nog geen problemen mee). Wie weet er merken met jurkjes die mooi er tussenin vallen? Lengte moet dus 50/52 cm zijn ongeveer. Meisje is nu denk ik 93/94 cm. Voor nu begint de kast steeds leger te raken wat de jurkjes betreft terwijl ik die vaak het leukst vind staan!
Te koop: retro tuniekje hema met groen/wit/roze en B&L stippenjurkje donkerblauw met witte stip. Ik zal nog wel foto's maken maar misschien weten jullie wel welke ik bedoel?
@MIRELL: GEFELICITEERD! en wat lief die taart! fijne dag gehad? @glimlachje: beterschap! @mariomama: bengh maat 98/104 kan je nu dragen (jurkjes en vestjes)
@glimlachje beterschap! @mamavanmj leuk geshopt! @tukker veel plezier! @mariomama ik ken t probleem, ik heb nog een jottum jurkje in de kast en b&l van vorig jaar 86/92 wat goed past, verder geen jurkjes op het moment dus...
Name It vind ik altijd groot vallen, dus ik denk dat je met veel andere merken al best 98-104 kunt pakken en dat het dan goed zit. Ik heb trouwens bij diverse sites het stippenjurkje van Claesen's nog gezien in maat 104-110? Als je die zo leuk vond zou ik 'm gewoon een maat groter kopen. Jurkjes die T heeft in 98-104: C&O, Br@nd en Ninni Vi. Claesen's heeft ze 104-110 en Bengh 110-116 (maar 98-104 zou ze ook nog wel passen).
@foto in album ze draagt haar nieuwe jas.En muts. @jurkjes: ik heb hier nu ook alleen b&l jurkjes en 1 br@nd jurkje in de kast...
Net op de bestelknop gedrukt bij Woods. Voor T het groene Ninni Vi rokje met groen gestreepte shirtje Bekijk bijlage 287321
En voor Z een jurkje van Chaos and Order met bijpassende legging Bekijk bijlage 287322 Bekijk bijlage 287323